Hotel Nobel

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag26°16°
Hotel Nobel
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Nobel voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
Tjingo
Tjingo

1 review over Hotel Nobel in het Nederlands

2008

De reisleidster meldde dat we overgezet werden, vanwege overboeking...leuk begin van zomervakantie. Toen werden we naar NOBEL overgeplaatst. Een luxe 4* hotel, alleen wel in the middle of nowhere,wat je als jongeren fijn vind... Alles voor zelfde prijs +compensatie. Verder zat hotel vol met families, wij waren enige jongeren. Het hotelpersoneel was aardig en de dames ware ook hot :P De bewoners/barpplz zijn echt grrrrh....... Ze ruiken dat je uit NL komt en hebben afgunst. Het uitgaan in Sunny Beach was leuk maar was r snel op uitgekeken. TIPS: 1.Veel vrouwelijk schoon, waar je je niet gek door moet late maken. Ze zijn op je portemonnee uit... 2.Zorg dat je onderhandelt met de taxichauffeur over de prijs 3.Kijk niet naar de buitenkant van een restaurant, we hebben bijv. heerlijk gegeten bij een plek, oogde als n een Afrikaans krotje. CONCLUSIE: ga er heen als t 'af' is.

Gereisd met vrienden in mei 2008

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nobel in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nobel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.