Hotel Jupiterstersterster

7.8Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

Op vakantie geweest naar Jupiter?

7.8Goed

• Animatie
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

9 reviews over Hotel Jupiter

• 8Mascha03-07-2019

1 keer in dit hotel maar geen 2e keer.

8 dagen geweest en inderdaad maar 1 x schone handdoeken gehad .personeel ontbijt heel vriendelijk mevrouw die kamer schoonmaakte ook heel vriendelijk .wel werdt elke dag de kamer en douche goed schoongemaakt. ontbijt eentonig en werdt slecht bij gevuld.konden wel kamer langer huren deden ze niet moeilijk over.Zwembad werdt elke dag schoongemaakt. bij t hotel zit een steakhouse waar je voor weinig geld lekker kunt eten.al meerdere keren in sunny beach geweest wel t minste hotel dit.ligging is perfect.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Cor Hartgring27-06-2018

heerlijk verblijf.

Leuk hotel met vriendelijke mensen zowel aan de balie en de bar, ook de eigenaar kwam geregeld langs en kon je alles vragen aan hem, wij vonde de ligging van het zwembad met de omringende tuin prachtig en genoeg ligbedjes, helaas zoals altijd s, avonds handdoek neerleggen en pas de volgende dag in loop van de middag weer terugkomen, grotendeels engelsen. eten was naar de maatstaven van het land prima en genoeg keuze er was alleen ontbijt. de iets goedkopere kamers werden 1x per drie dagen verschoond en dat was voor ons voldoende, de kamers waren opgeknapt en dat was keurig gedaan met een heerlijke douche, niet vol open zetten dan werd je de kamer uitgestraald door de krachtige straal. wat jammer was dat je wel drie keer moest doortrekken voor alles weg was. verder hebben wij een heerlijke vakantie gehad mede door de zeer goede ligging van het hotel, het restaurant met dezelfde naam ernaast heeft prima maaltijden en niet duur

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Stephanie25-03-2018

Boek het 3 sterren gedeelte en je zit hier perfect

Minpunten: - De sloten op de deuren vonden wij aan vervanging toe. - Airco moet echt schoongemaakt worden! - Geen slot op de kofferzaal! Geen prettig gevoel, koffers niet neergezet dus.. - Tegen de avond geen mensen van buitenaf je kamer in hebben.. In het 2 sterren gedeelte wordt daar niet op gelet, maar het drie sterren gedeelte zit in het hoofdgebouw en moet je langs de receptie. Wij voelden ons een beetje gecontroleerd.. Een drankje doen op het balkon met mensen zat er dus niet in, wel wat vreemd.

Pluspunten: - De werknemers zijn vriendelijk. - Zwembad is prima! Erg leuke poolbar erbij. - Ontbijt vonden wij netjes - Wij hadden het 3-sterren gedeelte geboekt, dit is in het hoofdgebouw en erg aan te raden! Grotere kamer en wij hadden een enorm balkon waar wij een loungeset op hadden staan en heerlijk de hele dag konden zonnen. - Ligging is prefect, strand en Flowerstreet ligt op nog geen 5 min.

Ondanks wat minpunten, aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• Oude reviews

2Linda17-08-2012

dit nooit meer!!

Wij zijn in juli naar dit hotel geweest. Als je het 2 sterren gedeelte wilt boeken? NIET DOEN!! Dit hotel heeft een 2 en een 3* gedeelte en het 2 gedeelte is echt heel erg! Wij hebben gelukkig tegen een betaling van 200 euro extra, dat was in ons geval 25 euro per nacht, onze kamer om kunnen boeken naar een kamer in het 3* gedeelte, deze was ook prima en met airconditioning. Het ontbijt was ook vreselijk, weinig keus en niet lekker, zelfs de limonade was niet te drinken, wat kan daar nou fout aan gaan zou je denken? Verder moet ik zeggen dat de ligging prima is: dicht bij het centrum, uitgaansgebied en het strand. Ik raad mensen met een gezin niet aan om naar dit hotel te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 6de Bruin02-08-2012

De medewerking van personeel kan beter!

Let op: dit hotel kent een gedeelte met 2 sterren en met 3 sterren! Wij hebben deze vakantie last-minute geboekt (wat niks goedkoper was). Er stonden geen reacties op internet van andere gasten, er waren alleen wat algemene foto's te vinden op internet die een goed indruk achter lieten. Helaas hebben we heel wat gezeur gehad over onze kamer; volgens de medewerker aan de balie zouden we een 2 sterren kamer krijgen, maar volgens onze voucher moest dit 3 sterren zijn. Het heeft ons al met al 2 uur gekost om duidelijkheid te krijgen, waarna we met hulp van onze reisleider de juiste kamer kregen. De 3 sterren kamer is heerlijk ruim en ziet er best netjes uit. Min-punt is dat handdoeken om de drie dagen verwisseld worden wat niet bekend was. De medewerking om nieuwe handdoeken te krijgen was erg moeizaam. Het ontbijt is redelijk/goed, het is simpel, maar ok. Het is gewoon jammer dat de medewerkers niet iets beter meedachten, anders waren we erg tevreden geweest met prijs/kwaliteit!

Gereisd met partner in juli 2012

• 4J. Schouwenaars27-07-2012

Vergane Glorie

In onze 1e kamer was alles stuk of versleten. Alleen glas gordijnen welke te smal waren om het gehele raam te bedekken. Het ergste was de badkamer. De rechter douche deur ontbrak, smerige en geschimmelde kitranden, muffe handdoeken,ventilator stuk en tot overmaat van ramp liep het douchewater van onder de douchebak via de kitnaden weer terug de badkamer in. De gebreken diverse keren gemeld maar er gebeurde niets. De 2e dag stopte de lift spontaan tussen de 2e en 3e verdieping, we moesten zonder dat we geholpen werden zelf door een smalle opening kruipen en vanaf 2 mtr. naar beneden springen. Uit boosheid hebben we de beheerder mee naar onze kamer gesleurd. We kregen meteen een andere kamer. Tot onze verbazing was de oude kamer de volgende morgen om 10.00 uur weer bezet.In beide kamers waren de bedden flink doorgezakt en totaal versleten. Het ontbijt werd geserveerd in een aftands bijgebouw en was kwalitatief zeer matig. De tuin en de tegels rond het zwembad zijn totaal verwaarloosd.

Gereisd met partner in juli 2012

1 tip over Hotel Jupiter

• de Bruin, 02-08-2012

Tip is om lekker een bedje op het strand te huren, je kunt je hier de hele dag vermaken door lekker om je heen te kijken. Er lopen mannen met heerlijk vers fruit rond wat je echt goed kunt eten!

1 vraag over Hotel Jupiter

• Thijs , 01-08-2018

Aankomst

Hoi ik heb een vraag over hoelaat we het hotel in kunnen?

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald