Hotel Meridian (smartline)

Hotel Meridian (smartline)
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Meridian (smartline) voor je op een rij gezet:

80 reviews over Hotel Meridian (smartline) in het Nederlands

het was een aangenaam verblijf

lisa van walleghem
22-9-2018

de zaalmedewerkers zijn niet vriendelijk.

goed voor zijn prijs

Boons Peter
16-9-2018

Enkele dagen in dit hotel verbleven. Een ruime propere kamer gekregen die elke dag opnieuw degelijk werd gepoetst. Het eten was zeer gevarieerd en van zeer goede kwaliteit. Wij hadden voor de all-in formule gekozen, en overdag is dit heel makkelijk (voldoende drankgelegenheden) , alleen s'avonds is dit slecht georganiseerd. Er is slechts één bar open waar ook maar één barman werkzaam is met lange wachttijden tot gevolg voor dan uiteindelijk een plastic bekertje drank te mogen ontvangen. Wij hadden de tegenslag dat er elke avond een fikse bui over de regio heen trok, met natte kussens s'morgens op de ligbedden tot gevolg. De medewerker van het hotel gooit die dan allemaal maar op een hoopje met als gevolg dat deze allemaal nat bleven en niet kunnen drogen. een goed management kan in dit hotel toch wel enkele zaken aanpakken, wat een betere beoordeling zou kunnen opleveren. Op zich een goed hotel maar enkele zaken dienen toch worden aangepakt.

We hebbeng genoten

Vasilen
22-8-2018

Het is goed om hier te zijn. Veel gevarieerd eten. Dat ik op mijnverjaardag verrast werdt met een taart bij het avondeten.

alles valt goed

nico
1-8-2018

veel gevarieerd eten. eten heel lekker

we zijn veel meer

axelle
11-7-2018

Vertaalde review

het personeel is zeer attent

Nooit meer!

L. Bakker
1-7-2018

Aardig gelegen hotel en goed schoon gehouden. Kregen in aanvang niet de geboekte kamer., dat duurde wel even. Veel, heel veel jong personeel. Eten erg Engels en voor de rest moet je het smakelijk maken met peper en zout. De snacks s'middags bestaat uit het restant van de lunch. Mooi zwembad.

premierevantie merkbaar

faclle
20-6-2018

Vertaalde review

de tresbien-atmosfeer van de kleine lift

aangename ervaring

noppe lorenzo
29-5-2018

alles was perfect en heel kindvriendelijk

goed hotel, prima service en schoon

Rick
25-5-2018

eten was top, fitness weinig apparatuur

Het was voldoende.

Rutger
25-5-2018

animatieteam Leo en Fabian erg goed. De service en vriendelijkheid soms wat minder.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meridian (smartline) in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meridian (smartline) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.