Appartement Miramar Planeta Sunny Beach

Appartement
Appartement Miramar Planeta Sunny Beach

2 reviews over Appartement Miramar Planeta Sunny Beach in het Nederlands

Een gemoedelijk hotel met bijna geen Nederlanders.

Veel Russen, Bulgaren, maar lijken zich al meer aan te passen aan Europese normen en waarden.

Prachtige ruime kamers met een schitterende entourage.

Dichtbij strand en pal aan de boulevard.

Heel goed en lekker gegeten en gedreven animatie die er alles aan doet je te vermaken!

We speelden zelfs water-volleybal met de Russen!

świetne miejsce

Jarosław
29-3-2012

Apartament w Sunny Beach jest godny polecenia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Miramar Planeta Sunny Beach in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Miramar Planeta Sunny Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Miramar Planeta Sunny Beach scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.