Hotel Mena Palace

11 reviews over Hotel Mena Palace in het Nederlands

Super

Aicha,
7-10-2018

Was super vakantie. Goede service.vriendelijk personeel.

Qua eten genoeg variatie.

Erg tevreden geweest over alles

Gereisd met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Denteneer ann,
9-9-2018

Onthaal was zeer goed, heel vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in september 2018

Noooooit meer

Pieter,
31-7-2017

Hotel is netjes alleen de mensen die hier werken zijn heel onvriendelijk. Als je eten wilt pakken moet je zowat oppassen dat de kok je niet slaat met een stalen bak vol eten. En geen glas bij de bedjes zetten want dan gaan ze ook tegen je schreeuwen. Ook niks op je balkon neerleggen want dan komen ze sochtends met 3 man sterk je kamer binnen vallen. En de wifi zuigt ook. En de buitenlamp doet t ook niet. En niet de deur van de badkamer op slot doen want je krijgt hem niet meer open en dan moet je die onvriendelijke lui weer bellen en dan worden ze weer boos. En de glijbaan is nooit open. En de midgetgolf baan is ook heel klein. En het zwembad is koud. Maar de muziek is wel goed. Dus kom hier alsjeblieft niet !

Gereisd met vrienden in juli 2017

Echt top!

Simon
11-1-2017

Wij zijn met een groep van 7 vrienden (17-18 jaar) 25 juli tmt 2 augustus 2016 naar dit hotel geweest voor onze "zuipvakantie". Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en hoefden helemaal niks te regelen voor onze kamer. De portier nam onze spullen mee en bracht ons naar de kamer. Kamer was keurig opgemaakt en alles was schoon en aanwezig. Het eten bij het hotel was echt prima! Wij hebben bijna elke dag bij het hotel gegeten. Het eten was warm en er was veel variatie. Ontbijt (amper meegemaakt) en lunch waren ook goed met veel koude en warme gerechten. De bar was elke dag tot 23:00 open en daar kon je gebruik maken van gratis bier en sterke drank (wel huismerk maar dat verschil proef je niet) voor A-merken zoals malibu moet je wel extra betalen. We hebben daar elke avond tot 23:00 in lopen zuipen en daarna nog in onze eigen kamer. Zwembad is heerlijk! water is warm en de zon staat er ongeveer de hele dag op. De ligging is ook ideaal het ligt ongeveer 5-10 minuten lopen tot de strip en tot het strand. Je hoeft niet allemaal weggetjes in te lopen maar gewoon de grote weg volgen en je bent er.

Dit is zeker een aanrader!!!

(medewerkers spreken alleen wel gebrekkig Engels..)

Gereisd met vrienden in juli 2016

Matig

Eline
2-8-2015

Aardige schoonmakers en een receptionste, derest onvriendelijk. Het brood was beschimmeld en de friet rauw. Je krijgt een slaapbank bij de derde bed. Het is een houten plank in een stoel. Als je 1 meter bent kan je er rechtstreeks opliggen. Locatie was goed, supermarkt 24 uur open dus je kan daar altijd naartoe als je het eten niet lekker vind. Leuk bandje savonds bij de bar. Zwembad was ook goed.

Gereisd met vrienden in januari 2015

Prijs kwaliteit zeker goed!

Jasper
11-7-2013

Dit hotel is zeker de moeite. Er is in de buurt een supermarkt, cash-point, vele winkels. Het is strand en de barstrip is 5 a 10 minuten wandelen. Dus deze liggen dichtbij, maar er is toch geen lawaaihinder. Het personeel is erg vriendelijk, ookal moeten deze bijna elke dag werken!!

Het is restaurant is proper en verzorgd. Het eten is lekker, maar er is wel veel hetzelfde eten, dus de variatie is niet goed!! De personen aan de bar zijn erg vriendelijk.

Toen we aankwamen was het restaurant normaal al gesloten, maar ze hebben toch nog gezorgd dat we iets te eten krijgen. Op de dag van het vertrek kan nog een volledige genoten worden van de all-in formule

De kamer is ruim en proper. Deze werd elke dag gepoetst.

Prijs kwaliteit is dit een tophotel.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Steven Kwakernaat
10-7-2013

Heel fijn hotel, eten sochtends en smiddags prima.

S'avonds iets minder maar wel te doen.

Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2012

smerig hotel

johan
1-8-2012

net terug van Mena palace.

hotel ziet er van buiten goed en verzord uit.

de kamers zijn allemaal 2 persoons maar als je een 3 persoons kamer boekt krijg je een slaapbank, beetje jammer. dit bij de receptie gemeld en de volgende dag stonden er keurig 3 bedden. het personeel is niet vriendelijk maar wat wil je als je zo'n lange dagen moet maken.

het eten is verschrikelijk. natte vieze borden, stof in de bestekbakjes, vieze bekers, geen plaats, en ga zo maar door. wij zijn daarom na de eerste dag elke avond gaan uit eten. verder is het zwembad verre van schoon, het water is zeer smerig. verder staat de portier de hele dag te bedelen om fooi. de ligging is perfect, vlak bij de zee, langs een suppermarkt en tegenover een pinautomaat. ook zit je vlak bij het uitgaanscentrum maar net ver genoeg er van af om er geen last van te hebben. verder is er annimatie maar deze stelt niet veel voor.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Gwen Starosciak
2-4-2010

Prima hotel. De kamers waren erg netjes!

Alleen het eten viel vies tegen. Het ontbijt was super maar het avond eten was vreselijk! Na 2 dagen avond eten hadden we het wel gezien, dus toen zijn we elke avond gaan uiteten!

De bediening was niet vriendelijk, maarja wat wil je als je elke dag 24/7 hetzelfde personeel ziet. Die zijn op een gegeven moment uitgewerkt!!

In sunnybeach is veel te doen! Toch nog een leuke vakantie gehad. Veel restaurants, winkels en bars/discotheken!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Super hotel!

Marieke Been
26-8-2009

Net terug van Mena Palace.

Mooi, net hotel, eten is heerlijk, buffet vonden wij iets minder, maar smaken verschillen. Ontbijt en eten van de kaart was super. 1 straat uit lopen en je bent op het strand, alles is dichtbij, pin en supermarkt op de hoek. Al met al zeer tevreden!!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mena Palace in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mena Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.