Hotel Opal

Hotel aan zee, Kinderhotel
Hotel Opal
7,4

129 reviews over Hotel Opal in het Nederlands

Leuk om een keer geweest te zijn

Fam. H,
9-8-2018

Net hotel, schoonmaak is goed. Om de dag schone handdoeken, dit wordt alleen niet vermeld, dus onze handdoeken lagen al op de vloer, kregen bij uitzondering schone. Bedden 1x per week. Klein koelkastje op de kamer. Kluisje te huur voor 6 lev per dag.

Ontbijt was zeer sober, maar 2 dagen fruit (watermeloen) de andere dagen geen fruit meer. Brood was wel vers (meestal) ontbijt duurt tot 10.00, maar om 9.15 is veel op en wordt niet meer bijgevuld. Jammer, hier kan echt wel verbeterd worden. Er is vooral veel vlees/worst.

Eten op zich goed in het hotel, best een uitgebreide kaart, lekkere pizza, kip etc. Ook niet duur.

Zwembad is klein, maar voldoet prima, ook hier wordt elke ochtend schoongemaakt.

Afstand naar boulevard en strand ongeveer 10 minuten lopen, even zoeken naar de kortste route.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

Marjolein,
1-5-2018

Super lief en behulpzaam personeel. Goed ontbijt en fijn zwembad.

Zowel de strip als het strand op maximaal 10 minuten lopen!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Rustig en vriendelijk hotel.

Vief en Piet,
16-2-2018

Hotel ligt niet in het centrum, maar centrum is wel lopend te doen (ong. 10 minuten lopen) Vriendelijk personeel, bij receptie spreekt men aardig engels, rest van het personeel spreekt Bulgaars. Kamers netjes (wel een beetje muffig door de vloerbedekking) Onze kamer was voorzien van een airco, mini koelkastje, tv, kaptafel, tweepersoonsbed (slechte matrassen) zitje binnen, badkamer met douche en toilet. Buiten balkon met zitje. Wij keken op een wasserette en deels zwembad. Personeel vriendelijk. Zwembad is klein en ligbedjes zijn er wel, maar allemaal pal naast elkaar. Er is een buitenbar waar je iets van eten/drinken kunt bestellen. Wij zullen niet meer terug gaan naar dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Schoon en netjes

Mikella,
11-8-2017

Hotel Opal was prima!

Super schoon vooral. Elke dag werd alles goed schoongemaakt. Het zwembad was erg mooi en schoon.

Mooie kamers en een goed werkende en schone airco.

Ontbijt was oke, kan wat uitgebreide. Vriendelijk personeel op het meisje met de rode haren na!!

Minpunt van het hotel is dat iedereen al heel vroeg handdoeken op de bedjes bij het zwembad legt en je dan om 8.30 uur al geen bedje meer hebt en het personeel doet er niets aan.

Hele goede vakantie gehad in hotel Opal!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Genieten! Cultuur en heerlijk eten.Zon!

Hilly,
4-5-2017

Leuke restaurants en niet duur. Leuk personeel eten in hotel is goed. Leuke winkeltjes.

Ligging van dit hotel heel goed en rustig, gelukkig niet dicht bij het strand daar heb je feestvierders en drinkers tot diep in de nacht.

Gereisd met partner in juni 2015

Fantastiche kleinschalige locatie

Robert Hanssen
3-8-2016

Hotel ligt op 200 meter van het strand en 300 meter van Flower street, net buiten alle drukte. De service is geweldig, de kamer netjes en schoon, als iets stuk is wordt het meteen gerepareerd. Zeer vriendelijke receptie en eigenaars, niets is teveel voor ze.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Goed hotel met wat schoonheidsfoutjes.

andré wamelink
7-8-2015

Zeer vriendelijke receptionistes helpen je overal mee, spreken goed duits en/of engels.Het is een rustig gelegen eenvoudig 3* hotel. Ondanks een paar schoonheridsfoutjes zul je geen spijt krijgen van je verblijf. De matras die ik had zag er niet uit. (zie foto) De lakens waren veel te klein zodat de vuile matras elke nacht ''open'' kwam te liggen. Ook was er de gehele week geen handdoek bij het mannentoilet v/h restaurant. Je bed wordt elke dag opgemaakt en je krijgt elke dag schone handdoeken.

Aan het ontbijt kan nog iets meer aandacht besteed worden.

Gereisd met partner in augustus 2015

Super vakantie gehad dankzij Opal!

Moon
2-8-2015

Wij, twee vrienden, hebben onze vakantie doorgebracht in hotel Opal, en hebben heerlijk genoten! Het zit vlakbij een pinautomaat, twee goedkope supermarktjes, het hotel zelf heeft ook een miniwinkel en is op loopafstand van het strand! Het zwembad is wat klein, maar er zat bijna niemand, waardoor het een prive zwembad leek. De meisjes van de balie zijn erg lief, eentje praat zelfs Nederlands. De barstraat is op loopafstand, maar je hebt hier totaal geen last van. Prachtige kamer, lekker ruim. De eerste paar dagen zijn we lekker tot rust gekomen en de laatste paar dagen hebben we gefeest. Bedankt Opal!

Gereisd met vrienden in januari 2015

3 de keer op rij een succes

guandida
9-7-2015

Rustig en kleinschalig hotel zonder veel pretenties. Een heel ander vakantiegevoel dan in de grote hotels die als bijlmer flats imponeren met grote eetkantines

Gereisd met partner in juni 2015

Goed hotel voor weinig geld

epersijn
24-9-2014

Leuk 3 sterren hotel, maar beter dan verwacht. Nette kamers en vriendelijk personeel. Ong 10 minuten lopen naar boulevard bij het strand. Goed zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Opal in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Opal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.