Hotel Mena Palace

22 reviews over Hotel Mena Palace in het Nederlands

Oke

Jbekkeent
12-6-2018

Alles goed perfect alleen een in de douche zijn de tegels heel zou goed zijn om daar een matje in te leggen met het oog op oude mensen Groeten Johan & Ellen

super

graziella
      4-6-2018

Ondanks de slechte revieuws zijn we hierheen geweest en in 1 woord geweldig .

Wij hadden een promo kamer geboekt maar deze was heel groot schoon en aan de binnekant dus zicht op de bar en t zwembad

Wij hebben heerlijk gegeten echt goed top bar personeel wij hadden wel onze voorkeur maar dat in t dagelijks leven ook zo .

receptie spreek goed duits en heel vriendelijk en de schoonmaakploeg kamers of restaurant super .

wij gaan zeker weer terug

Prima hotel😀

Holemansbudts
      1-6-2018

Enkel het water van het zwembad niet verwarmt ... in deze periode van het jaar is dit wel een min-puntje ... voor de rest ... prima hotel 😀😀

Gewoontjes

Simonedelaet
          25-5-2018

Gewoon kamer groot eten goed personeel niet vriendelijk

Hotel valt mee

Strohandel
              23-5-2018

Gewoon alles ok personeel kan moeilijk lachje af

Super hotel. Geweldige week gehad.

Jacqueline
                  22-5-2018

Top hotel. Goede locatie. Vriendelijk personeel. Ga zeker weer terug.

Goed, maar kan beter

Grasmonster m
                  12-5-2018

Het eten is soms zeer lekker, maar soms koud. De cocktails zijn niet echt lekker. De mensen zijn vriendelijk. Het bed slaapt goed, maar maakt wel wat piepend lawaai

Barkeeper and the

Nitschke anja68
                      9-5-2018

Barkeeper and the weather

Minibar leeg verder

Patkamp79
                          6-5-2018

Minibar leeg verder alles prima

Noooooit meer

Pieter
                              31-7-2017

Hotel is netjes alleen de mensen die hier werken zijn heel onvriendelijk. Als je eten wilt pakken moet je zowat oppassen dat de kok je niet slaat met een stalen bak vol eten. En geen glas bij de bedjes zetten want dan gaan ze ook tegen je schreeuwen. Ook niks op je balkon neerleggen want dan komen ze sochtends met 3 man sterk je kamer binnen vallen. En de wifi zuigt ook. En de buitenlamp doet t ook niet. En niet de deur van de badkamer op slot doen want je krijgt hem niet meer open en dan moet je die onvriendelijke lui weer bellen en dan worden ze weer boos. En de glijbaan is nooit open. En de midgetgolf baan is ook heel klein. En het zwembad is koud. Maar de muziek is wel goed. Dus kom hier alsjeblieft niet !

We hebben een aantal aanbieders voor Mena Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mena Palace in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mena Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mena Palace scoort een 8.48 uit 10 op basis van 192 reviews.