Hotel Mena Palace ****

Review geschreven door Armand Vliegen

Nooit meer

Armand Vliegen,
27-8-2018

Zwembad was vrij klein voor zoveel hotelkamers en gasten. Stonden vol met ligbedjes die geclaimd werden door gasten met een handdoek te laten liggen. Soms lagen handdoeken dagen op 1 plek en dat werd toegestaan. Waardoor er niet vaak plaats was al je aan het zwembad wilde liggen ook niet met handdoek op de grond omdat daar geen plaats voor was.

Het eten was ronduit slecht en verre van een viersterrenhotel waardig. Niet gevarieerd, vrijwel iedere dag hetzelfde en vaak niet op temperatuur. We zijn regelmatig wezen uiteten ondanks dat we all-inclusive hadden. Ook was de eetzaal te klein en ging men ervan uit dat je in de zwembad bar tussen de rokers ging eten, maar ook daar was het vaak naar een plekje zoeken en liep je een kwartier wel eens rond met je bord eten. Eenmaal hebben we in de lobby gezeten op de bank met onze lunch .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018