Aparthotel Laguna

7.1Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.1Goed

Aparthotel info

Meer aparthotel info

18 reviews over Aparthotel Laguna

• 7Leeuwarden05-09-2011

Leuk en gezellige plaats om heen te gaan!

Schoon, relatief groot zwembad. Ligbedden zijn er genoeg en niet druk. Het strand, de winkeltjes en restaurants zijn op loopafstand en zeker goed te doen! Een echte aanrader is restaurant Goldy (tegenover de Fat Cat), zeer goede kwaliteit eten (Chinees, Mexicaans, Italiaans) en goedkoop!

Verder waren er ook wat negatieve punten over deze accomodatie. Zo was er bij aankomst geen persoon te bekennen bij de receptie. Ook moesten wij zelf vragen om schone handdoeken etc. anders wordt de kamer niet schoongemaakt! In de badkamer was geen douchegordijn aanwezig, waardoor alles zeiknat was en lagen er ook nog spullen van de vorige bewoners in de lades.

Verder is de bestemming en ligging echt top! Vooral voor vrienden en met partner is dit appartement een juiste keuze. de kamers in blok A verdieping 5 hebben een GROOT balkon waar ook ligbedden op passen, een echte aanrader!

verder was deze vakantie naar onze wensen en hebben wij een leuke tijd gehad!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7M. Nguyen30-07-2011

Plussen en minnen

APPARTEMENT - Simpel en eenvoudig. Nadelen: Masterbed kraakt, slaapbank viel uit elkaar, stopcontacten (ivm baby) heel laag, badkamer onlogisch (putje aan het eind, en geen douchegordijn o.i.d.) Voordelen: lift, redelijk ruim, niet gehorig, redelijk complete inventaris. Schoonmakers enkele keren per week (wel om moeten vragen). Personeel van het barretje beneden waren vriendelijk, receptioniste is aardig, maar niet bereid om heel veel extra te doen. Zwembad is prima, lekker koel, alleen kindgedeelte is te hoog voor de baby, wel goed voor kinderen die zelfstandig kunnen staan. LIGGING: Ideaal, Je zit niet in de drukte maar met zo een vijf minuten ben je aan het strand (bizar mooi) en de boulevard (gezellig). Als je de hele boulevard afloopt kom je in het centrum wat gewoon een soort vertakking van de boulevard is. ETEN: goedkoop en lekker, alhoewel veel van hetzelfde. Restaurant Pacific ( één minuut van het hotel) is een aanrader! Veruit de beste! Andere aanrader is de stad Nessebar

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10Josephien03-01-2011

leuke vakantie

Het appartement ziet er mooi en verzorgd uit, het was allemaal nieuw maar alles was al goed afgebouwd. Goede service, elke dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel, spraken goed Engels. Alles bij elkaar een top vakantie!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 7Maeve31-08-2010

licht teleurstellend, toch fijne vakantie!

De inrichting van het appartement is sober maar wel nieuw. Zó nieuw dat de wasmachine er alleen maar stond voor de show, want er was geen aansluiting te bekennen. De receptionist die ons ontving (klein blond vrouwtje) was chagrijnig, de enige woorden die ze kon uitspreken waren "no" en "tomorrow". De rest van het personeel maakte een hoop goed qua vriendelijkheid, al spraken ze moeizaam Engels. Schoonmaken was er niet bij, de hele week dezelfde handdoeken en gelukkig hadden we zelf toiletpapier meegenomen, want 1 week met 1 rol? Dat gaat 'm niet worden. De douchebak was niet goed afgekit, na elke douchebeurt stond de badkamer blank. Wij hadden een goedkope last-minute en dan moet je natuurlijk geen 5 sterren verwachten, maar dit viel een beetje tegen. De ligging is geweldig, vlakbij het strand en als je even doorloopt zit je in het gezellige centrum. Ook het zwembad is leuk en de ligbedden mag je als gast gratis gebruiken.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Tom09-08-2010

prima te doen

We hebben laguna bezocht vorige week. Het is een mooi complex en de ligging is prima. Je bent zo bij het strand. van het hele personeel spreekt 1 vakantie werker goed Engels. De kamer is te doen alleen de slaapbank wil je liever niet op liggen.

