Hotel L&Bstersterster

8.8Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

8.8Fantastisch

Tonen op kaart

10 reviews over Hotel L&B

• 10Andre02-02-2016

Geweldig!

Wat een geweldig hotel. Daarmee bedoel ik het personeel en het hotel. Alles goed geregeld! Het personeel is professioneel, maar toch is er een familiare sfeer. Geen op of aanmerkingen.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 6Niek11-09-2011

voor een slaapplaats is het goed genoeg

Handdoeken worden iedere dag gewisseld als je wil. Op de kip in t restaurant was een vlieg meegebakken, deze was helemaal verkoold vanaf dit moment zijn we ergens anders gaan eten. Als je kleingeld hebt liggen meer als 0,5 lev nemen de schoonmakers hier iedere keer iets van mee. Als je gebruik maakt van de telefoon word je ieder dag gevraagd te betalen wanneer je de sleutel van de kamer ophaalt. Het zwembad is kleiner als de foto je doet denken. Verder wel een aangenaam verblijf gehad in bulgarije.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 10Maikel Kuypers09-08-2011

Super hotel!

We zijn met 3 vrienden net terug uit Sunny Beach,en hebben een super goede vakantie gehad mede door de service van het hotel.Erg leuk en heel vriendelijk personeel.Ontbijt kan ik niet over oordelen omdat wij nog sliepen rond die tijd,maar je kunt zowat de hele dag bestellen wat je wil,erg lekker.En dat voor een prikkie!De ligging is ook perfekt,alles op loopafstand en 's nachts lekker rustig.Kort samen gevat een SUPERHOTEL!!

mvg. Maikel Kuypers

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Klomp03-08-2011

Goud

Alles is goed verzorgd erg vriendelijk personeel, ligging is goed, avondeten kan soms beter

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8Melissa02-08-2011

Prima hotel

Vorig jaar ben ik met een vriendin in Hotel L&B geweest. Super vriendelijk personeel, erg klantvriendelijk, spreken wel slecht Engels. Prima kamers, erg schoon. Kamer wel erg klein en de douchebak ontbrak, waardoor je in een flinke laag water moest douchen, niet prettig.

Verder op een goede locatie, eten is zeer goedkoop en prima te doen. Geen culinair hoogstandje, maar wat wil je voor een paar euro. Mocht ik nog een keer naar Bulgarije gaan, zou ik weer voor L&B kiezen!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8A.D en A.P13-07-2011

Keurig net hotel

Keurig net Hotel iedere dag vervanging van de handdoeken indien nodig. Wij hadden logies en ontbijt. Maar als met de avond bij het hotel bleef dan kon je ook lekker eten! Het ontbijt was netjes geregeld alleen had de variatie in brood wat meer mogen zijn. beleg was er voldoende maar het brood erg droog dus ging je het roosteren. Op loop afstand van het centrum en strand. ook kan je heerlijk uit eten op loop afstand bijvoorbeeld bij Djanny. En door de Lev voor ons heel aantrekkelijk. We gaan zeker nog een keer ! AD en AP

Gereisd met partner in juni 2011

• 9M&A19-08-2010

Goed hotel, aanrader!

We zijn begin augustus 8 dagen in hotel L&B geweest. Prima hotel! Leuke, gastvrije mensen. Goede hotelkamer, met uitstekend werkende airco. Prijs/kwaliteit verhouding supergoed. Dichtbij boulevard en strand. Heerlijke relaxe vakantie gehad in hotel L&B!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9arie30-06-2010

is een goed hotel

het is daar erg goed en het hotelwaren zeer gasvrije en vriendelijke mensen wij gingen 8 dagen wij vonden het meer als zat maar zeg wel ik gaan er wel weer een keer heen de zee is ook mooi daar kun jeer goed liggen wij zeggen wel wij gingen in juni wel regen gehadt ik denk dat wij een keer weer terug gaan in sept

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Syl18-09-2009

wij gaan zeker nog een keer terug!

Keurig, kleinschalig hotel in rustige omgeving, maar 10 minuten lopen naar strand. Zeer vriendelijk personeel en eten is goed verzorgd. Nette kamer en moderne, goed afgewerkte badkamer met prima douche en altijd heet water. Heel goede restaurants (o.a. Djanny)in de directe omgeving. Uit eten kost bijna niets en hier kan je tenminste nog eens lekker op een terras zitten en wat drinken. Zwembad is heel klein. Wij waren voor de eerste keer in Bulgarije en gaan zeker nog een keer terug. Hele leuke vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2009

• 10bert23-07-2008

Het was een geweldig hotel

We zijn er met 6 vrienden geweest van10/07/2008 t/m 21/07/2008

het waren zeer gasvrije en vriendelijke mensen en ook de kamers werden elke dag schoongemaakt hoe groot de bende soms ook was. kortom prima geregeld en een zeer soepel hotel.

Gereisd in juli 2008

0 tips over Hotel L&B

1 vraag over Hotel L&B

• Wichard, 14-06-2015

borg

moet je ook borg betalen? zo ja hoeveel?

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
    • Eten en drinkenLunch

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen