Appartement Milennia

7.1Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.1Goed

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Milennia

• 6Sylvie26-08-2015

dit appartement nooit meer

Appartement Milennia is niet aan te raden voor een gezin van max. 4 personen. De kamers zijn te klein, vooral als je zonder balkon boekt. En de zwembad? Is ook erg klein.

Personeel is voor de rest vriendelijk. Als je een kamer voor 3+ boekt krijg je 2 kamers, 1 kamer (heel klein) en daar zit alleen airconditioning in en niet in de andere kamer dus dan kun je niet slapen van de warmte.

Ook zou ik eerst naar het weer kijken als je hier naar toe komt, sunny beach is erg bewolkt en niet snel aan te raden. Wij hebben hier 5 dagen regen gehad en 5 dagen zon.

Goed laten we het over de ligging hebben. Je kunt er makkelijk 10. min lopen naar het strand. Sunnybeach centre is erg ver van hier dus als je wilt uitgaan betekent dat je de bus moet pakken

Wat wel goed is hier, geen overlast van disco's, bar enz.

Ik raad je aan om naar sunny beach te komen, maar niet naar dit appartement het is hier té rustig gelegen. Vooral als je jong bent en wilt uitgaan boek een hotel bijv.

Gereisd in juli 2015

• 8Y.Schuuring23-09-2014

Schoon appartement,rustig gelegen, geen lift.

Appartement Millennia was dicht bij de boulevard plm. 5 a 10 minuten lopen .Rustig gelegen, mooie tuin, schoon zwembad .Ook de appartementen erg schoon en vriendelijk personeel. Heerlijke bedden,lekkere douche. . Twee grote tv 's ,helaas geen nederlandse zenders. Gratis drinken van 10 uur tot 22 uur s'avonds . Voor mensen die slecht ter been zijn, veel trappen.Supermarkt en pinautomaat op 50 m. afstand en 24 uur per dag open.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Booms05-08-2012

Klein, maar erg schoon/netjes

We zijn in 2011 met 8 vrienden bij Millennia geweest. Vier vrienden van ons zaten in een kamer die was dubbel geboekt, maar dit werd meteen opgelost door de manager, waardoor zij de laatste dagen in een hotel tegenover mochten verblijven.

Met in totaal 12 kamers is het redelijk klein. De kamers waren wat aan de kleine kant voor 4 personen per kamer, maar ze werden goed schoongemaakt. Verder waren de airco, badkamer in goede conditie.

De manager kan wat nors overkomen. Als je in het zwembad springt kun je 50 euro van je borg vergeten, zonder waarschuwing vooraf. Wij hebben hier echter geen problemen mee gehad.

De ligging is wat ver van het centrum af. Wel zit er een pinautomaat en een supermarkt op 1 min lopen, en ligt het strand op 2 min lopen. Voor een restaurant / discotheek ben je toch al gauw 15 min onderweg(lopend). Wel kan de bus gepakt worden voor 0,50 euro, of een taxi. Zelf zit ik liever wat dichter bij het centrum.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 4Hans04-08-2011

Nooit meer

Mooi appertement wel klein. Goed schoon elke dag poetsers. Leuke barvrouwen en goed terras wel klein zwembad. Maar dan de eigenaar wat een zeikvent 50 euro boete voor springen in het zwembad zonder waarschuwing. 50euro boete als je om 20.10 nog in het zwembad ligt ook geen waarschuwing. Als je s nacht's thuis komt met herrie als je geluk hebt alleen borg kwijt, zoniet dan app kwijt en je borg. Deze man geeft overal boete's voor zelf als je bij aankomst foto's maakt van schade gelooft hij je niet. Omdat je zelf de datum en tijd aangepast hebt. Kortom zoek een ander appertement is echt geen aanrader!!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8yvl_me26-08-2010

Zeker de moeite waard!

Hier in 2008 twee weken gezeten. Zag er allemaal keurig uit, werd iedere dag schoongemaakt en een mooi uitzicht. Naast het gebouw een supermarkt en tegenover het gebouw bushalte waar je opgehaald kan worden voor een eventuele excursie of waarmee je ergens anders naartoe kan gaan. Heel handig.

Gereisd met partner in januari 2008

• 9nicoline26-07-2010

Geweldig! Mooi, netjes, schoon!

Ik ben met 12 vriendinnen naar milennia gegaan in 2008. We hebben het heel erg naar ons zin gehad. Het ziet er super schoon en netjes uit. Totaal niet ouderwets! Hele mooie badkamer (ook erg belangrijk). Personeel is vriendelijk. Het is een rustig complex met maar 12 kamers. Ligt een paar meter van het strand vandaan. Voor Milennia staat een bushalte en daar gaan bussen voor (bij ons toen)0,50 cent naar de discotheken etc. Lopent kan ook, is ongeveer 20 minuten lopen. Het uitzicht vanaf het balkon is ook erg mooi! (aan de kant waar wij zaten in ieder geval!)

Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Robin Dijkstra09-07-2008

Netjes, gezellig, schoon, goede ligging

Het is een mooi gelegen appartement, het is er netjes en er wordt iedere dag schoon gemaakt. Omdat het een redelijk klein appartement is maak je wel sneller kennis met de rest van de mensen en dat maakt het wel zo gezellig.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën