Hotel MPM Orel

8.1Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

8.1Fantastisch

• Animatie

53 reviews over Hotel MPM Orel

• 2018
    10sunny beach 80803-09-2018

good

goede locatie, vlakbij het strand. goede service in hetvhotel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8robin30-08-2018

animatoren zijn heel cool

het eten is niet zo goed en het personeel is niet heel vriendelijk. de animatoren zijn heel tof

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Guest of Orel17-08-2018

saai hotel, wel leuke

toen we aankwamen wersen we vriendelijk begroet door een lange jongen van de receptie Pavel. en we konden snel door naar onze kamer. het eten is verschrikelijk!!!!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8laetitia19-07-2018

super vakantie voor het hele gezij

eten goed, personeel goed, kamer proper, zwembad goed

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

4Klink23-08-2013

Geen tweede keer meer

Dit hotel is 2 sterren dus je moet er niet te veel van verwachten. Het eten is wel te doen. Vrijwel elke dag het zelfde en vet maar het is te verteren. Je moet alleen wel snel zijn met eten pakken omdat iedereen bang is dat ze wat te kort komen en met 6 borden vol naar hun tafel lopen. De service kan ook beter. Ze spreken geen Engels en grissen je bord voor je neus weg nog voordat het leeg is. Ik heb een spin gevonden in mijn eten waar laconiek op werd gereageerd. De kamers zijn simpel ingericht maar je hebt alles wat je nodig hebt. Alleen wij hadden elke keer als we gingen douchen dat het water de gang in liep. We konden dus elke dag dweilen. Qua slapen zit je daar wel goed. Geen overlast van muziek of schreeuwende jongeren. En qua ligging zit je ook goed. Direct aan het strand en nog geen 5 minuten lopen naar Flowerstreet, het uitgaanscentrum. Al met al ga ik hier dus nooit meer heen. Het enige personeel wat wel aardig is zijn de schoonmaaksters.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 4Tamara20-08-2013

nooit meer

Samen met een vriendinnetje heb ik dit hotel geboekt via een jongeren site Dit hotel is daarentegen totaal niet geschikt voor jongeren. Er zijn erg veel kinderen en families te vinden die al klagen als je op normale toon met elkaar spreekt (de muren zijn erg dun, ipv een muur hadden wij een spiegel dat twee kamers afsloot van elkaar). De medewerkers spreken geen engels en zijn totaal niet gastvrij. Als je niet oppast wordt je eten al weggegrist door de kelners voordat je klaar bent. Het eten is goed te doen voor mensen met niet al te hoge verwachtingen. Wel elke dag hetzelfde. Wel moet je vechten voor je eten aangezien gezinnen eten pakken voor 50 man.... Toen mijn vriendin een levende spin in haar eten vond werd er laks/niet op gereageerd en het werd weggebracht. Het hotel is aangesloten bij hotel Astoria, maar daar merk je verder niets van. Ik ben normaal helemaal niet moeilijk qua hotels etc omdat ik me er toch bijna niet bevind, maar dit sloeg echt alles. Nooit meer! :)

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8Twan van der Doelen en Kayleigh Scharff21-08-2011

Geweldige vakantie

Het is een keurig hotel. In de avon dlekker bij het barretje buiten. Overdag heerlijk zwemmen. De kamers uitstekend. en het eten is gewoon goed te doen.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 3johan en anja uit eindhoven17-07-2011

bekijk de reacties eerst

Dit hotel is het slechtste waty ons in al de jaren van vakantie is overkomen. Het eten is echt niet goed als herman de blijken en meneer reimers zouden komen zouden ze een beroerte krijgen. Als je in de eetzaal binnenkomt lijkt het net of je 30 jaar geleden in spanje in een eetzaal komt. Het zwembad is om te doen maar niet hygienisch, de all-inn formule stelt niet veel voor. De ligging is echt ideaal dat is een pluspunt voor het hotel, het hotel ziet er ook anders uit dan op de fotos die worden getoond in de media. Kortom bedenk echt goed voor je dit hotel boekt wij in iedergeval nooit meer dit hotel, de plaats en omgeving is fantastisch.

Gereisd met partner in juli 2011

• 6Jannie brandwijk18-08-2008

Een gezellige locatie !

Het hotel is 2 sterren dus verwacht er niet te veel van dat hebben wij ook niet gedaan. het zwembad water was nog koud. 18 graden. Stoelen er rondom heen is minimaal.De kamer niets op aan te merken, de bedden slapen goed. Het hotel lig in een druk gedeelte van het zonnestrand heel gezellig maar geen aanrader voor gezinnen met kleinen kinderen. De foto in en op de brochure van Orel klopt niet je ziet er hotel Victoria waar Orel eigenlijk aan vast zit! we heebn een goede vakantie gehad in Bulgarije en we gaan er zeker terug........ maar dan een andere bestemming!!!!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8K.06-08-2008

Super voor deze prijs!

Het is een goed hotel. Aan de buitenkant denk je blegh(want er zijn veel mooiere hotels) Maar voor een 2 sterren hotel is het echt goed. De kamers hebben airco en de bedden liggen heerlijk. Iedere dag schone handdoeken en de kamer wordt zelfs nog schoongemaakt als je wilt uitslapen! Het enige minpunt is het overstromen van de douche. Tip: zet de kraan richting de wasbak, dan overstroomt hij minder. Van het eten hoef je niet veel te verwachten, maar dat is algemeen bekend over hotels! Ook het zwembad is relax. Een muziekje op de achtergrond en lekker relaxen in het zwembad. Het fijne is dat je ook zelf drinken mag meenemen en gewoon op het terras kan zitten! Een leuk hotel, zeker voor deze prijs!

Gereisd met vrienden in juli 2006

Hotel MPM Orel info