Hotel Perla

7.2Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

Op vakantie geweest naar Perla?

7.2Goed

• Aan zee
  • All inclusive

9 reviews over Hotel Perla

• 8Patrick, Tom en Anko07-07-2008

Mooie vakantie met Perla!

Wij zijn met z'n drieën naar Sunny Beach geweest (Beachmasters). Kwam s'avonds laat aan en bleek een dubbelboeking te zijn, wat erop neer kwam dat wij + twee andere meiden in principe geen kamer hadden. Voor één nacht kregen we een kamer met lekkage in de badkamer en de volgende dag is er door de leiding van Beachmasters in samenwerking met het management van Perla een oplossing geregeld - hier waren wij erg te spreken over! We moesten twee nachten bij het hotel aan de overkant vd straat logeren, maar kregen in ruil hiervoor twee keer ontbijt en diner gratis - wat ons overigens erg heeft gesmaakt!

Verder prima kamer (vooral helemaal bovenin, met prachtig panorama uitzicht) en prima service (al moet je wel heel wat capriolen uithalen om er een lachje vanaf te krijgen bij het Bulgaarse personeel). Mooi zwembad en prima ligging ten opzichte van discotheken enzo!

Tenslotte: lekkageproblemen herkenbaar, maar dit werd goed opgelost door de conciërge :-)

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 7klaas vriend24-11-2007

let goed op je spullen er wordt uit de kamer gejat!! Zijn drie dingen gestolen. Hugo boss luchtje, ipod en 20 euro. Wordt niks aan gedaan.

Gereisd met vrienden in november 2007

• 8c en k20-08-2007

Wij zaten in het appartementen gedeelte. Dit was erg goed. We hadden een bovenverdieping waar het bed stond en waar de badkamer was met extra wc (beneden ook een wc). Ook boven en beneden airconditioning Ook wij hebben iets last van lekkage gehad in de badkamer, maar dit telkens maar heel kort waardoor we niet veel overlast ervan hebben gehad. Vriendelijk personeel, mooi zwembad waar je lekker aan kunt liggen. Een hotel waar we weer naar toe zouden gaan als we opnieuw naar zonnestrand gaan.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8S&E14-06-2007

Een supermooi hotel. Net nieuw en opgeleverd. Wij sliepen met zijn tweeen in een onwijs groot app met twee kamers met airco en een klein open keukentje. Ook douche was groot genoeg. Helaas ook last gehad van een lekkende leiding. Emmer eronder ving de druppels op, verder geen probleem. Twee enkele bedden naast elkaar, wel heel groot en lang. En twee banken en genoeg bergruimte. Prima ligging tov het strand en het centrum en de boulevard.

Bulgarije is echt een aanrader: goedkoop, lekker eten, heerlijk weer, zon, zee, zand.. Wij zouden zo weer terug gaan. Ook vriendelijk personeel en een bar bij het hotel. Geen gebruik van gemaakt, in zonnestrand is genoeg te doen. Het zwembad bij het hotel is lekker als het hard waaide aan het strand. Gratis ligbedden. Bus voor de deur.

Gereisd in juni 2007

• 8anja,ron,dionne,jordy17-09-2006

leuk hotel lekker schoon aardige behulpzame mensen die niet altijd engels of duits verstaan/begrijpen

Gereisd met familie in augustus 2006

• 8kim12-08-2006

Hotel perla is van de buitenkant een erg mooi hotel. Het heeft van de binnenkant wel wat mankementjes.de kamers zijn allemaal heel ruim opgezet en zien er goed uit, maar we hadden veel last van lekkage bij de badkamer. Dit heeft gezorgd voor 2 weken een natte vloerbedekking.Voor de rest was het ongeveer 5 a 10 min lopen naar de uitgaansgelegenheden en 5 min naar de boulevard, erg goed te doen duz. En bepaald streng zijn ze in het hotel ook niet niet, je kunt echt heel veel maken. Echt een toppertje bilgarije!!

Gereisd in augustus 2006

• 8Bas01-08-2006

Werden omgeboekt naar dit Appartement/hotel toe, eerst baalden we, maar nadat we ons vorige hotel zagen was dit toch wel stukken beter. Ziet er gewoon lekker goed uit. Je kan dag en nacht in de winkel terecht, wordt altijd goed geholpen. Mensen zijn daar altijd in goede sferen! Nette kamers, worden goed schoongemaakt, elke dag! Schoonmaaksters spreken alleen bulgaars tegen je haha. Verder kan je goed uitgaan in Bulgarije, vond het leuker dan Mallorca. Tenminste niet zo vernederlandsd. Kortom gewoon een top bestemming!

Gereisd met vrienden in juli 2006

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald