Hotel Laguna Parksterstersterster

8.9Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

8.9Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Laguna Park bij Sunny Beach is een fijne bestemming voor gezinnen. Hier komen veel Nederlanders, waardoor de kinderen makkelijk contact maken. Ook hebben ze plezier op de glijbanen. Je zit hier net buiten de drukte, maar wel direct aan het strand. In de restaurants in de omgeving kun je goedkoop en lekker eten. Nesebar is een leuke stad.

1013 reviews over Hotel Laguna Park

• 2019
    1Jeff03-09-2019

Trap er niet in

Zwembad is leuk, maar heek druk. Wij waren er met een baby en je moest echt uitkijken dat er niemand op hem sprong. De badmeesters letten eigenlijk helemaal niet op. Kamer was netjes. Wel wat gebreken waar ze niets aan wilde doen. Lekke douche en wc. Ze hebben geen waterkoker of iets op de kamer. Wij hebben er eentje gekocht voor de flesjes. Iets zelf klaarmaken voor een baby is lastig hier. Beneden in de eetzaal staat een magnetron, maar die wordt niet schoongemaakt 😩 Voor het eten moet je minimaal een halfuur in de rij staan en het personeel is heel chagrijnig. Personeel is onbeschoft en niet welwillend. Je hoeft hier niets te verwachten qua medewerking of service. Ook kan er geen lachje vanaf. Jammer, want wij dachten na al die "goede" beoordelingen dat het een top hotel zou zijn, maar ik denk dat veel reviews zijn gekocht of hartstikke nep zijn.... trap er niet in.

• 8Pikaxe200031-08-2019

goed

zwem bad goed dienst ook goed gooie en vriendipiik

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Binkyslive29-08-2019

Ik kom hierniet terug als het niet

Het eten was heerlijk en de kamers waren schoon. Mooi zwembad. Slechte locatie voor entertainment in de avond. Ik zou meer schaduw plekken willen bij de zonnebedden. Meer parasollen. De bar bij de pooltafels is te licht. Een grote overdenkte poolbar met veel zit plekken waar je bijvoorbeeld bingo kunt spelen.

• 1Zoë28-08-2019

Slecht!

Slecht! Toen wij aankwamen om half twee 's middags lokale tijd, werd ons verteld dat onze kamer niet klaar was. Daar sta je dan na een lange reis met nachtvlucht met een baby en een kind van vier. Geen "sorry", geen "welkom fijne reis gehad?", niet even; " kan ik wat voor u inschenken" en zelfs niet doodgewoon een "hallo.." Alleen een chagrijnig gezicht en we moesten niet zeuren en vooral weer weg bij de bali..Zo begon onze vakantie. Geen service in dit hotel en chagrijnig personeel, op de kamermeisjes na! Er zijn lange rijen bij het eten, totaal geen medewerking, niet eens een drankje wordt geserveerd. Zwembaden zijn leuk, maar er is geen plekje te vinden. Het strand is nog wel eventjes lopen en hoort niet bij het hotel. Daar kun je dan Ook geen drankjes halen.

• 8Waldo26-08-2019

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

De kamer waar wij 6 dagen in verbleven ( 2 volwassenen en een kind van 6 jaar oud ) is wel (lichtelijk) gedateerd : - Water bleef in de douchebak liggen; - Toilet spoelt niet lekker door;

Maar dat heeft de pret echt niet gedrukt. - Er werd elke dag schoon gemaakt; - Airco aanwezig, hier hoefde je niet voor extra te betalen; - Zowel in als buiten het hotel werd er redelijk goed Engels gesproken; - Het eten was goed en lekker op smaak; - Personeel is vriendelijk; - Zwembad doeken service van het hotel is super; - Totaal 5 zwembaden aanwezig, waarvan 2 voor de kleintjes; - De winkeliers laten je lekker vrij, niet zoals in Turkije dat ze je bij wijze de winkel in willen sleuren en pas laten gaan als je iets gekocht hebt ;-) - Vlak bij het zand strand; - Een levendige boulevard;

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Michelle22-08-2019

Vreselijk personeel, niet all inclusief waardig!

Echt een hotel van niets. Niet all inclusief waardig. Geen service, echt nul! Alles is 'zelfbediening en er kan geen lachje vanaf. Het personeel is heel chagrijnig en totaal niet service gericht. Je hoeft echt geen medewerking te verwachten in dit hotel. Voor een babybedje en een kluis moet je flink bijbetalen en al het extra's kost je geld. Zo proberen ze flink wat bij te verdienen. Als je een probleem hebt word je van het kastje naar de muur gestuurd. Ons toilet was lek en er lekte steeds water in onze badkamer, erg vies. Vijf keer gemeld, maar na twee weken was het nog steeds niet gemaakt. Drankjes waren niet lekker. Als je wel iets lekkers wilde moest je, je raadt het al, bijbetalen. Het eten van het lopend buffet was prima. Echter moest je in een rij van een halfuur staan om een pannekoek of wafel te bemachtigen. Strand was mooi, maar er zijn geen bedjes van het hotel. Ook daarvoor moet je flink betalen.

