Hotel Kalofer

7,5

2 tips over Hotel Kalofer

Roel, 21-6-2014

ONTBIJT:

Gewoon basic en okay. Redelijk uitgebreid rekening houdende met de 3 sterren en de betaalde kamerprijs.

FITNESS:

Kosten 2 lev (€1,-) per uur. Zeer basic. Je hebt een hometrainer, een step, een arm apparaat en een paar gewichtjes plus een springtouw. Ik gebruik enkel de fiets dus ik kon mijn ding doen en daarom beoordeel ik dit als prima.

Bij inchecken hebben we kopie paspoorten ingeleverd. We hebben het personeel af en toe 5lev fooi gegeven en de hele vakantie was de service prima!

sandra, 18-7-2013
als je in het centrum van Sunny Beach) bent, kijk dan wel uit voor mensen die met een reclame in hun handen lopen!