Hotel Mena Palace

Hotel Mena Palace
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Mena Palace voor je op een rij gezet:

Neckermann

2 reviews over Hotel Mena Palace in het Nederlands

Nooit meer

Armand Vliegen,
27-8-2018

Zwembad was vrij klein voor zoveel hotelkamers en gasten. Stonden vol met ligbedjes die geclaimd werden door gasten met een handdoek te laten liggen. Soms lagen handdoeken dagen op 1 plek en dat werd toegestaan. Waardoor er niet vaak plaats was al je aan het zwembad wilde liggen ook niet met handdoek op de grond omdat daar geen plaats voor was.

Het eten was ronduit slecht en verre van een viersterrenhotel waardig. Niet gevarieerd, vrijwel iedere dag hetzelfde en vaak niet op temperatuur. We zijn regelmatig wezen uiteten ondanks dat we all-inclusive hadden. Ook was de eetzaal te klein en ging men ervan uit dat je in de zwembad bar tussen de rokers ging eten, maar ook daar was het vaak naar een plekje zoeken en liep je een kwartier wel eens rond met je bord eten. Eenmaal hebben we in de lobby gezeten op de bank met onze lunch .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goede prijs/kwaliteit!

Wendy,
13-7-2017

Vooral de vriendelijkheid van Sladia voor mijn dochter Amélie heeft veel goedgemaakt! Zij doet haar werk heel goed en we gaan haar missen! Flying team is the best team!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mena Palace in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mena Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.