Appartement Kamelia Gardenstersterster

7.3Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.3Goed

Tonen op kaart

56 reviews over Appartement Kamelia Garden

• 2Dekker02-08-2017

Nooit weer !!

Bij aankomst in de eerste kamer huilend weg gegaan alles smerig geen gordijnen en een geur om van te kokhalzen ben eenvoudige appartementen gewend maar dit kon niet door de beugel uiteindelijk een ander appartement gekregen die was wat beter maar ook een vieze geur en in zeer slechte staat ik ben met een luchtweginfectie thuis gekomen 3 week last van gehad Dit was een x en echt nooit weer

Alleen gereisd in juni 2017

• 4Kim09-01-2015

Niet nog een keer

Appartement Kamelia Garden* Het zwembad was prima en een van onze kamers ook. Wij waren met een groep van 6 vriendinnen, maar 1 van onze kamers was erg slecht. Deze zat op de begane grond en we hadden uitzicht op een of andere vuilnisbelt. In de kamer was 1 van de bedden erg triest. Toen de eerste er op ging zitten zakte deze er gelijk doorheen. We hebben bij de receptie aangegeven dat de toestand in het appartement erg slecht was, maar het enige dat er gedaan werd was dat het houtje dat losschoot aan de onderkant van het bed weer vastgemaakt werd. In het bed zaten vieze bloedvlekken en ook de douche zag er niet fris uit (zie foto's). Wij hebben de 2 goede matrassen van het 2 persoons bed naar boven gesleept (meerdere verdiepingen zonder lift) en hebben de vakantie op de kamer boven doorgebracht (3 persoons) die er wel goed uitzag.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 7kimberly_sieval03-09-2014

Prima verblijf voor een zon/stap vakantie.

Prima verblijf, goed onderhouden gebouw. Nette kamers en vrij netjes ingericht. De keuken was wel erg matig ingericht, wij hadden bijvoorbeeld twee glazen en geen bestek. Wij hebben als alternatief plastic servies gehaald. Prima sanitair.

Personeel spreekt slecht engels, zo was mijn handdoek van mijn balkon op het balkon eronder gewaaid op de tweede dag. Bij vertrek had ik hem nog niet terug.

Zwembad is prima en beschikt over genoeg ligbedjes.

Tegenover het complex is een supermarkt en een taxistandplaats.

Het complex ligt te ver van het centrum om te lopen maar voor omgerekend 2 euro heb je een enkele reis met de taxi.

Het grootste gedeelte van gasten zijn wel jongeren.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 7TravelAgent198715-05-2014

Kamelia Garden

De appartementen zijn geopend in 2007 en zien er verzorgd uit. Het zwembad met het bijbehorende terras oogt ietwat kaal. De appartementen hebben een goede prijs-/kwaliteitverhouding en de ligging t.o.v. het centrum is erg goed, wat de accommodatie geschikt maakt voor jongeren. Op het complex zijn verder geen faciliteiten aanwezig. Een aantal appartementen worden ook particulier verhuurd.

Zakelijk gereisd in mei 2008

• 8Patrick06-01-2014

Erg goed appartement! Jammer van de ligging.

Afgelopen zomer heb ik samen met een groep vrienden in dit appartementencomplex verbleven. De appartementen waren vrij eenvoudig, maar alles was er wat we nodig hadden. Ook het ruime balkon was een pluspunt! Het nadeel is dat de appartementen geen gordijnen, maar lamellen. Hierdoor kan je warmte en het licht vroeg in de morgen slecht buiten houden. Ook nog een nadeel is dat het appartement op ruime afstand licht van het centrum/strand. We liepen ongeveer een kwartier a 20 minuten naar de hoofdstraat. Daarentegen zijn de taxi's erg goedkoop en kan je voor paar euro per persoon je erg goed verplaatsen. Op 2 minuten lopen kan je kiezen tussen twee grote supermarkten. Naar mijn mening vind ik de rode en ook grotere supermarkt het beste, hebben ze meer .

Het zwembad was erg ruim , schoon en goede temperatuur!

Bij het restaurant bij het appartementencomplex hebben we meerdere keren gegeten, je kon er goedkoop en goed eten.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 6Bart02-08-2013

Nooit meer Bulgarije!!

Het appartement is wel aardig. Bulgarije is 3x niks. Misleidende bulgaren langs de boulevard die fruit naar je toe gooien, wie het vangt mag het betalen. Als je ervoor wilt zorgen dat de schoonmaakster niks jat, leg dan een bordje met wat lev klaar. (ze doet dan vaak ook nog beter haar best en doet de afwas ;-) )

Tevens wil ik mensen aanraden om echt alleen uit te gaan bij de door de touroperator aangeschreven kroegen en/of discotheken. In Bulgarije zijn ze er erg goed in om mensen te 'naaien' dmv meer geld te vragen voor die ene cola. Betalen doe je wel want je wordt bedreigd door grote brede Bulgaren.

Ook nog een tip is om na het stappen niet op straat te gaan staan maar direct een taxi te nemen naar huis! (vooral voor de dames!)

Al met al toch een leuke vakantie maar zeker geen veilige. Voor mij nooit meer Bulgarije!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8Sandra15-08-2012

Goede keuze, aanrader

Ik ben met 2 vriendinnen dit jaar naar Kamilia Garden geweest. Ontzettend mooi appartement en erg ruim, 2 zwembaden dus je hebt altijd een ligbedje. Als dit er niet meer was kwam de eigenaar er zelf een voor je brengen. Naar het stadje in 15 minuutjes lopen, een rechte weg. Is goed te doen met wat gezeldschap. Wel staat op elke hoek zwerfkinderen met een puppy die om geld bedelen. Kamers werden om de dag schoongemaakt, en zelfs de afwas werd gedaan. Enige nadel was dat het geen lift heeft en als je op de 4e verdieping zit, je dus zelf met je koffers naar boven moet komen. Tegen over het hotel zit een supermarkt die 24/7 open is, erg fijn. Alleen zijn een aantal dingen daar niet te kopen, om de hoek van het hotel zit nog een supermarkt, meer voor de lokale bevolkinhg, waar je alles kan krijgen.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Jessica17-09-2011

Geweldig complex

Kamelia Garden is een heel leuk een aardig groot appartementen complex. Doordat alle appartementen van andere eigenaren zijn is geen 1 appartement het zelfde. Ik zat met 4 andere vriendinnen in een 6-persoonappartement. Deze was erg ruim en goed ingericht. Schoonmaak kwam elke dag en deed voor een paar Lev ook je afwas. Schone handoeken kregen we om de dag. De mensen van de receptie zijn erg vriendelijk en altijd bereid om te helpen. Kamelia Garden ligt inderdaad iets verder van het centrum maar wel bij 2 grote supermarkten. Voor 10 Lev (5euro) brengt dezelfde taxichauffeur die dag en nacht voor de deur staat je overal naartoe. Sunny Beach is zelf is echt een geweldige plaats om te stappen! Er zijn veel discotheken en bars, we hadden met 12 dagen zelfs te weinig tijd om ze allemaal te bekijken. Verder is alles echt super goedkoop. Kortom ik heb een super leuke vakantie gehad en kan iedereen aanraden om er ook naartoe te gaan.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8Nvt23-08-2011

Mooi appartementen complex!

Ik ben gisteravond teruggekomen van een 8daagse vakantie in Kamelia Garden, de mensen bij de receptie waren heel vriendelijk, als er wat was konden we altijd bij de receptie terecht. Kamer was netjes ingericht, wel wat ouderwets maar dat heb je zelf niet in de hand natuurlijk. Om de 2 dagen werd er schoongemaakt, schone lakens en schone handdoeken. Het enige nadeel was, dat we op de 5e verdieping zaten, en er zijn geen liften. Locatie is verder ook niet heel geweldig, centrum is half uurtje lopen, strand via een tussenweggetje kwartiertje lopen. Verder is het eten in het restaurant heel lekker, en voor 10 lev (5 euro) heb je je buik vol! Ik raad dit appartementen complex iedereen aan!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 7Kees-Jan10-08-2011

Het kan slechter

Afgelopen week voor 11 dagen naar Kamelia Garden geweest. We hadden 3 appartementen. Ons eigen appartement (2-kamer; 4 persoons) was heel erg klein en we hadden een balkon waar net aan 1 persoon op kon zitten. De boiler is 1x kapot geweest maar werd meteen gemaakt. Er werd elke dag schoongemaakt (althans, afgewassen en bedden opgemaakt), dus dat was prima. De andere 2 kamers waren 2 studio's voor 3 personen. Verrassend genoeg zagen ze er alle 2 anders uit. Ieder appartement andere dingen heeft. De een heeft 2 kopjes de ander 6, de een heeft een oven en werkt de kookplaat niet, de ander heeft weer een broodrooster en weer een ander heeft een waterkoker. Beetje raar. De 2 zwembaden zijn aardig, en vooral bij het kleinere zwembad was het lekker rustig. Bij de receptie zit een Crown wissel bureau om je euro's te wisselen (pinnen kan ook) en om de hoek een pinautomaat, welke gunstigere koersen heeft. Loopafstand naar het centrum is ongeveer een kwartiertje en naar strand 10 minuutjes.

Gereisd met vrienden in juli 2011

4 tips over Appartement Kamelia Garden

• Venlobi88, 18-09-2013

Geld niet in NL inwisselen (misschien 50 euro meer niet) want hier vragen ze veel te veel commissie. Naast Grand Kamelia ligt een wisselkantoortje, waar je dag en nacht terecht kunt.

• Sandra, 15-08-2012

Bestel geen patat buiten het stadje, patat is zacht en niet gaar.

• Bart, 02-08-2013

Laat je goed informeren door je touroperator met bijv. je taxi, uitgaansmogelijkheden, activiteiten, restaurants e.d. Onderneem zelf niks want het is niet altijd veilig in Sunni Beach.

1 vraag over Appartement Kamelia Garden

• San, 29-07-2011

Kinderstroel

Is er in het restaurant een kinderstoel aanwezig?

El croco, 08-07-2015

Geen idee. Ik denk van wel maar mocht deze niet aanwezig zijn. er zit een grote supermarkt met ook huishoudelijke artikelen naast het complex. Deze is daar vast wel te halen

Appartement Kamelia Garden info

• Aantal sterrenstersterster
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking