Hotel Nessebar Beach Resort

KinderhotelWeer vandaag15°9°
Hotel Nessebar Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Nessebar Beach Resort voor je op een rij gezet:

106 reviews over Hotel Nessebar Beach Resort in het Nederlands

alles top behalve hem

tine,
18-9-2018

de koerier bij aankomst zeer arogant lachte ons uit daar de fooi blijkbaar niet genoeg was naar zijn mening

Gereisd met partner in september 2018
Your Hotel Nessebar Beach Resort Team, Hotel Manager, 26-9-2018

Dear tine, Thank you for having chosen the Hotel Nessebar Beach Resort for your stay in SunnyBeach.

It was a big pleasure for us to see your good notes.

Our attentive and friendly team treats all of our guests courteously and with respect. We are very sorry if you have felt differently. We will take your comments as an encouragement for improvement.

Looking forward to the day when we welcome you back to the hotel.

Kind regards,

heerlijke vakantie

jacoba adriana van der Tak,
12-9-2018

prima hotel en genoeg vertier voor de kinderen, en voor mij als natuur en cultuur liefhebber was er ook genoeg te zien. mijn foto is gemaakt op het strand voordat de meeste badgasten er waren. heerlijk de zon op zien komen en een wandeling over het strand maken naar de oude stad Nessebar. Lekker rondkijken en met de watertaxi weer terug. Veel gezien lekker eten en een goed verblijf

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Your Hotel Nessebar Beach Resort Team, Hotel Manager, 26-9-2018

Dear jacoba adriana van der Tak, First of all we would like to thank you for spending time to write a review through Zoover.

At Hotel Nessebar Beach Resort our primary goal is to ensure our guests a unique and unforgettable experience with us and we are happy to read that we could achieve this in your case.

We look forward to your return, and if there is anything we can do assist, please do let us know.

Best regards,

Nooit meer

Karin
27-8-2016

De foto's van het zwembad die je hier ziet komen helemaal niet overeen met de realteit. Het eten was ondermaats, koud en niet echt op kinderen afgestemd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

fantastische plek

callebert oda
23-3-2015

Het was er zo goed dat we in mei terug gaan. Het eten was heel lekker, niet Belgisch. We konden iedere dag wat anders eten, zelf 21 dagen. Veel stoofpotjes, altijd keuze tussen vlees en vis,. Een klein min puntje was dat wij niet alle brood lekker vonden maar er was keuze genoeg. Je mocht alles vragen aan het personeel. Als ze je niet begrepen gingen ze een collega halen om je te helpen. De handdoeken werden dagelijks ververst. Je moest zoals overal de vuile op de grond leggen. Het bed werd om de 5 à 6 dagen ververst. 1 maal per week werd de kamer tot in de puntjes gekuist. Dagelijks werd de kamer onderhouden. Om kontakt te hebben moet je wel enige notie van Engels of Duits hebben. De wifi is misschien wat trager dan de trage thuis maar je weet dat je in een gebied zit waar ze nog met paard en kar leveringen doen, waar in de dorpen geen winkels zijn en de mensen leven van wat ze zelf produceren. Al onze vragen werden ingewilligd.

Gereisd met partner in Sun Sep 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer!!!

Ilse Vander Beken
4-9-2014

Negatieve punten: - een postduif werkt sneller dan de WiFi - eten in zelfbediening is niet goed, snel koud, vet, dobberend in boter, het "pizzarestaurant" hebben we 1 keer geprobeerd. Je hebt de keuze tussen wel 7 pizza's. De 3 die wij probeerden waren ook niet lekker. Het vis en kiprestaurant hebben we uit zelfbehoud links laten liggen. Tegen het einde van de reis hadden zowel mijn zoontje, man als ikzelf maag en darmklachten! -voor een glimlach van het personeel moet je bijbetalen - het zwembadwater is ijskoud, de zee is een betere optie, daar moet je wel 8 lev betalen per stoel of parasol - het hotel zat niet eens vol ( godzijdank) en er was nooit plaats in de ligstoelen, alles steeds gereserveerd. - schone handdoeken kregen wij enkel wanneer we de poetsvrouwen een fooi gaven, schonen lakens hebben wij 1 keer gezien en dan nog omdat ons zoontje s nachts overgegeven had. De kamer werd ook niet deftig gepoetst. - het was er 24/7 druk en lawaaiig

