Hotel Kubanstersterster

9.1Fenomenaal

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

9.1Fenomenaal

226 reviews over Hotel Kuban

• 2019
    5Jeffrey29-08-2019

1 keer en nooit meer.

Frontdesk: Klachten worden niet afgedaan tenzij touroperator zich ermee moest bemoeien.

Zwembad: Leuk zwembad echter de hygiëne is slecht. Water plasjes blijven dagen liggen, kans op legionella hierdoor. Badmeester zucht als je vraagt of hij het 4 dagen oude water op wilt trekken. Na watermonsters door derde partij waren ze 3 dagen actief bezig met onderhoud en nu is het weer terug bij af.

Kamers: Appartementen kamers zijn te gehorig. Je hoort in de avond de buren naast je fluisteren. Wij zaten 5 dagen met ons gezin tussen stappende groepen jongeren. Door touroperator een andere kamer gekregen (Kuban zei dat het vol zat terwijl heel de D verdieping leeg is. Zoek je rust vraag dan kamer A1, B1, C1 of D1 aan (gezinskamers).

Matras lag helemaal open waarbij de veren helemaal zichtbaar waren. De kamer is verder wel heel netjes.

Eten: Was goed voor een Bulgaars 4 sterren hotel. Voor echt lekker eten kan je altijd voor weinig naar een restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Rowan28-08-2019

Voor ons geen 2e keer.

Het eten viel ons echt mee. Vond voor de prijs/kwaliteit het eten goed. Mensen in het hotel waren vaak onvriendelijk. Lifegards waren asociaal en roggelde in het zwembad. De glijbanen waren niet op te glijden omdat ze zo'n pijn deden aan je billen. De jongens bij de poolbar ook aso en lieten de russen voor gaan in de rij. Animatie team was leuk met onze kinderen en deden hum best met het geen wat ze hadden. Er was 6 avonden bingo en daarna een 'show' wat niet meer was dan karaoke ofzo. We hebben geen slechte vakantie gehad maar wij komen hier niet meer terug. Echt aso volk allemaal, misschien omdat het hotel cheap is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Mr kubans girlfriend18-08-2019

Leuk vakantie adres

Super tof animatie team die echt de aandacht en tijd voor je neemt , heel betrokken is en veel humor heeft. Ze bieden leuke activiteiten aan de hele dag door! Het hotel is basic en het kan er luidruchtig zijn door de uitgaansplek. Het eten is niet veel bijzonders maar goed te doen. Voor ieder wel wat

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Esther Altena25-04-2019

Bulgarije ! 💗

Neem geen all inclusief in bulgarije want t eten in restaurants is goed en goedkoop en je bent goedkoper uit dan all inlcusief. Hotel kuban zelf is qua locatie, zwembad met geweldige glijbanen en goeie schoonmaak en nette kamers helemaal top !!! Receptie is vriendelijk en behulpzaam en taxi en treintje stoppen voor de deur.

Qua ontbijt is het goed maar ga ook gerust naar t bakkertje aan de andere kant van de weg naar rechts ( niet richting t strand) daar hebben ze over heerlijke croissants en broodjes voor weinig geld , heel weinig geld !!! Wil je eten in de mainstreet dan ben je meer kwijt ( nog steeds niet duur) maar sla gerust een zijstraatje in of loop richting t strand en dan naar rechts op een wandeling van 10 min heb je weer een nieuw stukje met allemaal eettentjes en kraampjes die minder duur zijn dan op de flowerstreet. Wij zijn verliefd op bulgarije en niet alleen op sunny beach en zodra de kleinste 2 jaar is gaan we zeker!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 2018
    4Fam27-08-2018

Nooit meer

Overvol staande eten zwembad smerig en propvol je kunt je benen nog niet naast je bedje zetten. Als je dacht dat Russen erg waren dan heb je de Polen nog niet meegemaakt. Er is maar 1 bar open avonds en die zit vol met dronken Polen het bar personeel heeft een alarm knop voor de politie. Heb nog nooit zo'n vreselijk hotel meegemaakt. Her eten is goed dat is het enige positieve wat we er van kunnen zeggen.maar je moet wel staant eten. Geen aanrader dit hotel!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9willie bergh12-06-2018

fantasties hier komen we nog een keer

goede morgen gisteren terug gekomen van een week in dit fantasties hotel de ligging was perfect op 3 min lopen van de zee midden op de boulevaar kamers waren goed elkedag gepoets eten was veel keuze en elke dag varieatie fantasties zwembad met veel glijbanen .mensen dit is een aanrader

