Hotel Kuban

Met jonge kinderen

Nooit meer

Fam
27-8-2018

Overvol staande eten zwembad smerig en propvol je kunt je benen nog niet naast je bedje zetten. Als je dacht dat Russen erg waren dan heb je de Polen nog niet meegemaakt.

Er is maar 1 bar open avonds en die zit vol met dronken Polen het bar personeel heeft een alarm knop voor de politie.

Heb nog nooit zo'n vreselijk hotel meegemaakt.

Her eten is goed dat is het enige positieve wat we er van kunnen zeggen.maar je moet wel staant eten.

Geen aanrader dit hotel!!!

fantasties hier komen we nog een keer

willie bergh
12-6-2018

goede morgen

gisteren terug gekomen van een week in dit fantasties hotel

de ligging was perfect op 3 min lopen van de zee midden op de boulevaar kamers waren goed elkedag gepoets eten was veel keuze en elke dag varieatie fantasties zwembad met veel glijbanen .mensen dit is een aanrader

Goed hotel, eten waardeloos

Bosman
3-1-2018

De zwembaden en glijbanen zijn geweldig. Bij zwembad is het druk, maar op de 3e etage bevind zich ook een zonneterras waar het lekker rustig is. Met de lift ben je er meteen. De overlast van het casino valt mee. De ligging is super, midden in het centrum en 5 minuten van het schitterende strand af.

Het eten is ronduit waardeloos. Veel hetzelfde, koud en taai. Ook is er een tekort aan borden en bestek. Heb je eindelijke een bord, zijn de messen en vorken op.

Eten doe je voor 10 euro p.p. in restaurants in de omgeving, dus dat is goed te doen, ook het drinken is goedkoop. Wij zullen daarom niet meer kiezen voor all inclusive, maar lekker uit eten gaan. De kamers zijn basic maar voldoen goed. Voor de prijs is het een prima hotel.

Voor herhaling vatbaar

G van Zanten
28-8-2017

Wij zijn met 13 personen waarvan 5 kinderen naar hotel Kuban geweest van 14-08-2017 tot 24-08-2017

Het hotel ligt op een super locatie, centraal bij de bars, winkels, restaurants en bij het strand.

Het hotel is ons goed bevallen, eten was goed, zwembad was leuk voor de Kids en voor ons

Kamers waren ook oké ruim genoeg in elk geval.

Animatie team waren aardig, maar zou wat meer aandacht aan besteed kunnen worden om shows e.d. te organiseren.

Al met al een hele leuke tijd gehad in hotel Kuban.

Is voor herhaling vatbaar

kan beter

jeanet
22-8-2017

de douche wordt niet altijd warm, ik vind het avond eten niet lekker

Perfecte ligging

Kaylee
21-8-2017

Het hotel ligt op een superlocatie!!!

Voor gezinnen vind ik het wel wat minder geschikt ivm de overlast van het nachtleven overdag is het prima te doen!

Het eten is Echt super Slecht!!!!

Geen variatie, paar keer schimmel op het brood gehad en 1x op de hamburgers. het overige eten word gewoon elke keer opgewarmd ook was er vaak geen bestek te vinden.

De hotelkamers waren schoon balkon wel erg klein voor 2 personen, en tussen 6 en 7 is er kans dat je niet kan douchen ivm de drukte !!

Zwembad en het strand is niks op aan te merken.

Het uitgaansleven en de boulevard is wel super !!!

Tot slot het personeel is niet altijd even vriendelijk maar niet zo gek met zulke lange werkdagen.

*alles is aangegeven bij het hotel

goed weer, goede locatie

jurgen van hoeck
18-8-2017

glijbanen, animatie, kamer, zwembad

alles perfect. top

IJsseldijk
18-8-2017

prima hotel,zwembad,eten en animatie. Kamers wel wat verouderd.

erg zonnig goed bie

cas
17-8-2017

het eten niet goed. voor de rest allea wel.

wij waren hier voor

jelke van nerom
5-8-2017

animatie was top. variatie eten ook goed. alleen soms geen bestek, borden, glazen,...

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kuban in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kuban zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.