Géén boekingskosten

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

7.6GoedScore uit 1014 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Hotel Laguna Park bij Sunny Beach is een fijne bestemming voor gezinnen. Hier komen veel Nederlanders, waardoor de kinderen makkelijk contact maken. Ook hebben ze plezier op de glijbanen. Je zit hier net buiten de drukte, maar wel direct aan het strand. In de restaurants in de omgeving kun je goedkoop en lekker eten. Nesebar is een leuke stad.

Bekijk de beschikbaarheid

1014 Reviews over Laguna Park

• 8Lilian26-08-2022

mooi hotel

Wat hebben wij genoten in Lagunapark. Super leuk hotel waar ik echt nog wel terug naartoe zou gaan. Mooie kamers, iedere dag schone handdoeken. Eten was echt wel gevarieerd, maar als Nederlanders klagen kunnen doen ze het ook, soms inderdaad wat koud maar wij gingen ivm een klein kindje om 18.00 uur eten en dan was het warm. Jammer van de frisdrank die was niet lekker ( soort aanmaaklimonade met prik), maar aan de overkant zit een supermarkt waar we coca cola haalden. Aangezien Bulgarije een zeer goedkoop land is hadden wij daar geen problemen mee. Leuk animatieteam. Voor 9 uur werd je handdoek bij het zwembad verwijderd als je een bedje had gereserveerd, vind ik zeker heel goed maar meestal had je wel een bedje. Winkels en eetgelegenheden ontzettend veel in de omgeving te vinden en ook leuk om s,avonds heen te gaan.

• 5Jessica19-08-2022

Nooit meer

Het hotel is prima qua hygiëne alleen de algemene wc's zijn vies. Accommodatie was verouderd met goede en slechte bedden. Het eten is een echte grootkeuken, wat dus maakt dat het eten meestal aan de koude kant was, smaakloos en elke dag hetzelfde. Na 6 dagen hele dagen hetzelfde eten waren we het wel zat. Frisdrank is daar ook niet de echte frisdrank. Gelukkig heb je in de buurt heel veel restaurantjes en is het daar erg goedkoop en lekker eten. Maar goed, je hebt betaald voor All Inclusieve en je eet alsnog buiten de deur. Strand is op loopafstand, boulevard is heel erg leuk om naar toe te gaan. Animatie veel hetzelfde maar ze doen het wel erg leuk, zijn vriendelijk en enthousiast. Zwembad is koud, glijbanen zijn wel erg leuk. Op enkele personen na zijn het hele stugge mensen die in het hotel werken.

Bulgarije zullen wij zo weer naar toe gaan maar de volgende keer kiezen wij voor een ander hotel. Hoop geld voor weinig goeds.

• 8J vanmaassen11-08-2022

prima hotel ik zeg doen!

kamers zijn schoon, eten variabel en lekker, personeel vriendelijk, goede drankjes

• 8Waardering
  • 7Malu Dunsbergen02-08-2022

Prima maar voor 1 keer

Eten is prima, wel veel kip maar van frisdrank hebben ze nog nooit gehoord. Alleen maar uit die automaten maar dan ook echt een andere smaak dan normale cola en Fanta. Zwembaden zijn met zoutwater heerlijke temperatuur en schoon. Wel helaas nooit plek bij de pirtatenboot alle bedjes worden gereserveerd. Strand is heerlijk! Maar wel 10 minuutjes lopen en de bedjes daar kosten 5 euro per stuk. Erg duur dus! Veel winkeltjes in de buurt. Receptie en bar personeel vriendelijk de rest erg sago. Kamer was netjes en werd elke dag schoongemaakt. Eten mag wel wat afwisselender... patatjes wat langer gefrituurd... etc. Maar was heerlijk en we hebben geen last gehad van onze buik gelukkig! Het weer is ook elke dag heerlijk geweest rond de 30 graden met flinke zon. Zoete kinder cocktails en flesjes water niet inbegrepen. Kleine speelplaats en weinig Nederlanders. Onze kids zijn 2 en 6.5. Owja animatie is top!

• 8James12-08-2021

Great!

Nice hotel. Great swimmingpool with slides. Friendly bartenders at the poolbar. Ask for the “Tom Cruise” and you’ll get yourself the best cocktail ever!

• 10Familie Kleine28-07-2021

Super hotel

Keurig net hotel op 500 meter van het strand. Ruime, moderne kamers, dagelijks schoonmaak. Badlakens aanwezig op de kamer en dagelijks in te leveren voor nieuwe. Uitgebreid en gevarieerd ontbijt, lunch en diner. Zeer vriendelijk personeel. Hotel beschikt over meerdere glijbanen en zwembaden. Voor meer rust is er zelfs een relexbad. Hotel beschikt over een mooie en betaalbare Hamman. Voor de kinderen is er 6 dagen per week animatie rondom het zwembad en 's avonds in het theater. Schoonmaaksters dag en nacht bezig met dweilen, dus super schoon. De gezellige boulevard met vele winkels op zeer korte loopafstand. Voor ons was het de eerste keer Bulgarije maar zeker niet de laatste keer.

• 7Kevin22-02-2021

Leuk verblijf gehad

Fijn verblijf, leuk zwembad wel wat aan de kleine kant. Glijbanen erg leuk echter zijn ze niet de hele dag open. All in buffet was goed, lange rijen bij de pannenkoeken en wafels en een beetje een rare indeling van het buffet. 10 minuten lopen naar het strand. Animatie team is aanwezig en spreekt redelijk Engels.

• 8Steveclaffey25019027-09-2019

The effort the

The effort the staff go to to make sure your stay is the best possible

• 8Shirleyblair196123-09-2019

would reccomend to family and

rooms are lovely cleaned every day, food could do with being hotter, snack bar good. staff brilliant

• 10Catherinewoollard22-09-2019

clean and nice

staff are fantastic, hotel is clean.

Hotel Laguna Park info

• LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)