Hotel Mena Palacesterstersterster

8.6Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

Op vakantie geweest naar Mena Palace?

8.6Fantastisch

399 reviews over Hotel Mena Palace

• 2019
    8Bart Andries17-08-2019

Prijs/kwaliteit een toppertje.

Zeer goed hotel qua prijs/kwaliteit. Zeer propere en ruime kamers,goed eten en niet te druk. Vriendelijk personeel staat altijd voor je klaar. Perfecte ligging: net buiten het centrum,en op 5 minuten van het strand. Een aanradertje!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Willem en Wea28-05-2019

Geweldig , komen zeker terug.

Wij hebben hier een fantastisch verblijf gehad van 20 tm 27 mei Bij het hotel was het gezellig druk, en een gezellige sfeer.

Er waren nog gelegenheden buiten het hotel gesloten maar het weekend van 25 mei gingen alle winkeltjes en barretjes open, toen begon het seizoen officieel, Maar die week was ook gelijk duurder als wat wij betaalden.

Je kon ontbijten, lunchen en dineren buiten of binnen je kon overal zitten. Overal buiten zijn pergola’s en overkappingen, heel gezellig allemaal.

Je hebt een binnen en een buitenbar, maar buiten was zeer gezellig bij het zwembad. De binnenbar werdt praktisch niet gebruikt, maar je kon binnen ook mooi zitten in de vertrekken met leuke zitjes.

SAvonds was het gezellig bij de buitenbar en de barman Nikki de lange dunne jongen was de gangmaker.

Er werdt geregeld savonds iets leuks gedaan met zang en dans.

Het eten vonden wij heel goed en vooral het toetjes buffet. Er was keus genoeg.

De kamers waren super schoon en de bedden sliepen heerlijk De airco werkte prima.

Een minpuntje vonden wij dat het personeel van de winkeltjes en barretjes geen Engels verstaan en dus niet altijd begrijpen wat je bedoelt.. Maar je komt er altijd wel uit, geen reden om niet te gaan.

Al met al hebben wij hier een fantastisch verblijf gehad, Gemiddeld 24 graden in deze week.

Wij hadden vaker all in hotels maar nog niet eerder deze goede prijs/kwaliteitsverhouding gehad. Wij zaten hier voor 240 euro pp all-in incl vlucht transfer en verblijf in dit mooie 4 sterrenhotel.

Wij hadden geboekt bij touroperator en vlogen vanaf Schiphol ook prima geregeld.

En als je buiten t hotel kwam was alles heel goedkoop. Bvb half liter bier en 330 cl bier 6 level=3 euro Cappuccino of koffie 2 level is 1 euro.

Bij de strandtentjes is het misschien iets duurder maar daar zijn wij niet geweest. /Al met al een top vakantie gehad,

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Aicha07-10-2018

Super

Was super vakantie. Goede service.vriendelijk personeel. Qua eten genoeg variatie. Erg tevreden geweest over alles

Gereisd met vrienden in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Fons lidwien19-09-2018

...

Kamers zijn prima. Avondeten tot nu toe lauw warm en weinig keus

Gereisd met partner in september 2018

• 8Denteneer ann09-09-2018

Onthaal was zeer goed, heel vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Francizca Plantinga01-09-2018

Heerlijke vakantie gehad voor een prima prijs

Een prima hotel op geweldige locatie! De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. We hadden een zeer ruime en schone kamer met een fantastisch bed. Voor de kinderen was er animatie waar ze erg van genoten hebben: darts, waterpolo, crazy game, cocktailgame, enzovoorts. Het eten is oké, wisselend van mwoah tot prima, maar altijd is er een prima maaltijd van het buffet te halen. Er is veel ruimte om buiten te zitten, helaas mag overal gerookt worden en als je pech hebt zit je regelmatig in de rookwalm van een ander. Tip voor het hotel: no smoking zones op het terras! Het zwembad is ruim genoeg en nooit overvol. Kortom, wij hebben met onze vier pubers een prima vakantie gehad!

• 3Armand Vliegen27-08-2018

Nooit meer

Zwembad was vrij klein voor zoveel hotelkamers en gasten. Stonden vol met ligbedjes die geclaimd werden door gasten met een handdoek te laten liggen. Soms lagen handdoeken dagen op 1 plek en dat werd toegestaan. Waardoor er niet vaak plaats was al je aan het zwembad wilde liggen ook niet met handdoek op de grond omdat daar geen plaats voor was. Het eten was ronduit slecht en verre van een viersterrenhotel waardig. Niet gevarieerd, vrijwel iedere dag hetzelfde en vaak niet op temperatuur. We zijn regelmatig wezen uiteten ondanks dat we all-inclusive hadden. Ook was de eetzaal te klein en ging men ervan uit dat je in de zwembad bar tussen de rokers ging eten, maar ook daar was het vaak naar een plekje zoeken en liep je een kwartier wel eens rond met je bord eten. Eenmaal hebben we in de lobby gezeten op de bank met onze lunch .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Luuk Milo26-08-2018

SNEL WEER!

het was geweldig! laten we beginnen met de kamers, erg ruim en super schoon! en als je de schoonmaakster een tip geeft, wordt kunst gemaakt van olifant tot hond! het eten is heerlijk! het verandert elke dag en voor elk wat wils! echte toppers werken achter de bar! vooral Kosta maakte er een show van! het animatieteam was perfect! deze 2 dames hebben je blij gemaakt met gekke games en nog veel meer! van waterpolo tot yoga! ze doen het! Ik raad het hotel zeker aan!

• 8Mark peeters411-08-2018

7,5

Het eten is lekker. De kamers met airco zijn goed. Er is geen kluis op de kamer.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Wilma05-08-2018

Redelijk maar niet mijn ding.

Redelijk hotel maar geen 4 sterren.Goede bedden airco en service.Handdoekje leggen hoeft niet heel de dag nog bedden vrij in deze periode.schilder heeft de kamers geverfd met een zonnebril op volgens mij maar goed.Het is allemaal al wat ouder.Schimmel in de donkergroene douche.Vloerbedekking in de kamers brrr.Als er iets is word het wel netjes opgelost.Cocktails moet je voor betalen.Alleen de limonade smaakjes in je frisdrank zijn gratis.Heel oost europees ingesteld veel duitsers.Het is een redelijk hotel maar ik zou het als Nederlander niet meer boeken.

0 tips over Hotel Mena Palace

0 vragen over Hotel Mena Palace

• De staf spreektDuits, Engels
      • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand400 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
      • Wellness behandelingenMassages