Wij zijn met 3 jongens hier heen geweest. Als je niet al te nauw kijkt en voor een leuke prijs een prima appartement wilt boeken is dit wel aan te raden.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 7melissaq30-07-2010

nooit nooit meer

De ligging van het hotel is heel goed 1 straat uit en je bent op het strand. Maar de kamers zijn een drama bij aankomst en we deden onze kamer open zagen we een slaapbankje van 1 bij 1 en daar moesten 2 persoonen op slapen na een half uur wachten kregen die 2 personen voor de nacht een andere kamer. De keuken kastjes waren kapot. Je moest 5 dagen met je handdoek en beddengoed doen. WC geen 1 keer schoon gemaakt. 2 dagen met 1 wc rol voor 6 personen . En de mensen spreken in het apartement heel heel slecht engels en zijn ook niet zo al te vrolijk Het zwembad was wel heel mooi

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 5W.M. Tijdeman28-07-2010

Nooit meer!

Aparthotel Laguna ziet er op het oog best leuk uit. Eenmaal bij de receptie valt het tegen, het stelt weinig voor. Een balie, een computer voor prive gebruik en dat is alles. Zelfs geen wc beneden.

De kamers vallen erg tegen, zijn vies en de helft van de tijd is er bij aankomst geen bedlinnen, handdoeken en wc-papier aanwezig. Meer dan de helft van de personen die wij spraken, terwijl op vakantie, hadden meerdere klachten. Mensen die zelfs de hele week zonder water zitten.

Wij hadden bij aankomst geen kamer, stonden blijkbaar niet ingeschreven. Wij hadden geen bedlinnen, handdoeken en wc-papier. De wc-bril lag zelfs naast de wc. De kamer was viel, duidelijk niet schoongemaakt. We moesten zelf handdoeken halen, want die komen ze echt niet brengen. Als je geluk hebt krijg je iets, ze hebben er te weinig. Het personeel spreekt alleen Bulgaars, dus communiceren is niet mogelijk.

Het land zelf is prima. Erg toeristisch, nog wel amateuristisch. Wij gaan nooit meer naar Laguna!

Gereisd met partner in juli 2010

• 5m27-07-2010

Nooit Weer!!!

Nooit meer naar dit appartement! Kwamen aan in het hotel hadden we geen kamer stonden niet op de lijst, de vrouw achter de receptie sprak geen woord engels, reisleidster heel chagrijnig kon niks voor ons doen. Om 6 uur 's ochtends een kamer en 10 uur moesten we eruit

Hele week geen schone lakens of handdoeken gehad, achter handdoeken moesten we zelf aan. Schoonmakers hele week niet gezien, Kamer was zelfs vies toen we aankwamen

Geen druk op de douche dus een heel klein straaltje, geen deur voor de douche hele wc en wasbak onder het water.

Het zwembad was wel heel leuk, en de ligging is ook goed, 1 straatje door en je bent al bij de boulevard/ strand

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 7Elin20-09-2009

Niet geweldig, ook niet slecht

Bij het douchen loopt de hele badkamer onder water (en 9 van de 10 keer ook de gang) en het putje zit vol met haren. Een 3 persoonskamer betekend een tweepersoonsbed en een heel harde slaapbank.
    De deuren klemmen heel erg, zo erg dat wij buitengesloten waren toen we midden in de nacht ons appartement binnen wilde.

Wel komen er elke dag schoonmaaksters, en het bier is goedkoop. Het zit vlakbij de hoofdstraat, maar een stukje verder van de boulevard, die wel te lopen is.

Voor 1 keer is het te doen, maar na een week wil je echt weer terug naar je eigen bed want je wordt met rug en nek pijn wakker.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7Bakker04-09-2009

Mooi

Mooie kamer, mooi groot balkon, lekker rustig aan het zwembad. Aardig personeel/receptionist(e)

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Aparthotel Laguna info