Appartement Polo

12 reviews over Appartement Polo in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

Alexandra
1-8-2016

De kamer was best klein, maar wij hadden dan ook een studio A geboekt. Wel even opletten voordat je de kamer binnengaat of er iets stuk is aangezien je borg betaald. Wij hebben dit meteen gemeld bij de receptie en verder geen problemen gehad. Het bed was ook niet top maar er lagen 2 dekens in de kast en die hebben op het matras gelegd en dat was een stuk beter. Personeel is aardig en behulpzaam en het eten daar is echt een dikke 10!!! Wat meer bedjes bij het zwembad zou fijn zijn aangezien er echt piraterij is op die dingen. Wat ik wel heel jammer vond is dat na 22:00 je stil moet zijn. Zeker als je op vakantie bent en gezellig buiten zit 's avonds en dan ineens weggestuurd word. Met de bus ben je voor €0,60 in flowerstreet of €7,50 met de taxi. Echt een topvakantie gehad!! Tip: wil je een tattoo laten zetten ga dan zeker naar Bloody Art Tattoo op Flower Street. Echt toppers daar!

Gereisd Met partner in juli 2016

Gewoon doen

Fam. Webee
2-8-2015

In tegenstelling tot de andere verhalen, vinden wij dat t hier goed is. Mooi appartement. Vriendelijk personeel. Restaurant heeft een uitgebreide menukaart (vlees/vis/vega/lunch/ontbijt) en zeker niet duur. Mooi zwembad waar overdag een zwembadbarretje is. Wifi is aanwezig maar niet al te best. Centrum met taxi bereikbaar €10,=. Voor de Prijs/kwaliteit is dit een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Tegenvaller!

Karin1376
12-8-2013

Pollo Resort (aldus hun Neon Reclame op de gevel) raden wij niemand aan!

• Hele dag lawaai : Hele harde muziek!
  • 's nachts overlast : Vaak slecht geslapen!
  • Zeer gehorig appartement!
  • Ver van het centrum!
  • Ver van het strand!
  • Personeel onvriendelijk!
  • Appartement niet schoon : Vies toilet, vieze vloer bij aankomst!
  • Bedbank : Dramatisch : van nood met de dunne matras op de vloer geslapen!

1 pluspunt : Het prachtige zwembad! Daardoor hebben onze kinderen en wij toch een leuke vakantie gehad EN omdat wij er zo vaak op uit zijn getrokken, o.a. naar Nessebar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Redelijk

verkoop
8-8-2013

Wij zijn net terug uit appartement Polo. Het appartement is ruim. 2 aparte slaapkamers. Maar niet luxe. Veel jongeren en veel russen. Geen overlast vsn gehad. Animatie is er niet. Strand is goed te lopen 10 min. Eten in sunny beach is erg goedkoop. 2 vol en 3 kids ongeveer 25 tot 30 euro incl drinken. Voor ons dit appartement niet meer.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

boven gemiddeld

robbin
14-10-2011

heb in dit appartement gezeten en het ziet er allemaal netjes uit, het eten bij het hotel is goed en het zwembad is ook goed in orde. het enige nadeel is de ligging van het hotel, maar gelukkig kun je goedkoop met de bus heen en weer. heb in een 4- persoons kamer gezeten en 1 bed was daar goed alleen het andere bed is een slaapbank een tip is om de kussnes van de bank op de grond te leggen en daar het matras boven op te leggen, dit is comfortabel. voor de rest top-appartement en je word ook goed behandeld als je ergens vragen over hebt. personeel spreekt goed engels.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi appartement!

Jaimy
4-2-2011

Ik ben naar dit app. geweest vorig jaar met 5 meiden. Het was erg gezellig en het hotel voldeed bijna aan al onze eissen. De kamers waren mooi, het zwembad met poolbar was fantastisch en de spa die bij het app. zat was ook heel mooi. Toch enkele minpuntjes voor de jongeren onder ons, het centrum van sunnybeach is ver weg dus je moet elke avond heen met bus of taxi en terug met de taxi.(al ga je met de taxi spreek dan van te voren een prijs af)Ook wilde de mensen van het app. dat het om 22.00 al stil was zo niet konden we vertrekken. Wij zijn dan ook bijna het appartement uitgekikt dus het is een beetje vreemd dat jongerenreisorganisaties dit app. aanbieden dus. Want het is niet echt een jongeren hotel, meer voor familie of jonge stellen. Het restaurant was mooi en het eten was wel te doen. Aardig personeel dat wel, alleen slechte schoonmaaksters en veel dingen in onze kamer gingen snel stuk of waren al stuk. Al met al sunnybeach zelf is te gek 2011 weer!

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Moeite waard

Roland88
5-7-2010

Met 8 man hier naartoe geweest in 2009, kamers zijn netjes maar niet al te luxe, eten bij het app. is te doen. Polo ligt behoolijk ver van het strand en centrum. Daarom is het handig dat de taxi's goedkoop zijn en het zwembad bij het appartement goed is. Het uitgaan is geweldig in sunny beach.

een topper

Erik Vollenbroek
24-8-2009

wij met z`n 5en een supervakantie gehad..borg niet volledig terug gekregen doordat een wc-bril defect was.. helaas, voor de rest goed! mooi zwembad, eten kon daar iets beter. was niet al te goed.. voor de rest gewoon goed!

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

Matige ligging, goed complex!

Jordy M.
24-8-2009

Het appartement was ruim en we hadden voldoende ruimte. De slaapbank was qua kwaliteit echt slecht! De overige 4 slaapplaatsen waren prima!

Wij hadden 2 kleine badkamers aanwezig. De douches waren goed, maar vaak koud!

Schoonmaak slecht! Bedlinnen zijn niet verschoond en er is uit ons appartement 1x wat gestolen.

De accommodatie zelf was mooi! Veel ligbedjes, erg schoon/mooi zwembad! Het eten bij de accommodatie was matig!

De ligging is matig. Centrum is half uurtje lopen, maar de bus kost slechts €0,50. Taxi voor 5 personen slechts €10,00.

Het strand is op zo’n 10 minuten lopen. Gezellig, zandstrand!

Men krijgt de borg gewoon terug, tenzij je het erg bont hebt gemaakt.

Afstand tot eerste bushalte is geen 100 meter, maar 300 meter. Het centrum is niet op 800 meter, maar 2km.

Bulgarije heeft een gezellig centrum! Sunny Beach is een aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

goed appartement, wel heel ver van centrum

miranda
17-1-2009

super leuk hotel met veel nl ers, goed eten en cocktails! wel is het strand kwartier,half uurtje lopen en het centrum te ver weg.je moest met de bus die wel heel goedkoop was maar bomvol!!!

aanrader maar niet als je in het centrum wilt zitten!

Gereisd Met partner in januari 2009

Appartement info

• AdresSunny Beach complex, Black Sea coast 8240(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Polo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Polo in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Polo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.