Hotel Meridian (smartline)sterstersterster

9.4Fenomenaal

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

9.4Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Meridian (smartline) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

770 reviews over Hotel Meridian (smartline)

• 2019
    8To14-08-2019

ja

ik vond alles goed, alleen in de nacht maakt een beetje lawaai.

General Manager, General Manager, 16-08-2019

Dear To, Thank you very much for the time dedicated to review your stay in Smartline Meridian hotel. We are so glad the Hotel lived up to your expectations! Looking forward to your next visit in the near future! Best regards, Stoyka Terzieva-General Manager Smartline Meridian hotel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Esther12-08-2019

Locatie super. Bedden en badkamer vreselijk

Goede locatie, slechte bedden De locatie van het hotel is super! De kamer is netjes en groot. Bedden zijn vreselijk. Alsof je op beton slaapt. Badkamer is dringend aan vervanging toe. Water kwam overal vandaan en het rook er muf. Zwembad was prima, maar te weinig lig bedden en ook te weinig ruimte daarvoor. Je mag als sardientjes naast elkaar als je al een bedje wist te bemachtigen. Je moet echt al voor het ontbijt je plekje uitzoeken en je handdoek neerleggen. Wij hadden alleen ontbijt en dat was goed. Voldoende keuze. Personeel was erg jong en sprak slecht Engels. Ook werden we heel slecht geholpen na vragen en klachten. Ze moesten met de manager overleggen en als je geluk had kreeg je na 4 dagen antwoord dat het niet anders was/kon. Voor ons was dit eenmalig.

General Manager, General Manager, 16-08-2019

Dear Mr Esther, (5-6) Thank you for the time spent reviewing your stay with us. We are really sorry that your stay did not meet your expectation. What you describe is already fixed. We will be happy to be our guest again to see the positive changes ! Best regards, Stoyka Terzieva-General Manager Smartline Meridian hotel

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Jimmy Oosterwaal01-08-2019

Nooit meer

Eén krap hotel. Onvriendelijke personeel. Openbare toiletten zéér onhygiënisch. De kamer was algemeen gewoon goed, douche put zat verstopt.

Kortom ik kom in dit hotel nóóit meer.

General Manager, General Manager, 05-08-2019

Dear Jimmy Oosterwaal, Thank you for your feedback! The whole team of the hotel tries to satisfy the needs and desires of our guests. We understand that we can not please everyone, but we try. And when the guest decides to find thousands of reasons not to spend well, we can not help him. If we knew about the things that annoyed you,we would have tried to change them at the moment. We are sorry and we will take note of your remarks ahead! Kind Regards,

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Leo van Veen09-06-2019

Geweldig

Mooi hotel, goed eten, verzorgd, kamermeisjes erg vriendelijk en behulpzaam, ruime schone kamer maar de badkamer had zeker groter moeten zijn

General Manager, General Manager, 26-07-2019

Dear Leo van Veen, Thank you for sharing your experience at Smartline Meridian hotel, here on “Zoover”. Hoping to see you soon for your next holiday in Sunny beach, Bulgaria! Kindest Regards,

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Ferry Helweg03-06-2019

Goed hotel, prima eten en

Het barpersoneel is geweldig. Miro is een legende.

General Manager, General Manager, 26-07-2019

Dear Ferry Helweg, Thank you for sharing the impressions of your holiday at our hotel. I was pleased to see that you enjoyed your stay with us. Hope to welcome you again in our Hotel! Best Regards,

• 8Ewout Vink03-06-2019

Vier jonge kerels die kwamen om te

De barmannen en de baliemedewerkers zijn geweldige gesprekpartners

General Manager, General Manager, 26-07-2019

Dear Ewout Vink, We would like to thank you very much for having chosen Smartline Meridian hotel for your recent holiday and for sharing your experience on “Zoover” with other readers. We are glad to hear that you enjoyed your holiday with us. Thank you once again for your feedback and we look forward to welcoming you back. Warm Regards

• 10Rogier03-06-2019

Ik heb een fantastische week

De kamers waren erg goed, het eten ook.

General Manager, General Manager, 26-07-2019

Dear Rogier, I would like to sinceraly thank you for taking the time to share your experience at Smartline Meridian hotel on „ZOOVER”. We also very much like positively invited guests, and you are exactly that. We really appreciate it and we hope to have a chance to welcome you back to our property again in the future. Best Regards,

• 10Thomas03-06-2019

ik heb all inclusive genoten met

goede service en het eten en de kamers zijn goed.

General Manager, General Manager, 26-07-2019

Dear Thomas, First of all thank you for spending time to write a review about your accommodation in Smartline Meridian hotel. Your eloquent review reinforces the pride we take in delivering the highest standards on hospitality and I will make sure to share your compliments with the rest of the team. We are looking forward to welcome you again in your next visit to Sunny beach. Best regards,

• 10erik15-05-2019

prima geregeld allemaal

eten drinken en vriendelijke mensen behalve de chauffeur van de eigenaar maar daar heb je gelukkig verderniets mee te maken

General Manager, General Manager, 26-07-2019

Dear Erik, Thank you very much for the time dedicated to review your stay in Smartline Meridian hotel. We are so glad the Hotel lived up to your expectations! Looking forward to your next visit in the near future! Best regards,

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    8lisa van walleghem22-09-2018

het was een aangenaam verblijf

de zaalmedewerkers zijn niet vriendelijk.

Gereisd met vrienden in september 2018

D-reizen

7 tips over Hotel Meridian (smartline)

• Kevin, 05-08-2012
    • Wifi bij de buren
    • Relaxte boottocht
    • Wissel alleen bij Crown logo op drukke tijdstippen. (ivm overvallen worden)
    • Pin alleen bij banken (ivm skimmen)
    • Negeer alle aanbiedingen als je over straat loopt.
    • Ga een dagje een relaxte boottocht maken
    • verwacht niet teveel van de excursie naar Soziopol

• bea en linda, 19-06-2013

boek via duitsland neckermann is goedkoper

• Nick Pruymboom, 10-07-2013
    • Pak voor je ontbijt het 100% Family Restaurant, dat zich pal tegenover het restaurant bevind. Hun Full English Breakfast is een meer-dan-goede start van de dag.
    • Pak voor je avondeten 'Steakhouse National', dat zich bevind aan het begin van de winkelstraat tegenover de Bacardi Bar. Goede live muziek, aardig personeel en eten waarbij je je vingers aflikt. Zeker de Kavarma en Sach zijn aan te raden samen met, natuurlijk, een halve liter bier!

0 vragen over Hotel Meridian (smartline)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenFast food, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages