Hotel Mena Palace

Hotel Mena Palace
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Mena Palace voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Mena Palace in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad voor een prima prijs

Francizca Plantinga,
1-9-2018

Een prima hotel op geweldige locatie! De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. We hadden een zeer ruime en schone kamer met een fantastisch bed. Voor de kinderen was er animatie waar ze erg van genoten hebben: darts, waterpolo, crazy game, cocktailgame, enzovoorts. Het eten is oké, wisselend van mwoah tot prima, maar altijd is er een prima maaltijd van het buffet te halen. Er is veel ruimte om buiten te zitten, helaas mag overal gerookt worden en als je pech hebt zit je regelmatig in de rookwalm van een ander. Tip voor het hotel: no smoking zones op het terras! Het zwembad is ruim genoeg en nooit overvol. Kortom, wij hebben met onze vier pubers een prima vakantie gehad!

SNEL WEER!

Luuk Milo,
26-8-2018

het was geweldig! laten we beginnen met de kamers, erg ruim en super schoon! en als je de schoonmaakster een tip geeft, wordt kunst gemaakt van olifant tot hond! het eten is heerlijk! het verandert elke dag en voor elk wat wils! echte toppers werken achter de bar! vooral Kosta maakte er een show van! het animatieteam was perfect! deze 2 dames hebben je blij gemaakt met gekke games en nog veel meer! van waterpolo tot yoga! ze doen het! Ik raad het hotel zeker aan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Redelijk maar niet mijn ding.

Wilma,
5-8-2018

Redelijk hotel maar geen 4 sterren.Goede bedden airco en service.Handdoekje leggen hoeft niet heel de dag nog bedden vrij in deze periode.schilder heeft de kamers geverfd met een zonnebril op volgens mij maar goed.Het is allemaal al wat ouder.Schimmel in de donkergroene douche.Vloerbedekking in de kamers brrr.Als er iets is word het wel netjes opgelost.Cocktails moet je voor betalen.Alleen de limonade smaakjes in je frisdrank zijn gratis.Heel oost europees ingesteld veel duitsers.Het is een redelijk hotel maar ik zou het als Nederlander niet meer boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Mena Palace voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo
D-reizen
D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mena Palace in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mena Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.