• 5Cleo22-08-2019

Nooit meer

Eten is goed maar wat een onvriendelijk personeel. Voor een babybedje (ook al reis je met baby) moet je flink bijbetalen, je krijgt slechts 1 sleutel (kaart) per kamer. Zeer onhandig wanneer de ander later thuis komt bijvoorbeeld. Balkons in D gebouw, zeker op de hoek kan je niet of nét zitten met zn 2en, deze zijn echt heel erg klein. Maar voornamelijk het onvriendelijke personeel zorgt ervoor dat we dit nooit meer doen. Verreweg de slechtste all inclusive ooit.

• 8Miranda Stijf21-08-2019

Top locatie, maakt verwachtingen waar!

We hebben een ontzettende fijne vakantie gehad in Laguna Park. We hadden een mooie kamer in het B gebouw met een heel ruim balkon. Kamers zijn wel gehorig daar moest ik wel aan wennen. Kamers werden elke dag weer schoongemaakt door erg aardige schoonmaaksters.

Eten was dik in orde daardoor maar één x buiten de deur gegeten. Genoeg variatie en voor ieder wat wils. De eetzaal is wel erg druk soms. Als je zelf vriendelijk bent is het personeel ook erg vriendelijk. De ligging is top je hoeft niet ver te lopen om in de gezellige straatjes van Sunny Beach terecht te komen. Het bruist daar echt, heb ik nog nooit meegemaakt zoveel bij elkaar. Ook het strand is op loopafstand.

De zwembaden met glijbanen zijn erg leuk. Helaas is er na 9.30 geen bedje meer te verkrijgen en ben je bijna verplicht om vroeg je bed uit te gaan om ook een plekje te kunnen bemachtigen. Kom je te laat is er geen plek meer.

Wij hebben het fijn gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Gerrit Kramer19-08-2019

Volume veel te hard. Miniclub niet Nederlands.

Personeel werkt keihard en vriendelijk Voor je rust moet je niet naar Sunny Beach of Nieuw Nessebar. Bulgaren leven 3 keer zo snel als Nederlanders. Maar goed wij wilden niet naar Turkije dus zochten iets anders en kwamen ivm glijbanen uit bij Laguna Park. Glijbanen zijn leuk! Je loopt wel eens vast in trechter met band, geef jezelf dan een druk! Badmeesters laten namelijk de volgende soms al eens gaan. Eten zit een vast stramien in door de hele week. Op zich goed. Maar eetzaal is zeer druk en geluidstechnisch niet echt top. Qua indeling buffet niet efficiënt. Miniclub alleen Engels, Bulgaars. Vreemd aangezien er veel Nederlandstaligen zijn. Verbeter punt! Kamers netjes echter werden de slopen telkens niet om dekbed gedaan. Muren zijn dun>buren. Volume van muziek bij glijbaan zwembad en s' avond bij show verschrikkelijk (echt Bulgaars keihard) Show redelijk (op volume na) en behoorlijk seksistisch Winkeltjes leuk, vooral de prijzen.

• 9Sophie19-08-2019

Genoten!

Een fijne tijd gehad in een supergrote familiekamer (duplex). Op elk verdiep was een badkamer, salon en balkon. Zaten vooral aan het rustige zwembad terwijl onze tieners gingen glijden aan het andere zwembad. De barman was hier supervriendelijk en heel harde werker 7/7! Alles was er netjes en onderhouden. In het restaurant was het eten voldoende gevarieerd. De ligging is vlak bij het strand, winkeltjes en net ver genoeg van de uitgaansbuurt. Enige minpuntje misschien is dat niet iedereen vlot Engels kon maar uiteindelijk konden we elkaar verstaan.
    Buiten het hotel moet je wel opletten voor wat je betaalt voor ijsjes of drankjes! Mensen lijken misschien wat norser maar wees zelf vriendelijk en dan kopt alles goed! We hebben genoten van deze fijne gezinsvakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

5 tips over Hotel Laguna Park

• Sabrina Vastert, 13-08-2019

Wisselen op Schiphol is zeer prijzig. Rekenen 20% commissie. Op 250 EUR reken maar uit. In het hotel kun je ook EUR wisselen, maar nog voordeliger is lokale valuta pinnen (bij een bank of vaste pinautomaat in de muur. Losse kasten zijn ook commissie vreters). Pinnen kan om de hoek tegen de gevel van Iberostar.

• foppe, 30-09-2013

slechts eén leuke trip, althans voor senioren, bus-varen-bus-shoppen eten-bus en weer shoppen in Bourgas bus terug

• im_timmers, 23-08-2012

fluying dutsch maan erg gezellig alleen wel 20 min lopen vanaf het hotel maar dan heb je wel een top nacht party people

7 vragen over Hotel Laguna Park

• Sabrina Vastert, 03-08-2019

Baby

Weet iemand of er een magnetron aanwezig is voor het opwarmen van de fles?

• Jasper, 10-03-2018

Glijbaan

Is er een minimale lengte/leeftijd ( ik heb een jongen van 6 met zwemdiploma) voor kinderen bij de glijbanen?

Mvdv, 19-08-2018

Minimaal 130 cm moet een kind zijn

• coolsliliane, 02-07-2016

verblijf in hotel

Is het hotel rolstoel vriendelijk.

Hotel Laguna Park info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen7

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenBalkan, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Oosters, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats