Aparthotel Palazzo

6.7Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

Op vakantie geweest naar Palazzo?

6.7Voldoende

Aparthotel info

Meer aparthotel info

14 reviews over Aparthotel Palazzo

• 7TravelAgent198715-05-2014

Palazzo

Verzorgd aparthotel met hele ruime kamers, mooie kitchenette en een groot balkon. Kamers hebben wel wat weg van een ruime suite. Ligging is goed, korte loopafstand naar het centrum. Ten tijde van ons bezoek waren de liften defect.

Zakelijk gereisd in mei 2008

• 7Marco06-07-2011

Leuk om een paar weken voor weinig te zitten!

Een 2 kamer appartement gehuurd. De airco werkt prima en is noodzakelijk. het zwembad prachtig! Niet verwarmd, maar ik vind 22 - 25 graden warm zat! De kinderen hebben zich reuze vermaakt (11 en 12 toen). Op 5 minuten lopen van het strand en diverse etgelegenheden. Tip: Pak de bus! Die brengt je voor weinig overal naar toe. Wij waren hier 3 weken, dat was precies een week te lang. Je hebt het op het gegeven moment wel gezien hier.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 7Jasper18-11-2009

goed appartement voor jongeren

juli 2009: met 4 vrienden, gemiddelde lengte 1.90: Op slaapbank kan maar 1 persoon tegelijk liggen en ultra dun matras. Bedden in de slaapkamer wel perfect. Kamer:voldoende ruimte.Pin automaten meer naar het centrum, maar kon wel geld gewisseld worden in hotel, voor ‘normale provisie’, klein winkeltje in hotel, maar grotere supermarkt om de hoek. Receptie sprak nagenoeg geen Engels of Duits, en leken ook niet echt hun best voor je te doen. Café/restaurant van het hotel hele nacht open, en dus soms wat rumoerig. Wij zaten in het gebouw aan de overkant dus viel uiteindelijk best wel mee. Hotel kwartiertje van het uitgaanscentrum dus met de geluidoverlast viel het voor de rest heel erg mee. Kamers werden elke dag schoongemaakt, handdoeken ook elke dag. Lekker 2 zwembaden om af te koelen, maar voor de rest geen poespas, bedjes ook voldoende. Dichtbij het strand en de bushalte, s’nachts altijd taxi beschikbaar voor het hotel. Bij het uitgaan geenproblemen gehad (niet alleen op stap

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7Theo29-09-2009

goed voor jongeren waardeloos voor gezinnen

augustus 2009: app voor gezinnen is zeer slecht. slaapbank is een soort stretcher van zeer slechte kwaliteit. pinautomaten in de buurt waren tijdens onze vak. kapot. receptie sprak nagenoeg geen engels of duits. jammer genoeg veel last van zeer dronken engelsen. voor het eerst in 15 jaar diefstal uit de kamer meegemaakt.

wel dicht bij het strand en de bushalte. kamers werden elke dag global schoongemaakt, handdoeken ook elke dag. zeer zeker geen 4 ster of 3 plus. max 3 ster.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7Irma Vorstenbosch02-09-2009

Heerlijk rustig gelegen

De apptementen zijn schoon! Schoonmaak zoals aangegeven 3x pwk! Goed zwembad, strand goed aan te lopen, straat over steken. Centrum ligt op 4 Haltes met de bus is zo`n 10 min, lopen 25 min! Ideaal voor je rust en als je wilt zoek je de drukte zelf op. Voor jongeren is het minder dit omdat het uitgaans leven zich bevindt midden in het centrum. Wij hebben zelf in Palazzo 2 gezeten daar is het rustig. Lekkere rustige vakantie gehad van 11 dgn. Al met al geef ik het een 7+

Gereisd met partner in september 2009

• 8moeder en dochter01-08-2009

heerlijke vakantie

Wij zaten in palazzo 1 en waren tevreden, mooi app en om de paar dagen schone handdoeken en lakens. Van stelen van kamermeisjes niets gehoord maar wij hadden ook een kluisje en stopte altijd de waardevolle spullen daarin. De app liggen op perfecte afstand van het centrum, drie haltes met de bus en terug voor 15 lev met de taxi. Dichtbij en toch niet in de drukte. In de app zaten wel erg veel jongeren, voornamelijk engelse en ieren en die drinken niet normaal meer. Doordat er twee zwembaden waren hebben wij er geen last van gehad. 1 zwembad voor de jongeren en 1 voor de families. Ik was zelf met mijn dochter van 17 en die vondt het fantastisch, zij kon daar goed uitgaan. Zelf ook een paar keer uitgeweest en niets van ellende meegemaakt. Sommige jongeren zijn zo dronken dat ze denken dat alles maar kan en mag, begrijp het wel als die problemen hadden. De zee was nog wel een stukje lopen maar heerlijk water. Wij namen alleen een parasol. Voor uitgaan, strand en lekker uiteten perfect.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 7Van der Stelt29-07-2009

Prachtige natuur maar de sfeer is ver te zoeken

Bulgarije heeft een mooie natuur en de zwarte zee is heel aangenaam. Het volk is echter erg nors en ziet je liever gaan dan komen. Zo ook in Palazzo, de kamers zijn mooi en netjes, maar het personeel benadert je erg onvriendelijk en spreekt nauwelijks Engels. De schoonmaak valt daarnaast tegen, er werd bij ons alleen gedweild. Slechts 1x schone lakens en badhanddoeken. Ook waren er schoonmaaksters die spullen hebben gestolen van mensen die een verdieping boven ons zaten. Je kamer een dag aanhouden kost belachelijk veel geld en kan vaak niet eens, dat is erg jammer. Bovendien spreekt het personeel slecht Engels. Het centrum is crimineel en er heerst weinig sfeer, je kunt beter naar oude en kleine dorpjes als Nessebar en Sozopel gaan. Qua eten ben je goed af, het is erg smakelijk en goedkoop, El Greco (Cacao Beach) en Favorit (Italiaan) zijn aanraders. Kortom: je kunt er een fijne vakantie hebben, maar je moet wel goed op je hoede zijn!

Gereisd met partner in juli 2009

• 3Mick Koopman24-08-2008

Wat een aanfluiting

Heel erg teleurstellend, dit hotel. Het eten was abominabel, de service was slecht! Me dunkt dat wanneer je in een hotel werkt je Engels op orde is en je klantgericht en vriendelijk bent. Kennelijk niet in Bulgarije. Door het slechte eten in het hotel elke dag maar buiten de deur gaan eten, ondanks dat we gewoon bij de reisorganisatie hebben betaald voor ontbijt en diner voor de gehele vakantie.

Een klachtenbrief is onderweg naar de riesorganisatie.

Verder is Sunny BEach wellicht leuk als je enkel wilt stappen en zuipen, maar wanneer dat niet je insteek is ben je behoorlijk in de aap gelogeerd.

Geen aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Marlinde Drogtrop08-08-2007

2 weken in Palazzo geweest met vrienden. Prima apartementen en alles goed en netjes verzorgd. Iedere dag werd het appartement schoongemaakt, en om de dag schone handdoeken. Het eten in het appartement was ook prima, voor als je eens niet in het centrum wilt eten. Strand op loopafstand goed te doen, ongeveer 300 meter van complex af. Het centrum is wel iets verder lopen, maar prima te doen verder. s'Avonds een taxi terug vanuit het centrum kostte ongeveer 20 Lev, en dat is ongeveer 10 euro. Mooi zwembad ook bij het hotel, en ook een kinderbadje aanwezig. Onze kamer was voorzien van airco, kluisje in de kamer, fohn, koelkast, wasrek en strijkbout aanwezig. Rustige omgeving. Tip: ben al meerdere malen in Sunnybeach geweest, en het is aan te raden als je een taxi wilt nemen, van te voren een prijs af te spreken, en niet op de meter. Verder rijden er ook treintjes rond, en voor 1 euro kan je een heel eind meerijden!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 8Mulders18-12-2006

Erg mooi zag het er uit, ligt een beetje aan het centrum maar de bus stopt redelijk dichtbij en kost bijna niks. Aan de overkant van de weg een hip strandgedeelte met muziek en veel jonge mensen. Uitgaan was heel bot, en vooral goedkoop. Appartement werd elke dag schoongemaakt door vriendelijk personeel en ook was er een airco aanwezig, prima dus!

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Aparthotel Palazzo info