Hotel Kalofer

7.3Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.3Goed

Meer hotelinfo

17 reviews over Hotel Kalofer

• 6Rodenburg18-08-2015

Valt tegen

Het eten bestond uit pizza of patat, verder alleen water. Heb erge spijt dat ik bij dit hotel eten heb bijgeboekt. De medewerkers snappen zelf ook weinig.. Niemand kon ons goed advies geven. Prima hotel als je niet teveel verwacht.

• 9Roel21-06-2014

Absolute aanrader!

Beoordeeld als een 3 sterren hotel en rekening gehouden met de door ons betaalde prijs van € 225,- voor 14 dagen incl. ontbijt.

Locatie: Top! 7minuten lopen naar het centrale uitgaans gedeelte en 10 minuten lopen naar het strand. Je kan via de hoofdweg of binnendoor de boulevard bereiken. In beide gevallen kom je onderweg voldoende pubs/ bars tegen zodat het op elk tijdstip zeer veilig is. ( kan me voorstellen dat jonge meiden in uitgaanskleding ongevraagd aangesproken worden maar ja dat gebeurd overal,helaas). Op 2 minuten lopen bevinden zich een aantal supermarkten waaronder een grote. Direct achter het hotel bevinden zich enkele mini shops.

Kamer: We hadden een luxe kamer geboekt waarbij je 2 goede bedden naast elkaar heb + een bankje om te te relaxen. De badkamer en het balkon voldoen gewoon prima. Er is een föhn, grote en kleine spiegel plus er is voldoende kastruimte, een tv en een (lege) mini bar aanwezig. (Kamer A201 heeft WiFi bereik in de kamer!!

de service was goed!

• 8sandra18-07-2013

Niet slecht voor een 4 sterren hotel

de reisleiders heeft ons niet goed uitgelegd waar we informatie kregen dat viel best wel tegen). we hebben het leuke gehad in hotel Kalofer de personeel was soms niet altijd vriendelijk'' bij het ontbijt was perfecte bij de boulevard en het centrum zijn mensen heel opdringerig" dat was wel een nadeel aan de reis. Wat vervelend is dat we steeds werden aangehouden door Bulgaarse mensen.! de kamers zijn na op een dag niet verschoond met al is het een goed hotel, maar we gaan er niet nog keer na toe!

Anders

• 9H van Gerven21-06-2013

Een aanrader .....

Een mooi hotel met een prachtige grote kamer en een grote badkamer alles net gerenoveerd. Een ontbijt s morgens wel zo uitgebreid en elke dag wel wat anders erbij. De ligging is ook perfect net buiten de boulevard nog geen 5 min lopen dus lekker rustig. Wij gaan er zeker nog terug....

• 8Maurizio03-08-2012

Goed hotel!

Ik ben samen met 2 vrienden een week verbleven in dit hotel in Sunny Beach. Het zag er allemaal erg mooi en netjes uit, ook onze kamer. Het personeel was ook erg vriendelijk, de meesten spraken gelukkig ook Engels. Het eten vonden we een beetje tegenvallen. Te vaak werd er hetzelfde geserveerd en soms was het gewoon te vet of te droog. De ligging van het hotel was erg goed. Op ongeveer 5 min loopafstand zit het strand, en op 10 min loopafstand zitten de uitgaansgelegenheden. Over het algemeen hebben we een super vakantie gehad en ik kan dit hotel van harte aanbevelen bij anderen!

• 1Pauli13-06-2012

Waardeloos hotel met zeer slechte service

Meeste kamers hebben 2 eenpersoonsbedden die tegen de muur staan omdat de kamer te klein is om ze normaal neer te zetten. Veel kamers hebben geen balcon. Handdoeken worden niet dagelijks verschoond. Echt een hele slechte service, bar buiten altijd gesloten. Lamp (zoals in een stadion!!) om hotel 's avonds te verlichten schijnt in je kamer daardoor is slapen gewoon onmogelijk. Klagen bij receptie helpt niks. Kortom een waardeloos hotel.

• 7hendrika12-07-2011

simpel maar goed hotel, ideale ligging

We hebben een week in dit hotel gezeten. Was goed, erg rustig toen wij er zaten. Als je er niet veel voor betaald is het prima om een weekje in de zon te zitten. Ligt overal dichtbij. De kamers zijn wat klein maar netjes en inderdaad de bedden achter elkaar

• 7Kyra02-09-2010

redelijk hotel

Hotel is simpel, maar goed gelegen. Ong. 5 min naar strand of centrum. We hadden een goedkope last minute geboekt bij TO. Helaas waren de kamers wat klein en stonden de bedden met kopse kant tegenover elkaar. Beetje jammer dus... Kamers werden elke dag goed schoongemaakt en als je je handdoek op de grond gooit, krijg je elke dag nieuwe. Gewoon een paar leva op je kussen gooien dan maken die vrouwtjes goed schoon. Het zwembad stelde niet zoveel voor, maar het strand is goed te doen. Als je gewoon vrolijk doet tegen het personeel zijn hun in de meeste gevallen dat ook! Verder is sunny beach super goedkoop en kun je bij de meeste tenten goed eten. En de hele dag is het happy hour. Cocktailtje:) En geld moet je gewoon pinnen daar en niet inwisselen. Veel plezier!

• 8Simone15-07-2010

Een aanrader!

Ik zou zeker nog eens naar dit hotel gaan! Je kamer wordt netjes elke dag schoongemaakt en het personeel was heel vriendelijk. Wij hadden alleen ontbijt erbij en dit vond ik ook heel goed. Wel zouden we elke dag nieuwe handdoeken krijgen, maar deze hebben we geen 1 keer gekregen.. Komen we op onze laatste dag tijdens het inpakken erachter dat er een plastic zak in de kast ligt waar je je vuile handdoeken in moet doen.. dan krijg je nieuwe.. Oeps!!

• 8Cor24-06-2010

keurig hotel.

Goed en netjes hotel met vriendelijk personeel, jammer dat er Ieren rondliepen die ten overstaan van iedereen sex in het zwembad wilden hebben, en nog zonder condoom ook niemand meer dat water in behalve zij zelf. Ook jammer dat er te weinig gasten waren voor het avond buffet zodat het uitgeserveerd werd, maar wel van goede kwaliteit.Dat het te ver van het strand is klopt niet nog geen 5 minuten lopen en je bent er. Dit hotel is echt een aanrader.

2 tips over Hotel Kalofer

• Roel, 21-06-2014

ONTBIJT: Gewoon basic en okay. Redelijk uitgebreid rekening houdende met de 3 sterren en de betaalde kamerprijs.

FITNESS: Kosten 2 lev (€1,-) per uur. Zeer basic. Je hebt een hometrainer, een step, een arm apparaat en een paar gewichtjes plus een springtouw. Ik gebruik enkel de fiets dus ik kon mijn ding doen en daarom beoordeel ik dit als prima.

Bij inchecken hebben we kopie paspoorten ingeleverd. We hebben het personeel af en toe 5lev fooi gegeven en de hele vakantie was de service prima!

• sandra, 18-07-2013

als je in het centrum van Sunny Beach) bent, kijk dan wel uit voor mensen die met een reclame in hun handen lopen!

1 vraag over Hotel Kalofer

• b, 29-01-2012

lift

is er een lift in het hotel?

n.bruinsma1, 30-01-2012

ja er is een lift in dit hotel

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages