Appartement Magnolia

6Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

6Voldoende

• 6.2Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Magnolia

• 2Kim03-09-2012

Dit nooit meer

Geboekt voor Sunny Beauty, zoals velen overgeboekt naar Magnolia. Geen koelkast in apt, werd niet verholpen ondanks vaak vragen. Schoonmaakster kwam wel stil in apt. als we nog sliepen en vertrok direct als er iemand wakker werd zonder iets schoon te maken. Zelf bestek gekocht, was te vies om aan te pakken.Dag zonder warm water en een dag zonder stroom gezeten. Niemand sprak engels bij receptie. Rioollucht in apt pas op laatste dag verholpen, eerste dag al aangegeven. Douchedeur lag er uit waardoor vloer uiteraard na douchen nat was. Gedroogd met handdoek, hierdoor deel van borg niet teruggekregen en in LEV's, (betaald in euro met toezegging in euro terug te krijgen). Shirts gestolen uit kamer tijdens afwezigheid. Kamer kan geopend worden met sleutel aan de binnenkant in het slot. Veel diefstal, intimidatie en oplichting. Receptie lacht je gewoon uit en halen hun schouders op als je iets wil melden. Bij vertrek werd we uitgezwaaid met een middelvinger. TO deed ook niets.Nooit meer dus!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 6Willemien27-08-2012

Nooit meer!

Slecht onderhouden appartement: de douche was kapot en na 5 minuten ijskoud, de deurpost viel gewoon uit elkaar toen we de deur sloten,zelfs een dag zonder elektriciteit. Bestek etc. hebben wij niet gebruikt, gewoon te vies.
    Wij zijn twee keer bestolen tijdens onze vakantie in het appartement. Zelfs toen wij gewoon op het balkon zaten! Dit was nog wel het ergste, wij voelden ons daar echt niet veilig meer. Bovendien kon de hoteleigenaar zelf geen woord engels en stond ons alleen maar uit te lachen. deze vakantie was alles behalve zorgeloos, erg jammer.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 6Roy H30-07-2012

Redelijk appartement

Ik kan mij grotendeels wel vinden in de woorden van Iris. Ben vrijdag teruggekomen en Magnolia viel uiteindelijk toch wel een beetje tegen (las dat het beoordeeld werd op diverse sites met een dikke 7 ... dat kan ik het toch niet geven). Ligging is inderdaad zwaar misleidend. Strand op dik 10 minuten lopen en uitgaan op 10 tot 25 minuten. Daarnaast klopt het dat de ene kant nog niet klaar is, wat de sfeer in het appartementencomplex totaal niet ten goede komt. Wij zaten daarnaast in de kleinste kamer van Magnolia (op de foto's van Iris te zien) ... hebben met succes een overplaatsing gevraagd naar een grotere kamer. Klopt inderdaad ook dat men erg laks is in het verschonen van zaken, als je het vraagt dan gebeurd het inderdaad pas. Magnolia is een redelijk complex, maar geen topper. Wat ook erg vervelend was is dat je na 6en geen zon meer had om het zwembad.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 6Iris18-07-2012

Ik zou hier nooit meer naar terug gaan.

Ik raad je af om dit appartement Magnolia* te boeken. Sunny Beach zelf is erg leuk, maar dit appartement is echt vreselijk. De linkerkant van het gebouw moest nog afgebouwd worden. De kamers zijn niet schoon. De receptie zit in een ander gebouw. Er word gezegd dat je 5 minuten naar het strand/boulevard loopt, maar je doet er ongv een half uur over! Naar het uitgaanscentrum nog 10 minuten langer... Het is totaal niet kindvriendelijk, mensen die we daar ontmoet hadden kregen niet eens een kinderbedje. In het zwembad raakte de lampen los en dreven gewoon in het water rond... Voor de rest kreeg je wel schone handdoeken/wc papier etc, Pas ALS je er om vroeg! Slechte beveiliging. Als 2 meisjes van 20 jaar is het ook helemaal niet veilig om 's avonds naar het strand/boulevard te lopen, je moest door allemaal enge straatjes en over een drukke weg... Voor de rest een hele leuke vakantie gehad omdat we het er zelf zo leuk gemaakt hebben. Maar wij raden je dit appartement NIET aan!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8jolijn19-12-2011

mooie plek

we hadden het bovenste appartement super mooi, en heel er groot, het is wel een tijdje lopen naar het uitgaansgedeelte maar het is te doen.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8Floris-Jan04-08-2011

Supervakantie

We hadden een vakantie geregeld bij een reisorganisatie Ik heb het echt goed naar mijn zin gehad. Mooie omgeving, het uitgaan is super, en een mooi appartement (met hier en daar wel wat mankementjes die overigens na het melden bij de receptie snel werden opgelost) De leiding van TO heeft ons goed begeleid bij onze vakantie, als je een probleem had kon je ze altijd bellen en stonden ze paraat. Mijn gsm was gestolen en de aangifte moest ik de laatste dag opmaken! In bulgarije is dit nogal een probleem aangezien ze er meestal langer als een dag overdoen om zoiets klaar te maken. Gelukkig heeft Bart van TO mij goed geholpen door voor mij de aangifte verder te behandelen en deze mij per fax op te sturen. Heel erg bedankt voor de goede zorgen. En ondanks dat mijn gsm gestolen was, zou ik deze vakantie voor geen goud hebben willen missen.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Appartement Magnolia info