Hotel Mena Palace ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Wilma

Redelijk maar niet mijn ding.

Wilma,
5-8-2018

Redelijk hotel maar geen 4 sterren.Goede bedden airco en service.Handdoekje leggen hoeft niet heel de dag nog bedden vrij in deze periode.schilder heeft de kamers geverfd met een zonnebril op volgens mij maar goed.Het is allemaal al wat ouder.Schimmel in de donkergroene douche.Vloerbedekking in de kamers brrr.Als er iets is word het wel netjes opgelost.Cocktails moet je voor betalen.Alleen de limonade smaakjes in je frisdrank zijn gratis.Heel oost europees ingesteld veel duitsers.Het is een redelijk hotel maar ik zou het als Nederlander niet meer boeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Volgende reviewVolgende