Hotel Mena Palace ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Francizca Plantinga

Heerlijke vakantie gehad voor een prima prijs

Francizca Plantinga,
1-9-2018

Een prima hotel op geweldige locatie! De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. We hadden een zeer ruime en schone kamer met een fantastisch bed. Voor de kinderen was er animatie waar ze erg van genoten hebben: darts, waterpolo, crazy game, cocktailgame, enzovoorts. Het eten is oké, wisselend van mwoah tot prima, maar altijd is er een prima maaltijd van het buffet te halen. Er is veel ruimte om buiten te zitten, helaas mag overal gerookt worden en als je pech hebt zit je regelmatig in de rookwalm van een ander. Tip voor het hotel: no smoking zones op het terras! Het zwembad is ruim genoeg en nooit overvol. Kortom, wij hebben met onze vier pubers een prima vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Volgende reviewVolgende