Hotel MPM Boomerang

3 reviews over Hotel MPM Boomerang in het Nederlands

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Leuk voor een paar dagen

Maggely
14-8-2014

Waren hier een paar dagen tijdens een vakantie in een ander deel van Bulgarije. We wilden een paar dagen naar het strand en een zwembad. Dit hotel had een goeie prijskwaliteitverhouding. Het hotel lag ongeveer 15 minuten lopen van het strand, wel door het centrum dus genoeg te zien en te doen! Hotel was schoon, kamers waren schoon. Niet al te groot zwembad met tafels en stoelen en ligbedden. Het ontbijt was onder de maat, maar als je de rest van de dag eten van de menukaart bestelde was het gewoon goed. Ook in de buurt volop restaurants, supermarkten e.d Wij hebben hier fijne dagen gehad

Onze kamer bestond uit 1 kamer en aparte badkamer. Kledingkast, toilettafel, tweepersoonsbed met twee losse matrassen, klein balkon, klein tv'tje en airconditioning.

Badkamer heeft een toilet, wastafel en douche zonder douchegordijn, en fohn.

Jammer genoeg werden de handdoeken maar 1x per 4 dagen verschoond en was de kamer ook best gehorig. (we konden de buren horen praten)

Over het algemeen is dit een aardig low-budgethotel. Je krijgt wel waar voor je geld.

Wat jammer was, was dat de matrassen dusdanig versleten waren dat je de binnenvering voelde als je op je zij lag.

Daarnaast heeft de douche geen douchegordijn, waardoor alles nat wordt, maar als we de douchekop in de hoek draaiden ging het eigenlijk prima. Werd de badkamer ook goed schoongespoeld :)

Het balkon bij onze kamer was ook aan de kleine kant, maar dat was bij de andere kamers niet het geval. Ik denk dat wij gewoon een beetje pech hadden met het balkon.

Al met al wel een aardig hotel, vooral voor jongeren

Nooit meer!

Denise
2-8-2010

Boomerang kan klantvriendelijk zijn, alleen als het hun uit komt.

Zelf ervaren dat ze behoorlijk streng zijn:

- etenswaren niet meenemen,

- coctails, ect drinken aan de bar niet meenemen naar je stoel,

- glas laten vallen dit direct betalen (wel!! 10 lev/5 euro),

- geen matrasjes voor de bedjes,

- kinderen mogen niet spelen in het water (bal gooien, springen)

- kinderen mogen geen snoepjes meenemen naar het zwembad, ook al is het snoep gekocht in de winkel van boomerang zelf.

- ontbijt bagger slecht, er zijn drie gerechten wat te eten is, door de rest niets,

- om de vier dagen worden de handdoeken verschoont,

- afstand van het strand is niet overeen, het is zo 15 minuten lopen,

- het midden in het centrum is niet overeen, het is zo 10 minuten lopen.

We hebben een aantal aanbieders voor MPM Boomerang voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MPM Boomerang in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MPM Boomerang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel MPM Boomerang scoort een 6.2 uit 10 op basis van 3 reviews.