Hotel Karlovo

7,9

5 reviews over Hotel Karlovo in het Nederlands

Karlovo is een goed 3 sterren hotel, vlak bij de zee en vlakbij de boulevard. Flowerstreet is ook op loopafstand. We hadden een ruime schone kamer met een moderne badkamer. We hadden half pension geboekt. Het buffet was klein, weinig keus, maar wat er stond was lekker. Houd er rekening mee dat het dinerbuffet gedeeltelijk bestaat uit Bulgaarse/Turkse (?) gerechten. Je kan bij Karlovo heerlijk lunchen van de kaart. De gerechten zijn niet duur. Frisdrank bij het eten is rond een euro.

Net om de hoek zijn een supermarkt en een Subway, beiden met redelijke prijzen.

Afgelopen zomer was het het voordeligst om contant geld te wisselen voor Leva, bv. bij de Crown wisselkantoren. Geld pinnen is duur.

De Mac Donalds is ook heel erg duur. Er hangen geen prijslijsten en een kindermenu was in juli rond de €7,50 (kleine friet, 4 burgers, en een kleine cola, geen toetje of speeltje). Ligbedjes op het strand €8,- per stuk, ook onverwacht duur dus.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

gunstig gelegen hotel met karig ontbijt

zdzichu lenartowicz,
14-8-2018

hotel is goed en rustig gelegen . ligt wel aan een drukke straat maar daar hebben wij geen hinder van ondervonden . binnen 5 minuutjes wandelen zit je volop in flowerstreet en omgevingkamers zagen er netjes uit , enige minpunt is dat je om de 3 dagen nieuwe handdoeken kreeg,tegen betaling dagelijkse wissel . verder is in het hotel niks van entertainment in avonduurtjes , zeker voor een gezin (als ons) een welkome afsluiter van een mooie dag . nog een minpunt is het ontbijt wat wij erg karig vonden,broodjes bv kennen ze er niet. pluspunt is dat er een luggageroom is als je vertrekt later in de avond bv .al met al een gunstig geprijsd hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Prima hotel

Liza,
8-8-2017

Hotel geboekt via touroperator. Zitten vooral gezinnen in het hotel maar als je op uitgaansvakantie bent kan je hier prima je gang gaan. Kamers zijn schoon en netjes.

Ligging is prima, 5 minuten lopen van de flowerstreet en het strand.

Het eten bij het hotel is geen aanrader, er is weinig keus en het eten is smaakloos, en je kunt heel goedkoop eten bij restaurantjes in de buurt.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Nooit meer

Charon
1-9-2016

Hotel is verschrikkelijk. Keiharde housemuziek bij zwembad. Eten bestaat uit 3 keuzes en bijna elke avond het zelfde.

Personeel zit te poolen aan het zwembad omdat ze niks te doen hebben.

Wel waren de kamers erg schoon en netjes.

Gereisd met partner in augustus 2016

In juli met een groep van 8 Nederlanders in het hotel geweest. Kamers zijn prima voor het geld. Elke dag schone handdoeken. Goed schoongehouden. Personeel doet het werk, maar niet echt met plezier. Zwembad is schoon met genoeg ligplaatsen. Ontbijt is eentonig. Van ons groep zijn er de 1e week drie in de directe omgeving beroofd. Omdat de daders in een snackbar vlakbij zitten, voel je je niet veilig. Politie doet niets. Zelf verhaal halen is gevaarlijk (werden meteen allemaal zware jongens geregeld).

Gereisd met vrienden in juli 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Karlovo in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Karlovo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.