Hotel Kuban

Hotel Kuban
8,1

4 tips over Hotel Kuban

A me, 26-9-2014
......(vervolg toelichting met tips) de muziek uit Flowerstreet heeft een groot bereik en gaat tot middenin de nacht door. Voorts zijn de straten schoon zonder zwerfvuil, geen bedelaars, geen zwerfhonden/katten en hebben wij geen enkele criminaliteit meegemaakt, we voelde ons super veilig! Bulgaren hebben in NL een naam maar de Bulgaren van Sunny Beach zeggen dat de criminele Bulgaren naar West Europa (NL - BE - DU - FR) zijn vertrokken, wellicht klopt dit. La Banana op de boulevard is top!
kevin, 12-8-2013
Wanneer je van plan bent te gaan zwemmen, je handdoek tegen 6 á 7 uur in de ochtend al (stevig vast!!) op de stoelen plaatsen. Het is een gewild zwembad en wordt ook bezocht door mensen van buiten het hotel.
Tirza, 12-6-2013

Jack`s is een leuke tent pal naast het hotel met hele leuke vriendelijke werknemers! Neem daar het broodje gezond! Hmmmm heerlijk!

Al ga je met een jongerenorganisatie, neem geen pasje! Wij hebben ons laten overhalen om er wel een te nemen. Achteraf hadden we hier spijt van, aangezien de prijzen die ze aangeven voor bijv. discotheeks niet kloppen en je beloofde kortingen niet krijgt met de pas. Al betaal je los ben je goedkoper uit!

We hebben een aantal aanbieders voor Kuban voor je op een rij gezet:

Iris, 13-8-2012
Douch niet te lang anders heeft de laatste koud water.!

We hebben een aantal aanbieders voor Kuban voor je op een rij gezet: