Géén boekingskosten

Hotel Karolina

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Karolina voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 11 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

11 Reviews over Karolina

• 8Gertie Opheij14-03-2019

Super vakantie , aan te bevelen voor iedereen!

Hotel Karolina super hotel. We gaan dit jaar weer terug voor de 4de keer! Mooie schone kamers , goed ontbijt en super vriendelijk personeel ! Niet in het hele drukke gedeelte , maar het treintje stopt zowat voor de deur. We gaan dit jaar op 16 juni 13 nachten , ik verheug me er nu al op😘

• 4Budding25-08-2016

Niet meer, geen aanrader

Het hotel is even uit het centrum.Voor 0,60 eurocent met de bus en 1,50 met een treintje ben je in centrum. Prijzen vlakbij het hotel zijn minder hoog. De Bulgaren kijken allemaal chagrijnig. Je kan er wel goedkoop eten en drinken, en genieten van het weer. Wetten/regels kent Bulgarije nauwelijks. Pas op voor beroving, gebeurd daar vaak. Mensen die uitgaan: let op je drankje, voor je het weet word je gedrogeerd. (is 1 van ons overkomen) De kamers in het hotel waren oké met dagelijkse schone handdoeken. Het ontbijt is altijd hetzelfde en slecht van smaak. Het diner heeft soms wisselende gerechten, maar veel eentonig. Het aantal tafels in het restaurant te weinig voor het aantal gasten. Je kan uit eten gaan voor +-20 euro.Zwembad = niet verwarmd en je mag geen eigen drinken nuttigen, die moet je kopen aan de bar. 1 week wifi = +- 22 euro, doet het niet op de hotelkamer, wel in de lobby. Service is slecht, onvriendelijk personeel. De schoonmaakster was vriendelijk.

• 3Mevr. de Rooij20-08-2016

Middelmatig

Afgelopen week in dit hotel een week doorgebracht. Mocht je dit lezen voordat je gaat boeken raad ik je aan om nog even door te zoeken. Wij kwamen midden in de nacht aan met 3 personen, wij hadden een 3 persoons kamer/studio geboekt maar daar aangekomen bleek dat ze maar rekening gehouden hadden met 2 personen. De jongen achter de receptie had bar weinig zin om te helpen, ze hadden geen andere accomodaties beschikbaar en aan lakens, beddengoed en handdoeken kon hij ons niet helpen. Het personeel was behoorlijk onverschillig.

Het bijgeboekte ontbijt was echt te druk voor het kleine zaaltje waar het geserveerd stond. Een half uur in de rij staan voor je geroosterde broodje is niet hoe ik graag mijn dag begin.

Het zwembad ziet er mooi uit maar is te klein voor de grote van het hotel, als je van handdoeken leggen om 07:00 uur 'sochtends houdt, is dit the place to go. Het water is ijskoud, zo koud dat het gewoon niet lekker is. Het personeel van de zwembad bar is erg onvriendelijk, er kan geen lachje vanaf en ze snauwen je gewoon af. Ook staat de Abba playlist de hele dag door aan, speciaal voor de Britten die zich daar de hele dag door volgieten.

Wij vertrokken laat en hebben gevraagd om een late check-out, dit was niet mogelijk (dat kan natuurlijk) echter waren er totaal geen voorzieningen voor laat vertrekkers, bij het zwembad stond een 'douche' waar ijskoud water uit kwam en in het toilet konden wij ons omkleden, een schone handdoek kon er nog niet vanaf.

Ligging is perfect, vlakbij het strand (+/- 5 min. lopen) en met de bus ben je binnen 5 min. in Sunny Beach maar de andere kant op ben je binnen 5 min. in het nog leukere Nesebar.

Wij waren aangenaam verrast door de lage prijzen in Bulgarije voor 20,- p.p. hebben wij elke avond genoten van het eten in de stad.

Wel kan ik iedereen aanraden om Bulgarije eens te bezoeken, maar sla dit hotel over.

• 1Kim vd Broek19-08-2016

Ellende!

Hotel ziet er best leuk uit. kamers ook wel netjes, maar schoonmaaksters kwamen gewoon binnen lopen terwijl je nog op je bed lag. Dan werden er schone handdoeken op bed gegooid, prullenbakje werd leeggemaakt en dat was het.

Temperatuur van het water van het zwembad was echt heeeeel laag. je kon daar bijna niet in. zo koud. Strand sta je tot en met je enkels in het zeewier en vragen ze geld om daar te liggen.

Personeel in het hotel was mega chagrijnig en absoluut Niet klant vriendelijk.

Daarbij moet je overal voor betalen. voor Wifi moest je betalen. Voor een kluisje die achter de receptie zat moest je betalen want er zijn geen kluisjes op je hotel kamer.

Ontbijt was heel slecht. alles koud en het leek alsof ze alles van de vorige dag terug in de bakken hadden gegooid.

Geen aanrader mensen niet boeken!!!!

• 10Ania21-07-2016

godny polecenia

Hotel Karolina - ładny, czysty, kilka kroków do przystanków, skąd można ruszyć kolejką spacerową do Nesebaru lub centrum Słonecznego Brzegu. Hotel dostosowany do rodziny z dziećmi. Otoczenie: piękne plaże, w morzu ciepła woda. Dobrze zorganizowane wycieczki fakultatywne.

• 10will oostra15-09-2015

geweldig

wat een prachtig hotel. het personeel moet even ontdooien, maar dan zijn ze allemaal uiterst hartelijk en hulpvaardig. de kamer die wij hadden was erg mooi en de bedden krijgen van ons een 9 niet zo comfortabel als thuis maar uiterst comfortabel om in te slapen. dagelijks werden alle handdoeken verwisseld en het beddengoed is op tijd van 10 dagen halverwege het verblijf verwisseld. ontbijt buffet en avondbuffet gaven rijkelijk keus voor iedereen. of je nu een vleeseter bent of vegetarisch je komt niks te kort. wie anders zegt is niks gewend! om alles in 1 woord samen te vatten Geweldig! een absolute aanrader voor zowel jong als oud.

• 9dj-peet31-03-2015

Urlaub im "Karolina"

Ich halte mich seit 2007 jedes Jahr bis 2014 im Hotel Karolina auf,und auch diese Jahr ist schon gebucht.Ich freue mich immer wieder auf diese Hotel,da Lage,Zimmer,Verpflegung und Service der Preis-Leistung entsprechen.Wer noch hochwertige Leistungen erwartet muss noch einiges an Geld drauflegen !!!! Ich jedenfalls fühle mich sehr wohl zwischen den bereits mit den Jahren gewonnenen Freunden (Personal).

• 9maaike21-07-2012

Hele goede vakantie gehad!!!

Wij zijn 8 dagen naar sunny beach gegaan. App. Karolina ligt in het zuiden van sunny beach, dus in het rustige deel. voor nog maar 1 lev. ga je al p.p naar het drukke centrum. Het eten in de buurt is erg goed. Erg gezellig. De negatieve dingen die gezegd worden zijn erg overdreven...Het is een erg goedkoop land, maar je moet wel zoeken naar het goedkope. Bij het hotel is erg goedkoop, en personeel is erg vriendelijk!

• 4AN17-08-2011

Bułgaria - miejsce wczasów dla Rosjan

Hotel Karolina jest ładny, bo nowy, nie rajcują mnie jednak sztuczne marmury, czy złote klamki, obrazy w złotych ramach, ale z plastiku, krzesła w restauracji ala Ludwik XIII - po 20 kg wagi. Odpocząć w nim jednak można, szczególnie z dziećmi nad basenem. Dzieciaki siedzą w wodzie 7 dni, plaża brudna, w morzu glony, ludzie palą tuż pod nosem, więc pozostaje hotel. Jeśli przylecisz samolotem, położysz się na leżaku na tydzień i będziesz czytał książkę, będziesz zadowolony. Ja zastanawiałem się, po co jechałem 2000 km samochodem, mogłem wykupić karnet na basen dla dzieci na cały tydzień obok domu. Obsługa owszem pracuje, sprząta itd, ale raczej Cię nie widzi, przjechałeś to sobie odpoczywaj. Postawić samochód - niemożliwe, chyba że za kasę. Cała ta Bułgaria to kurort dla turystów ze wschodu, ogromna ilość Rosjan, Ukraińców, brudzą, śmiecą, palą, potem się w tym położą, głośno, gwarno, hałas, ruch aut, hotel na hotelu, za rogiem hotel, 10 m od Ciebie hotel, za hotelem hotel, nie ma gdzie

• 9Erika R.22-07-2010

Massage im Spa-Zenbtrum nicht entgehen lassen!!!

Wir hatten eine sehr schöne Woche im Hotel Karolina verbracht. Am Rande des Sonnenstrandes gelegen, aber dennoch sehr zentral, bekommt man vom Partygeschehen nicht allzuviel ab, also ideal für die etwas ältere Generation oder für Kinder. Das Zimmer war ordentlich und das Frühstücks- und Abendbuffet enthielt eine reichhaltige Auswahl und wurde laufend neu aufgefüllt.

Im Hotel gibt es einen Spa-Bereich, der eine wirklich gute Massage und andere Wellnessbehandlungen bietet. Die medizinische Massage war so was von klasse, kann ich nur empfehlen.

Hotel Karolina info

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)

Maaltijden

• OntbijtbuffetBeschikbaar