Géén boekingskosten

Kalofer

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Kalofer voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 17 reviews
+59/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 17 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

17 Reviews over Kalofer

• 8Jan i Barbara05-09-2016

Dobry hotel w rozsądnej cenie

Byliśmy w Hotelu Kalofer od 21.08-04.09.2016. Całkiem przyzwoity hotel, naszym zdaniem warunki były dobre. Wyposażenie pokoi wystarczające do naszych potrzeb. Ogród, basen naprawdę na dobrym poziomie. Korzystaliśmy ze śniadań, były bardzo urozmaicone, do wyboru było 9-10 rożnych dań w formie stołu szwedzkiego. Recepcja bez problemów komunikacja w języku angielskim lub rosyjskim. W pewnym momencie były problemy z obsługą pokoju, ale po interwencji w recepcji problem został rozwiązany i więcej się nie powtórzył. Do morza 10 min. spacerkiem. Naszym zdaniem hotel zasługuje na polecenie.

• 6Rodenburg18-08-2015

Valt tegen

Het eten bestond uit pizza of patat, verder alleen water. Heb erge spijt dat ik bij dit hotel eten heb bijgeboekt. De medewerkers snappen zelf ook weinig.. Niemand kon ons goed advies geven. Prima hotel als je niet teveel verwacht.

• 9Roel21-06-2014

Absolute aanrader!

Beoordeeld als een 3 sterren hotel en rekening gehouden met de door ons betaalde prijs van € 225,- voor 14 dagen incl. ontbijt.

Locatie: Top! 7minuten lopen naar het centrale uitgaans gedeelte en 10 minuten lopen naar het strand. Je kan via de hoofdweg of binnendoor de boulevard bereiken. In beide gevallen kom je onderweg voldoende pubs/ bars tegen zodat het op elk tijdstip zeer veilig is. ( kan me voorstellen dat jonge meiden in uitgaanskleding ongevraagd aangesproken worden maar ja dat gebeurd overal,helaas). Op 2 minuten lopen bevinden zich een aantal supermarkten waaronder een grote. Direct achter het hotel bevinden zich enkele mini shops.

Kamer: We hadden een luxe kamer geboekt waarbij je 2 goede bedden naast elkaar heb + een bankje om te te relaxen. De badkamer en het balkon voldoen gewoon prima. Er is een föhn, grote en kleine spiegel plus er is voldoende kastruimte, een tv en een (lege) mini bar aanwezig. (Kamer A201 heeft WiFi bereik in de kamer!!

de service was goed!

• 8sandra18-07-2013

Niet slecht voor een 4 sterren hotel

de reisleiders heeft ons niet goed uitgelegd waar we informatie kregen dat viel best wel tegen). we hebben het leuke gehad in hotel Kalofer de personeel was soms niet altijd vriendelijk'' bij het ontbijt was perfecte bij de boulevard en het centrum zijn mensen heel opdringerig" dat was wel een nadeel aan de reis. Wat vervelend is dat we steeds werden aangehouden door Bulgaarse mensen.! de kamers zijn na op een dag niet verschoond met al is het een goed hotel, maar we gaan er niet nog keer na toe!

• 9H van Gerven21-06-2013

Een aanrader .....

Een mooi hotel met een prachtige grote kamer en een grote badkamer alles net gerenoveerd. Een ontbijt s morgens wel zo uitgebreid en elke dag wel wat anders erbij. De ligging is ook perfect net buiten de boulevard nog geen 5 min lopen dus lekker rustig. Wij gaan er zeker nog terug....

• 8Maurizio03-08-2012

Goed hotel!

Ik ben samen met 2 vrienden een week verbleven in dit hotel in Sunny Beach. Het zag er allemaal erg mooi en netjes uit, ook onze kamer. Het personeel was ook erg vriendelijk, de meesten spraken gelukkig ook Engels. Het eten vonden we een beetje tegenvallen. Te vaak werd er hetzelfde geserveerd en soms was het gewoon te vet of te droog. De ligging van het hotel was erg goed. Op ongeveer 5 min loopafstand zit het strand, en op 10 min loopafstand zitten de uitgaansgelegenheden. Over het algemeen hebben we een super vakantie gehad en ik kan dit hotel van harte aanbevelen bij anderen!

• 1Pauli13-06-2012

Waardeloos hotel met zeer slechte service

Meeste kamers hebben 2 eenpersoonsbedden die tegen de muur staan omdat de kamer te klein is om ze normaal neer te zetten. Veel kamers hebben geen balcon. Handdoeken worden niet dagelijks verschoond. Echt een hele slechte service, bar buiten altijd gesloten. Lamp (zoals in een stadion!!) om hotel 's avonds te verlichten schijnt in je kamer daardoor is slapen gewoon onmogelijk. Klagen bij receptie helpt niks. Kortom een waardeloos hotel.

• 7hendrika12-07-2011

simpel maar goed hotel, ideale ligging

We hebben een week in dit hotel gezeten. Was goed, erg rustig toen wij er zaten. Als je er niet veel voor betaald is het prima om een weekje in de zon te zitten. Ligt overal dichtbij. De kamers zijn wat klein maar netjes en inderdaad de bedden achter elkaar

• 7Pernille03-02-2011

Rigtig god til prisen !!

Jeg og to veninder var på Hotel Kalofer i 2008. Hotellet ligger 5 min. fra stranden og byen. Det er et okay hotel med et rigtig hyggeligt pool område, hvor tjenerne gerne servere BILLIGE (happy hour hele dagen:) drinks :D Vi var lidt uheldige og have værelse ud mod hovedvejen og der var en del støj om natten. Personalet i baren var rigtig festlige. Men dem i receptionen, var hvis ikke indstillet på, at det er et hotel hvor der kommer mange unge mennesker. HUSK at tjekke om der er to håndklæder til hver når i tjekker in, for ellers kommer man til at betale for dem ved afrejse :( Men alt i alt et fint hotel til prisen !!

• 7Kyra02-09-2010

redelijk hotel

Hotel is simpel, maar goed gelegen. Ong. 5 min naar strand of centrum. We hadden een goedkope last minute geboekt bij TO. Helaas waren de kamers wat klein en stonden de bedden met kopse kant tegenover elkaar. Beetje jammer dus... Kamers werden elke dag goed schoongemaakt en als je je handdoek op de grond gooit, krijg je elke dag nieuwe. Gewoon een paar leva op je kussen gooien dan maken die vrouwtjes goed schoon. Het zwembad stelde niet zoveel voor, maar het strand is goed te doen. Als je gewoon vrolijk doet tegen het personeel zijn hun in de meeste gevallen dat ook! Verder is sunny beach super goedkoop en kun je bij de meeste tenten goed eten. En de hele dag is het happy hour. Cocktailtje:) En geld moet je gewoon pinnen daar en niet inwisselen. Veel plezier!

Hotel Kalofer info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Sunny Beach complex, Black Sea coast, 8240