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Hier nooit meer naartoe

Dewaide
3-8-2012

Personeel is niet vriendelijk,eten is zeer slecht,kip en vlees is niet gaar,wel een mooie ligging in de duinen,mooi zwembad,slechte service,animatieteam doet goed zijn best,kok is niet gevoelig voor kritiek

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Zwembad gesloten

Tonny
19-8-2011

Het zwembad in Nessebar beach resort nord en south blijkt gesloten te zijn volgens de hostess doordat het gebouwd is in beschermd gebied (duinen) De vergunningen niet in orde controle van overheid gekregen en daardoor zwembad moeten sluiten. Meerdere hotels kregen met dit probleem te maken waaronder Burgas. Burgas heeft nog een kleiner zwembad op een dakterras waar ook gasten van nessebar beach gebruik van mogen maken

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

check inn receptie zeer slecht

Tonny
      19-8-2011

Nessebar beach hotel 7 aug 2011 ontvangst receptie check inn erg slecht onpersoonlijk en zonder woorden. trappen op met koffers, kamer is goed verbindingsdeur bij familiekamer en dus dubbele badkamer. Dicht bij strand via verharde weg of door duinen. Zwembad was dicht wisten we maar toch gekozen voor dit hotel. Het zwembad was afgezet met palen en netten maar door wind om gewaaid niemand die het recht zet. Gevaarlijk diep wanneer je als spelend kind of na wat coiktails hierin zou lopen. Eten was redelijk tot goed na ervaring met ander hotel in sunny beach vorig jaar. Wel snel opeten want alles is lauw bij opscheppen. Jammer dat er geen eigen strandtent is waar je van de all inn gebruik kan maken. Strand is mooi en groot 7 lev voor 1 ligbed en ook 7 voor parasol. Zeewater heerlijk van temperatuur zwembadwater is ijskoud mochten we gebruiken bij burgas hotel op een dakterras. Winkels genoeg 15 minuten naar flowerstreet/slamcafe Goedkoop uit eten 4 personen met drankje gemiddeld 60 lev

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Wij waren wel op de hoogte van het zwembad dat gesloten was, maar hebben dit voor lief genomen omdat we voor een erg scherpe prijs konden boeken. Wij hebben echter gehoord dat het zwembad dicht was omdat het illegaal gebouwd was..

Voordeel was dat het hotel dicht bij het strand ligt, centrum was wat verder (ongeveer 20 minuten lopen). Wel diverse winkeltjes en restuarantjes in de buurt.

De kamers waren wat ouderwets, maar wel ruim en schoon. het water van de douche veranderde telkens van bloedheet naar ijskoud, vreselijk irritant!! En nog gevaarlijk met kleine kinderen ook.. Het douchegordijn dat aan je lijf plakt is hopeloos achterhaald en drama.

Bij all inclusive weet je dat het eten eenzijdig is en geen Michelinster verdient. Dit hotel had echter bijna elke dag hetzelfde en het eten was ook nog van zeer slechte kwaliteit! Alles was even vet en vies. De laatste avond echt zwaar ziek geworden van verkeerde chickenwings.. Nog nooit ZO onwijs beroerd geweest!!

Gereisd met vrienden in juli 2011

te triest voor woorden

Wendy
      17-7-2011

wij kwamen aan in het hotel en wij zagen toen dat het zwembad leeg was. Wij zijn gaan informeren. Tot onze grote verbazing hebben wij te horen gekregen dat hier in sunny bach maffia bazen in het spel zijn die met uzi's in het zwembad hebben lopen schieten en daarom is het zwembad nu dus kapot! Dit om dat de concurentie te groot werd. LET OP DE HELE ZOMER BLIJFT HET ZWEMBAD LEEG. Het hotel zelf kan hier naar tuurlijk niets aan doen maar al het personeel is daarom zeer gedemotiveerd en ze zijn allemaal niet vriendelijk. De kamers zijn vies en het is allemaal minimaal. In de brochure van de touroperator staat 3 thema restaurants en deze heb ik nergens terug gevonden en dat geld wel voor meer faciliteiten. Wij hadden bij een TO geboekt maar 1 ding is zeker > NOOIT MEER deze TO. Ze hebben ons niet ingelicht maar we hebben uiteindelijk toch een ander hotel aangeboden gekregen. Het blijkt dat het verhaal allang bij de TO bekend was. Andere mensen hebben RED MIJN VAKANTIE ingeschakeld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• BuitensportenFietsen, Paardrijden
      • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nessebar Beach Resort in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nessebar Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.