Hotel MPM Royal Centralstersterster

2Onvoldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

Op vakantie geweest naar MPM Royal Central?

2Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor MPM Royal Central voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

5 reviews over Hotel MPM Royal Central

• 2018
    2Vika Papojan19-08-2018

Nooit meer

Nachtmerrie!!!! Zo slecht hotel, overal zitten schuren in de muren, schimmel, helemaal geen normaal eten. Wij zijn gewend dat er overal wel patat is voor kinderen maar deze hotel helemaal niet. Slechte bedden ook hebben echt rugpijn. Echt nooit meer. Soms zelfs geen water om wc door te spoelen zit je dan in de stank. Gelukkig hadden we airco en handdoeken werden elke dag verwisseld dat was dan de enige. En heel zielig en druk en vies zwembad. Personeel groet ook nooit super sagarijnig elke dag. Ohhh ja bij avondeten moet je zelf drinken kopen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2017
    6Linda13-07-2017

Niet heel bijzonder.

Het hotel is netjes, maar het heeft niets over.. Pluspunten: *Personeel is erg vriendelijk en wil van alles voor je doen. *Op klachten reageren ze ook snel. *Elke dag komt de schoonmaakster langs. *Dichtbij het strand en een soort boulevard met allerlei winkeltjes, restaurantjes ect. *grote bedden

Minpunten: *Helaas is de eetzaal erg klein waardoor wij meerdere keren moesten wachten op een zitplaats. (of je moest bij ander mensen aan tafel zitten). Terwijl ze er nog een hele eetzaal achter hadden maar die werd niet geopend. Ook vonden wij het eten niet heel bijzonder. Gelukkig zitter er erg goedkope en lekkere restaurantjes in de buurt *klein balkon * Zwembad was al rond 18uur gesloten

Gereisd met partner in juni 2017

0 tips over Hotel MPM Royal Central

0 vragen over Hotel MPM Royal Central

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
      • Eten en drinkenDiner, Lunch
      • De staf spreektDuits, Engels
      • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand8 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenEngels, Fast food, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Russisch, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaFinse sauna
      • Wellness behandelingenMassages