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Bosman03-01-2018

Goed hotel, eten waardeloos

De zwembaden en glijbanen zijn geweldig. Bij zwembad is het druk, maar op de 3e etage bevind zich ook een zonneterras waar het lekker rustig is. Met de lift ben je er meteen. De overlast van het casino valt mee. De ligging is super, midden in het centrum en 5 minuten van het schitterende strand af. Het eten is ronduit waardeloos. Veel hetzelfde, koud en taai. Ook is er een tekort aan borden en bestek. Heb je eindelijke een bord, zijn de messen en vorken op. Eten doe je voor 10 euro p.p. in restaurants in de omgeving, dus dat is goed te doen, ook het drinken is goedkoop. Wij zullen daarom niet meer kiezen voor all inclusive, maar lekker uit eten gaan. De kamers zijn basic maar voldoen goed. Voor de prijs is het een prima hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

8G van Zanten28-08-2017

Voor herhaling vatbaar

Wij zijn met 13 personen waarvan 5 kinderen naar hotel Kuban geweest van 14-08-2017 tot 24-08-2017 Het hotel ligt op een super locatie, centraal bij de bars, winkels, restaurants en bij het strand. Het hotel is ons goed bevallen, eten was goed, zwembad was leuk voor de Kids en voor ons Kamers waren ook oké ruim genoeg in elk geval. Animatie team waren aardig, maar zou wat meer aandacht aan besteed kunnen worden om shows e.d. te organiseren. Al met al een hele leuke tijd gehad in hotel Kuban. Is voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 4jeanet22-08-2017

kan beter

de douche wordt niet altijd warm, ik vind het avond eten niet lekker

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 6Kaylee21-08-2017

Perfecte ligging

Het hotel ligt op een superlocatie!!! Voor gezinnen vind ik het wel wat minder geschikt ivm de overlast van het nachtleven overdag is het prima te doen! Het eten is Echt super Slecht!!!! Geen variatie, paar keer schimmel op het brood gehad en 1x op de hamburgers. het overige eten word gewoon elke keer opgewarmd ook was er vaak geen bestek te vinden. De hotelkamers waren schoon balkon wel erg klein voor 2 personen, en tussen 6 en 7 is er kans dat je niet kan douchen ivm de drukte !! Zwembad en het strand is niks op aan te merken. Het uitgaansleven en de boulevard is wel super !!!

Tot slot het personeel is niet altijd even vriendelijk maar niet zo gek met zulke lange werkdagen.

*alles is aangegeven bij het hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2017

4 tips over Hotel Kuban

• Tirza, 12-06-2013

Jack`s is een leuke tent pal naast het hotel met hele leuke vriendelijke werknemers! Neem daar het broodje gezond! Hmmmm heerlijk! Al ga je met een jongerenorganisatie, neem geen pasje! Wij hebben ons laten overhalen om er wel een te nemen. Achteraf hadden we hier spijt van, aangezien de prijzen die ze aangeven voor bijv. discotheeks niet kloppen en je beloofde kortingen niet krijgt met de pas. Al betaal je los ben je goedkoper uit!

• kevin, 12-08-2013

Wanneer je van plan bent te gaan zwemmen, je handdoek tegen 6 á 7 uur in de ochtend al (stevig vast!!) op de stoelen plaatsen. Het is een gewild zwembad en wordt ook bezocht door mensen van buiten het hotel.

• Iris, 13-08-2012

Douch niet te lang anders heeft de laatste koud water.!

8 vragen over Hotel Kuban

• giovanni2006, 12-07-2015

late aankomst

wij komen 's-avonds om een uur of elf aan wordt er dan nog iets van eten en drinken geregeld in het hotel/

• Marga, 17-05-2015

hallo wij gaan 4 juni naar hotel kuban met 3 pers

als je met 3 pers naar hotel kuban gaat wat kan je dan beter boeken een fam kamer boeken of een 2 kamer met een extra bed !! alvast bedank voor je antwoord .gr marga

• j, 15-01-2015

animatie s-avonds

is er s-avonds animatie in het hotel en is dat buiten op een terras? en zijn er genoeg plaatsen daarvoor?

Hotel Kuban info

• Aantal sterrenstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 4 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenBalkan, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood, kosjer

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald