Hotel Meridian (smartline)

Hotel Meridian (smartline)
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Meridian (smartline) voor je op een rij gezet:

72 reviews over Hotel Meridian (smartline) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer!

L. Bakker
1-7-2018

Aardig gelegen hotel en goed schoon gehouden. Kregen in aanvang niet de geboekte kamer., dat duurde wel even. Veel, heel veel jong personeel. Eten erg Engels en voor de rest moet je het smakelijk maken met peper en zout. De snacks s'middags bestaat uit het restant van de lunch. Mooi zwembad.

aangename ervaring

noppe lorenzo
29-5-2018

alles was perfect en heel kindvriendelijk

goed hotel, prima service en schoon

Rick
25-5-2018

eten was top, fitness weinig apparatuur

Het was voldoende.

Rutger
25-5-2018

animatieteam Leo en Fabian erg goed. De service en vriendelijkheid soms wat minder.

gezellige vakantie gehad

Patrick
21-5-2018

eten is goed, personeelis aaardig en behulpzaam. minpunten: douche lekt, airco werkt niet. door start van het seizoen kloppen de tijden niet, bij het all in bar boven die tot 11uur open is wordt je 10uur weggestuurd, dan kan je naar de lobby maar dit is een betaalde bar. er zou een handdoek service zijn niet gevonden. verder een prima vakantie gehad, komt denk door opstartproblemen.

service is heel goe

amber
13-9-2017

de service is goed, en lekker eten
Your smartline Meridian Team, General Manager, 26-9-2017

Dear amber,

Thank you so much for choosing us for your holidays!

We are glad to know that you have liked our resort. We really appreciate it.

We are looking forward to your next visit.

Kind regards,

het hotel is goed a

christophe
24-8-2017

hotel algemeen goed, eten en zwembad minder goed
Your smartline Meridian Team, General Manager, 28-8-2017

Dear christophe,

Thank you for making description of your stay at smartline Meridian Hotel. We really appreciate it.

We are glad you enjoyed your holidays with us.

It has been a pleasure to have you here and we sincerely hope to welcome you back again in the near future.

Best regards,

Super

Yvonne
22-8-2017

Receptie inderdaad niet vriendelijk,maar het verdere personeel wel.Animatie deed erg zijn best.Tanya,george, george ts kregen gelaas de meeste gasten niet mee.Verder zeker voor herhaling vatbaar
Your smartline Meridian Team, General Manager, 23-8-2017

Dear Yvonne,

Let us thank you for choosing smartline Meridian for your holiday.

Thank you also for taking the time to leave your review.

Looking forward to the day when we welcome you back to the hotel.

Best regards,

Vakantie

Reynders steven
20-8-2017

Alles valt goed mee koud water.
      Your smartline Meridian Team, General Manager, 23-8-2017

Dear Reynders steven,

On behalf of smartline Meridian we would like to thank you for choosing our hotel.

It’s always a big honor to read the satisfaction of our lovely guests.

Once again, we wish to thank you for your review and we are looking forward to welcoming you again next year.

Kind regards,

Derde bed barslecht

Witteke
      16-8-2017

Derde bed barslecht! Eten heel lekker!
          Your smartline Meridian Team, General Manager, 18-8-2017

Dear Witteke, Thank you for staying with us again, it was our pleasure to welcome you. We really appreciate your positive feedback on your experience in our hotel. Your loyalty is very much appreciated and please know that you will always be welcomed at Meridian Hotel.

Best regards from Sofia,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meridian (smartline) in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meridian (smartline) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Meridian (smartline) scoort een 8.52 uit 10 op basis van 617 reviews.