Hotel Kiparisite

8Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

Op vakantie geweest naar Kiparisite?

8Fantastisch

• Sauna

4 reviews over Hotel Kiparisite

• 8M & T30-08-2008

Is een aanrader.

Het is een uitstekend hotel, vriendelijk personeel. De kamers waren ruim en schoon. De handdoeken en lakens werden iedere dagverwisseld. Het hotel ligt niet op de drukke boulevaard, wat wij prefect vonden.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8John en Herma30-07-2008

Bulgarije nooit meer

Het hotel is netjes verzorgd, het ontbijt is voldoende, de hotelkamer was perfect. De ligging van het hotel was ook goed alleen erg rustig je moet de gezelligheid wel opzoeken in het centrum van het zonnestrand er is namenlijk niets bij het hotel te doen, dus verplicht veel wandelen. Tijdens onze vakantie was het hotel 98 % bezet met mensen uit polen, tjechie en bulgaren. Hierdoor ook geen contact met de overige gasten van het hotel, dus erg ongezellig. De bar bij het zwembad is open op vaste tijden en je kunt er geen snacks krijgen. De supermarkt bij het hotel is goed ( maar zoals gewoonlijk iets duurder ) een goedkopere supermarkt is 300 meter te vinden rechts van het hotel langs de hoofdweg. Het was voor ons de eerste keer in Bulgarije maar tevens ook de laatste keer. Reden: bulgaren zijn een stug volk, totaal niet vriendelijk ( althans wat wij hebben meegemaakt ) het is zeker geen goedkoop land, alleen het bier is wel goedkoop. Let op ! zakkenrollers zijn erg actief in de bus.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8charlottte15-01-2008

Dicht bij het strand en de boulevard, maar je moet toch wel een eindje lopen 's avonds voor wat entertainment

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 8Barbara04-09-2007

Mooi verzorgd en prima hotel. Ruime en schone kamers. Ruim en schoon zwembad. De bar van het hotel is niet bij het zwembad, maar beneden. Beetje jammer. Ook is de bar onregelmatig open. Soms een hele dag niet. Verder is er ook geen pooltafel en geen bar op de bovenste verdieping, zoals wel beweerd wordt. Het is een zeer rustig hotel, 's-avonds is er niets te doen en zul je je vertier langs de boulevard moeten zoeken. Is niet erg, is zeer gezellig. Het ontbijt is matig. Maar voor een paar centen kun je heerlijk ontbijten buiten het hotel. Het hotel ligt in het rustige gedeelte van Zonnestrand. Ideaal, binnen een paar minuten lopen zit je in het drukke en gezellige gedeelte van Zonnestrand.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8marioleny02-08-2007

wij zijn dit jaar in dit hotel geweest en ik moet zeggen een uitstekend hotel ,netjes en schoon ,niet alle personeel vriendelijk ,maar zo zijn bulgaren, ons hotel lag net achter de boulevaard en moesten wel een drukke weg oversteken ,maar goed te doen uitstekend, geweldige vakantie gehad, zou zo terug willen

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Evelyn & Roy21-08-2006

Het 3/4* hotel was net anderhalve maand open toen wij er waren (17-06-2006 geopend). En het werd nog uitgebreid. Verder was er nog een geldwisselbank in het hotel. De service was goed, personeel deed hun best. Het eten in het hotel was heel goed verzorgd en redelijk gevarieerd. De kamers waren vrij ruim en hadden een koelkastje, tv en een kleine zithoek. Verder nog een leuk balkon en een ruime en mooie douche.
    Zowel de kamer als de rest van het hotel was heel schoon. Het zwembad was redelijk groot en heel helder en ook schoon. Verder nog een panoramabar op de bovenste verdieping, hoewel dit nog niet echt vruchten afwierp volgens ons. Er liep helaas wel een hele drukke straat voor het hotel. Het uitzicht naar zee werd jammer genoeg enigzins belemmerd door twee hotels die in de weg stonden.
    Al met al een leuke vakantie gehad en een goed hotel!

Gereisd in augustus 2006

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages