Géén boekingskosten

Meer aparthotel info

14 Reviews over Palazzo

• 10Софія17-06-2015

Ну дуже сподобалося!!

Нас було четверо!! Нам дуже сподобалося!! Було багато цікавого,були на екскурсії на Несембрі обовязково поїдьте туди)))

• 4іРА13-08-2014

відпочинок зіпсований сервісом готелю

Ставлення персоналу до відпочиваючих, бажає кращого, персонал взагалі практично забувався про свої обовязки, а якщо згадував про них то тільки на половину. Харчуваня зранку одноманітне, ну з цим можна миритися, но не з синіми жареними яйцями, які подавали щоранку, тому для дітей це взагалі неприйнятно, ми 10 днів їли тільки мюслі з молоком, а вечеря порційна їжа і не завжди свіжоприготовлена, бувало таке що ввечері відпочиваючі стояли в черзі за вечерею і її не на всіх хватало, тоді треба було чекати ще 10 хвилин щоб принесли неповністю теплу картоплю, чи чого бракувало на столі. Зі столів могли прибирати пусті тарілки від вечері тільки зранку....

• 7TravelAgent198715-05-2014

Palazzo

Verzorgd aparthotel met hele ruime kamers, mooie kitchenette en een groot balkon. Kamers hebben wel wat weg van een ruime suite. Ligging is goed, korte loopafstand naar het centrum. Ten tijde van ons bezoek waren de liften defect.

• 3Stanley25-07-2013

Dobré tak pre žurky opilých anglánov a dánov

pokial sanechcete vyspať, stále počuvať krik ožratých nástiletých angličanov, tak jedine PALAZZO. Nikdyviacej.Hotel je hlučný a má profit z mladých turistov z UK, ktorým vsetko dovolí - bordel pri bazenoch, sklenené flaše rozbité popribazéne, ožraté detiz UKbez dozoru.

• 7Marco06-07-2011

Leuk om een paar weken voor weinig te zitten!

Een 2 kamer appartement gehuurd. De airco werkt prima en is noodzakelijk. het zwembad prachtig! Niet verwarmd, maar ik vind 22 - 25 graden warm zat! De kinderen hebben zich reuze vermaakt (11 en 12 toen). Op 5 minuten lopen van het strand en diverse etgelegenheden. Tip: Pak de bus! Die brengt je voor weinig overal naar toe. Wij waren hier 3 weken, dat was precies een week te lang. Je hebt het op het gegeven moment wel gezien hier.

• 7Jasper18-11-2009

goed appartement voor jongeren

juli 2009: met 4 vrienden, gemiddelde lengte 1.90: Op slaapbank kan maar 1 persoon tegelijk liggen en ultra dun matras. Bedden in de slaapkamer wel perfect. Kamer:voldoende ruimte.Pin automaten meer naar het centrum, maar kon wel geld gewisseld worden in hotel, voor ‘normale provisie’, klein winkeltje in hotel, maar grotere supermarkt om de hoek. Receptie sprak nagenoeg geen Engels of Duits, en leken ook niet echt hun best voor je te doen. Café/restaurant van het hotel hele nacht open, en dus soms wat rumoerig. Wij zaten in het gebouw aan de overkant dus viel uiteindelijk best wel mee. Hotel kwartiertje van het uitgaanscentrum dus met de geluidoverlast viel het voor de rest heel erg mee. Kamers werden elke dag schoongemaakt, handdoeken ook elke dag. Lekker 2 zwembaden om af te koelen, maar voor de rest geen poespas, bedjes ook voldoende. Dichtbij het strand en de bushalte, s’nachts altijd taxi beschikbaar voor het hotel. Bij het uitgaan geenproblemen gehad (niet alleen op stap

• 7Theo29-09-2009

goed voor jongeren waardeloos voor gezinnen

augustus 2009: app voor gezinnen is zeer slecht. slaapbank is een soort stretcher van zeer slechte kwaliteit. pinautomaten in de buurt waren tijdens onze vak. kapot. receptie sprak nagenoeg geen engels of duits. jammer genoeg veel last van zeer dronken engelsen. voor het eerst in 15 jaar diefstal uit de kamer meegemaakt.

wel dicht bij het strand en de bushalte. kamers werden elke dag global schoongemaakt, handdoeken ook elke dag. zeer zeker geen 4 ster of 3 plus. max 3 ster.

• 7Irma Vorstenbosch02-09-2009

Heerlijk rustig gelegen

De apptementen zijn schoon! Schoonmaak zoals aangegeven 3x pwk! Goed zwembad, strand goed aan te lopen, straat over steken. Centrum ligt op 4 Haltes met de bus is zo`n 10 min, lopen 25 min! Ideaal voor je rust en als je wilt zoek je de drukte zelf op. Voor jongeren is het minder dit omdat het uitgaans leven zich bevindt midden in het centrum. Wij hebben zelf in Palazzo 2 gezeten daar is het rustig. Lekkere rustige vakantie gehad van 11 dgn. Al met al geef ik het een 7+

• 8moeder en dochter01-08-2009

heerlijke vakantie

Wij zaten in palazzo 1 en waren tevreden, mooi app en om de paar dagen schone handdoeken en lakens. Van stelen van kamermeisjes niets gehoord maar wij hadden ook een kluisje en stopte altijd de waardevolle spullen daarin. De app liggen op perfecte afstand van het centrum, drie haltes met de bus en terug voor 15 lev met de taxi. Dichtbij en toch niet in de drukte. In de app zaten wel erg veel jongeren, voornamelijk engelse en ieren en die drinken niet normaal meer. Doordat er twee zwembaden waren hebben wij er geen last van gehad. 1 zwembad voor de jongeren en 1 voor de families. Ik was zelf met mijn dochter van 17 en die vondt het fantastisch, zij kon daar goed uitgaan. Zelf ook een paar keer uitgeweest en niets van ellende meegemaakt. Sommige jongeren zijn zo dronken dat ze denken dat alles maar kan en mag, begrijp het wel als die problemen hadden. De zee was nog wel een stukje lopen maar heerlijk water. Wij namen alleen een parasol. Voor uitgaan, strand en lekker uiteten perfect.

• 7Van der Stelt29-07-2009

Prachtige natuur maar de sfeer is ver te zoeken

Bulgarije heeft een mooie natuur en de zwarte zee is heel aangenaam. Het volk is echter erg nors en ziet je liever gaan dan komen. Zo ook in Palazzo, de kamers zijn mooi en netjes, maar het personeel benadert je erg onvriendelijk en spreekt nauwelijks Engels. De schoonmaak valt daarnaast tegen, er werd bij ons alleen gedweild. Slechts 1x schone lakens en badhanddoeken. Ook waren er schoonmaaksters die spullen hebben gestolen van mensen die een verdieping boven ons zaten. Je kamer een dag aanhouden kost belachelijk veel geld en kan vaak niet eens, dat is erg jammer. Bovendien spreekt het personeel slecht Engels. Het centrum is crimineel en er heerst weinig sfeer, je kunt beter naar oude en kleine dorpjes als Nessebar en Sozopel gaan. Qua eten ben je goed af, het is erg smakelijk en goedkoop, El Greco (Cacao Beach) en Favorit (Italiaan) zijn aanraders. Kortom: je kunt er een fijne vakantie hebben, maar je moet wel goed op je hoede zijn!

Aparthotel Palazzo info

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar