Hotel MPM Kalina Garden

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag15°9°
Hotel MPM Kalina Garden

We hebben een aantal aanbieders voor MPM Kalina Garden voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel MPM Kalina Garden in het Nederlands

Goed hotel.

Debby,
22-7-2018

annimatie, schoonmakers en barbediening zijn top. Bij binnenkomst te weinig informatie over het hotel.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Great time

Tom,
22-7-2018

Animation team, clean rooms, drinks

Gereisd met vrienden in juli 2018

Great hotel

Mikey,

Bartensers, animation team, pool

Gereisd met vrienden in juli 2018

D-reizen

Ik zal het niet aanraden.

Janneke Hogewoning,
16-7-2018

Heel schoon hotel,maar het eten was vreselijk. Wanneer je ook kwam het was altijd koud en de patat had amper het vet gezien. WiFi in het hotel zeer slecht,en koop geen extra WiFi erbij want het werkt toch niet. Animatie erg knullig.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goed

Leen,
4-2-2018

Mooi onderhouden hotel...

Gereisd alleenreizend in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed Hotel! Prima voor 2 weken

M Dukker,
29-8-2017

Goed Hotel, mensen die hier een azijn review plaatsen zijn in mijn ogen VERWEND! Deze mensen hebben nooit gehoord van een 40/42 of 48 uur werkweek zoals wij verwende Nederlanders, dus enig respect voor deze mensen is wel op z'n plaats!

echter 2 minpunten van hier 2 weken verblijven zijn:

Zwembad: NIET verwarmd, dus wordt opgewarmd door de zonnig dagen met veel zon uren (Het is immers geen zongarantie land)

Eten: Na dik 1 week houdt het wel op met enig variatie, koe, varken, kip patat pizza pasta, etc. salades op zijn Bulgaars zijn echte aanraders

Fitness & Spa: zijn naar buiten verplaatst! dit d.m.v. (denken wij verbouwing) als je op de muur kijkt heeft de SPA er gezeten, Stel je niet veel voor van deze fitness area! maar in combinatie met de verkleinde minigolfbaan heeft t een wat leukere uitstraling. De spa is in een vorm van een vierkante partytent Tijdelijk buiten bij het zwembad, erg vervelend als je daar leg en er glippen kinderen onderdoor van ouders die weer eens niet oplettend zijn!

Verder aan pluspunten zijn:

Voor een redelijke prijs kan je ook buiten het hotel prima bij de diverse cafetaria's barretjes restaurants zitten dus voel je niet verplicht om constant in het hotel te eten

Schoonmakers diep en diep respect voor! elke dag wordt het hotel wel gepoetst, jammer dat er ook varkens aan vakantiegangers het leuk vinden om deze dames te plagen om erweer doorheen te lopen of met vingers op het raam (doe je thuis immers ook niet lijkt mij)

Kamers: elke dag schoon handdoeken, opgemaakt en beddengoed, als je deze met respect behandeld doen hun dat bij jou als gast ook, 50 ct lev of 1 lev zijn ze al blij als tip, ze maken dan als gebaar (mits geluk heb) een leuk figuur van de handoeken.

wij zaten op de zogeheten P afdeling (begane grond) deze kunnen verschillend zijn, wij zaten op de hoek richting de zogeheten uitgaans straat de Flowerstreet, die savond's tegen de klok van 11 uur tot diep middernacht door vele feestgangers weleens wat erg luidruchtig kunnen zijn. Dus daar moet je tegenkunnen. Het heeft nogal de imago Sunny Beach om z'n jongeren.

Barmannen zowel in de Lobby als bij de snackcorner (zwembad) vriendelijk, zijn ook erg blij met een tip! (niet verplicht)

Receptie: deze dames en heren draaien erg veel uren waardoor el weleens een wat minder vrolijke bij zit, maar ze helpen je wel.

Na 2 jaar Sunny Beach sluit ik m'n vakantieboek hier, en kom zeker wel terug alleen dan een ander gebeid van dit prachtige Balkan gebied!

Gereisd met partner in augustus 2017

bed voor kids is ge

erika,
16-8-2017

personeel is arogant en bijna hete koffie tegen mj omgepiept en ook wijn. geen platsen bij zwembad, dat moest ik met 2 kinderen om 7 uur wakker worden, terras vies en tafels vol met glazen,goed: barman Ned en Tsvetan heel vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

nooit meer

martine van der maelen
13-10-2016

buiten de ligging was er niks goed aan dit hotel. Cafetaria ronduit vuil, drinken uit plasctic bekers. Eten geen variatie en niet lekker, personeel uitermate onvriendelijk. Kamers waren wel oke

Gereisd met vrienden in september 2016

Fijn hotel, slecht eten

Robben
9-8-2016

Het hotel ziet er mooi en verzorgd uit van binnen. Een kritiekpunt is het eten, groente en fruit zijn prima te eten maar het vlees is grof gezegd "goor"! Het vlees stinkt en heeft een walgelijke nasmaak, dit is doodzonde want het hotel is verder gewoon prima!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Leuk!

Jellereijenga
24-9-2012

Een leuke locatie als je goedkope strandvakantie wil. Geen temperatuurgarantie in bulgarije, ook zo af en toe bewolkte dagen

Gereisd met vrienden in juli 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand6 minuten lopen, 600 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenFast food, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Dokter, Begeleidingsprogramma, Geld wisselen mogelijk, Computerverhuur, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportWaterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MPM Kalina Garden in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MPM Kalina Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.