Géén boekingskosten

Pliska

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pliska voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 17 reviews
+24/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 17 reviews

• Airconditioning

17 Reviews over Pliska

• 10Liwia15-10-2018

wrócę na pewno

Bardzo zadbany hotel. Było czysto i ładnie. Nie mam na co narzekać. Jedzenie też mi smakowało. jak będę miała okazję to wybiorę się tam jeszcze raz na pewno bo bardzo mi się podobało.

• 10edyta25-06-2018

kameralna i miła atmosfera

Pojechałam na wakacje organizowane przez Itakę. Skusiła mnie niska cena i dobre opinie. Hotel jest schludny i dobrze prowadzony, obsługa miła oraz bardzo pomocna. Jeśli ktoś szuka miejsca kameralnego to szczerze mogę polecić to miejsce, cisza i spokój.

• 9Marzena22-08-2013

Świetne miejsce.

Świetne miejsce.Otoczenie super.Personel bardzo miły.Cena bardzo dobra do jakości.Restauracja przy Hotelu posiłki bardzo dobre,urozmaicone.Pokoje bardzo dobrze wyposażone.Czyste sprzątane codziennie.Miejsce przyjazne dla dzieci plac zabaw.

• 2Emily11-07-2013

Ga hier niet naar toe!

Erg slecht hotel, kleine kamers, de douche en wc is een geheel en de deur tussen het balkon kan niet eens op slot. Uit de airco komt warme lucht.

Er is geen lift, en het personeel is onaardig. Het eten is slecht en er is nauwelijks ruimte om te zitten bij het ontbijt.

Verder is het 30 minuten lopen naar de uitgaansmogelijkheden.

Ik heb hier een voedselvergiftiging opgelopen en ben eerder naar huis gegaan, toen we naar huis wouden gaan bracht het hotel ook nog het glas onder de spiegel in rekening dat van de een op de andere dag weg was en wat wij hadden kapot gemaakt, wat helemaal niet zo was.

Zeker geen aanrader, ga hier niet naar toe!

• 9Daphne28-01-2013

Top Hotel, Top Locatie!

Uiteten is ook super goedkoop, en echt lekker! een echte aanrader! wij waren met ze 2e 20 Lev kwijt + drinken. en dan is het ook nog happy hour. dus krijg je er nog een drankje bij. super goedkoop!!

TIP: Als je in Bulgarije op het vliegveld staat te wachten op je koffer, ga daar NOOIT Nederlands geld inwisselen. (ze naaien je waar je bij staat)!! je krijgt te weinig LEV voor je euro's!!!

• 8floor van Kan18-01-2013

goed voor een goedkoop hotel.

ik vond het een best wel "standaard" hotel,. het heeft alles wat een hotel hoort te hebben maar ook niks extra's. schone kamers, zeker vergeleken met wat je wel eens hoort over andere hotels in Bulgarije. Alleen de airco deed het soms niet. Het ontbijtbuffet was veel te druk, alle borden waren steeds op en je staat met 30 mensen om eten en servies te vechten. Dicht bij het strand maar iets verder van de uitgaansgelegenheden. (15minuten lopen)

• 8Berber Dijkstra05-01-2013

Waar voor je geld

Vorig jaar heb ik (en een vriendin) 15 dagen in hotel Pliska doorgebracht. Wij hebben voor deze vakantie weinig betaald en het was zeker de moeite waard. De kamers zijn niet ruim en het toilet ook niet, maar dat moet je ook niet verwachten van zo'n prijs. Tegenover het toilet bevindt zich de douche. Als je dus aan het douchen bent, wordt het toiletpapier nat.

Het hotel is zeer centraal gelegen. Binnen 5 minuten lopen ben je al bij het strand en daar vind je ook allemaal restaurants en winkels. Ook kun je daar gemakkelijk je geld wisselen. Voor het echte uitgaansleven moet je iets verder lopen (circa 15 min.) Je kunt ook een bus pakken voor 1 lev vanaf hotel Royal Sun.

• 8Lisanne12-11-2012

Super!

Het hotel ligt super. 5 minuten lopen naar het strand en je hebt een top restaurant om de hoek, de eigenaar spreekt zelfs een beetje Nederlands. De service van het hotel is prima, bij aankomst worden je koffers naar je kamer gebracht. Ze hebben namelijk geen lift. Je kamer sleutel kan je achter laten bij de receptie zodat je bij het stappen hier geen zorgen over hoeft te maken. Het ontbijt buffet is beter dan verwacht je hebt veel variatie alleen moet je niet denken om een lekker kopje koffie te drinken bij je ontbijt want persoonlijk was dit de slechtste koffie die ik ooit heb gehad. Verder is het super je moet 10 minuten tot een kwartier lopen tot je op de main street / flower street bent waar het uitgaansgelegenheid is. Prima te doen! De kamers zijn wat dat betreft wel erg klein maar goed genoeg voor een slaapplek.

• 7Tamara van het Hooft01-09-2012

Was te doen

De hotelkamer was voor 3 personen, maar het was gewoon heel erg klein. Je kon je koffer niet kwijt. Ook was er helemaal geen sprake van een kast.

Verder was de badkamer echt een ramp, de douche had geen gordijn, dus heel de badkamer (van 2 m²) werd nat, dus ook de wc en je spullen die je boven de wasbak had gezet. Alles stond blank nadat je gedouchet had.

Verder moet ik ze wel nageven dat het een perfecte ligging heeft, ongeveer 10 minuutjes lopen naar het centrum.

Ook zijn er aardige mensen die achter de balie zitten. De balie is ook 24/7 open, dus dat is ook zeker een pluspunt!

Verder gaven we altijd de sleutel af aan de receptie als we uit gingen of naar het strand, zodat deze niet kwijt zou raken/gestolen zou worden, ideaal!

• 8bea26-11-2011

Pliska polecam

Hotel \pliska oceniam na dobry. Wyżywienie ok, smaczne oraz dość urozmaicone. Plaza kilka kroków, piękna, piaszczysta. Bardzo blisko do miasta. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Warte swojej ceny, polecam!

Hotel Pliska info

Soort hotel