Hotel Mena Palace

30 reviews over Hotel Mena Palace in het Nederlands

Super

Aicha
7-10-2018

Was super vakantie. Goede service.vriendelijk personeel.

Qua eten genoeg variatie.

Erg tevreden geweest over alles

...

Fons lidwien
19-9-2018

Kamers zijn prima. Avondeten tot nu toe lauw warm en weinig keus

Denteneer ann
      9-9-2018

Onthaal was zeer goed, heel vriendelijk personeel

Tjingo

Heerlijke vakantie gehad voor een prima prijs

Francizca Plantinga
          1-9-2018

Een prima hotel op geweldige locatie! De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. We hadden een zeer ruime en schone kamer met een fantastisch bed. Voor de kinderen was er animatie waar ze erg van genoten hebben: darts, waterpolo, crazy game, cocktailgame, enzovoorts. Het eten is oké, wisselend van mwoah tot prima, maar altijd is er een prima maaltijd van het buffet te halen. Er is veel ruimte om buiten te zitten, helaas mag overal gerookt worden en als je pech hebt zit je regelmatig in de rookwalm van een ander. Tip voor het hotel: no smoking zones op het terras! Het zwembad is ruim genoeg en nooit overvol. Kortom, wij hebben met onze vier pubers een prima vakantie gehad!

Nooit meer

Armand Vliegen
          27-8-2018

Zwembad was vrij klein voor zoveel hotelkamers en gasten. Stonden vol met ligbedjes die geclaimd werden door gasten met een handdoek te laten liggen. Soms lagen handdoeken dagen op 1 plek en dat werd toegestaan. Waardoor er niet vaak plaats was al je aan het zwembad wilde liggen ook niet met handdoek op de grond omdat daar geen plaats voor was.

Het eten was ronduit slecht en verre van een viersterrenhotel waardig. Niet gevarieerd, vrijwel iedere dag hetzelfde en vaak niet op temperatuur. We zijn regelmatig wezen uiteten ondanks dat we all-inclusive hadden. Ook was de eetzaal te klein en ging men ervan uit dat je in de zwembad bar tussen de rokers ging eten, maar ook daar was het vaak naar een plekje zoeken en liep je een kwartier wel eens rond met je bord eten. Eenmaal hebben we in de lobby gezeten op de bank met onze lunch .

SNEL WEER!

Luuk Milo
          26-8-2018

het was geweldig! laten we beginnen met de kamers, erg ruim en super schoon! en als je de schoonmaakster een tip geeft, wordt kunst gemaakt van olifant tot hond! het eten is heerlijk! het verandert elke dag en voor elk wat wils! echte toppers werken achter de bar! vooral Kosta maakte er een show van! het animatieteam was perfect! deze 2 dames hebben je blij gemaakt met gekke games en nog veel meer! van waterpolo tot yoga! ze doen het! Ik raad het hotel zeker aan!

7,5

Mark peeters4
          11-8-2018

Het eten is lekker.

De kamers met airco zijn goed.

Er is geen kluis op de kamer.

Redelijk maar niet mijn ding.

Wilma
              5-8-2018

Redelijk hotel maar geen 4 sterren.Goede bedden airco en service.Handdoekje leggen hoeft niet heel de dag nog bedden vrij in deze periode.schilder heeft de kamers geverfd met een zonnebril op volgens mij maar goed.Het is allemaal al wat ouder.Schimmel in de donkergroene douche.Vloerbedekking in de kamers brrr.Als er iets is word het wel netjes opgelost.Cocktails moet je voor betalen.Alleen de limonade smaakjes in je frisdrank zijn gratis.Heel oost europees ingesteld veel duitsers.Het is een redelijk hotel maar ik zou het als Nederlander niet meer boeken.

Oke

Jbekkeent
              12-6-2018

Alles goed perfect alleen een in de douche zijn de tegels heel zou goed zijn om daar een matje in te leggen met het oog op oude mensen Groeten Johan & Ellen

super

graziella
                  4-6-2018

Ondanks de slechte revieuws zijn we hierheen geweest en in 1 woord geweldig .

Wij hadden een promo kamer geboekt maar deze was heel groot schoon en aan de binnekant dus zicht op de bar en t zwembad

Wij hebben heerlijk gegeten echt goed top bar personeel wij hadden wel onze voorkeur maar dat in t dagelijks leven ook zo .

receptie spreek goed duits en heel vriendelijk en de schoonmaakploeg kamers of restaurant super .

wij gaan zeker weer terug

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mena Palace in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mena Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.