Géén boekingskosten

Meer appartement info

17 Reviews over Jasmine & Rose Residence

• 9Demi06-08-2017

Beter dan verwachtn

Ik kwam zonder hoge verwachtingen naar dit hotel, maar ik moet zeggen dat het toch beter is dan verwacht. Alles was schoon, vriendelijk personeel, zwembad was schoon en ze kwamen onze kamer iedere dag schoonmaken. Enige minpunt is dat we de maandag nieuwe lakens zouden krijgen maar dit niet was gebeurd. Op een gegeven moment vroeg ik ernaar en hebben ze dit wel meteen vervangen! Verder heb ik echt niks negatiefs te melden. Alleen vind ik wel dat ze gordijnen in de douche mogen zetten, als je gedoucht hebt is de vloer nat. Ik kan je dit hotel zeker aanraden, enige ding is dat je wel ongeveer 10 minuten moet lopen tot aan de flowerstreet maar dat is zeker te doen. Voor de volgende keer ga ik wellicht opzoek naar een hotel middenin het centrum.

• 8anna28-12-2016

Prima

Ik en me 2 vriendinnen hadden hier een kamer geboekt en alles was prima. schoonmakers schreven bij elk kamer nummer de tijd bij wanneer we wakker werden, dus bij ons kwam ze vaak om 1 uur. bar man was super aardig. kamer en het balkon was klein, maar het was een van de goedkoopste hotels die dicht bij het centrum was, (dus kon ook geen 5 sterren verwachten) receptionist hield onze sleutels bij als we uit gingen wat ook erg handig was, je mag zelf je muziek bij het zwembad aan doen (wat soms voor problemen leverden) maar dat loste de badmeester op. de bewaking is wel erg streng, vaak zaten we s avonds op het balkon en werden we gebeld of we zachter konden doen, maar dat was maar 1 keer van de 11 dagen. de airco deed het ook perfect. je kon ongeveer een half uur echt heet douchen en daarna moest je even wachten tot er nieuw warm water was.

alles bij elkaar was het echt een prima hotel! zeker een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

• 8Chantall29-02-2016

Supper appartement met goede ligging

Ik ben hier 2 jaar geleden met een vriendin geweest, super! Heb er niks op aan te merken. Bedden waren goed, goede airco, badkamer was schoon en netjes. Er werd elke dag schoongemaakt en er werden nieuwe handdoeken gebracht. Schoonmaker was overigens erg vriendelijk, wij lagen vaak tot 11-12 uur in bed en zij kwam later in de middag terug om onze kamer schoon te maken. Het zwembad is ook prima, er hangt wel een bordje met''verboden te zwemmen'' :P. Ligbedjes waren bij ons ook gewoon gratis. Het enige punt was dat de muziek bij het zwembad rond 10 uur 's ochtends aan gaat, elke ochtend dezelfde playlist dus daar heb je na een week wel een beetje genoeg van. Maar verder was het appartement dus top!

Sunny Beach vonden wij echt super. Wij zijn het jaar erna nog een keer geweest. Het is erg goedkoop en je hebt vaak ook nog happy hours. De feestjes zijn ook echt tof! Zeker een aanrader.

• 8Sarah Anna01-09-2013

Rustig hotel, dicht bij de boulevard

Samen met een vriendin een appartement geboekt, wij kregen een kamer in een gebouw welke achter het hoofdgebouw stond. Een kamer welke bestemd was voor 4 pers. Het tweepersoonsbed was wat hard en kraakte. Verder voldoende ruimte, badkamer was wel wat krap maar goed te doen. De keuken was niet ruim uitgerust, pannen hadden hun beste tijd gehad. Maar die heb je eigenlijk niet nodig want er zijn genoeg eettentjes waar je heerlijk kan eten!

• 7Elles06-03-2013

Top vakantie1

Samen met een vriendin heb ik een onwijs leuke vakantie gehad. Het was zo'n 5 minuten lopen naar het centrum en tien minuten naar het strand. Dit was prima te doen. Het appartement was niet luxe maar wel goed genoeg voor een vakantie weekje. De bedden lagen lekker. Er werd dagelijks schoon gemaakt. Helaas 2x in de week schone handdoeken. Je mocht zelf vreemden mee nemen het appartement in. Overdag was er een lekker muziekje bij het zwembad en kregen we cocktails van de barman.. Geen gedoe gehad met criminaliteit en dergelijke.

• 7irisdepieruz25-02-2013

Wel prima

De accommodatie was niet erg groot. Er was een klein keukentje (prima om bv een keertje pasta te koken) en een twee persoons bed met een dik matras op de grond voor de 3e persoon. De bedden lagen wel oke (ietwat hard). Je moest na 10en stil zijn en kreeg 3 waarschuwingen voordat er acties zouden worden ondernomen voor geluidoverlast. Ik was er met 2 vriendinnen en hebben ons erg vermaakt. Uitgaan was een stukje lopen maar prima te doen. De schoonmaakster kwam echter wel steeds binnen sochtends terwijl wij nog knock-out lagen, dat was wat minder, maar ik geloof wel normaal daar. Ze deed overigens niet veel en was ook na 5 min weer weg. Balkonnetje was klein maar je kon er wel lekker zitten en dingen uithangen. Wij hebben geen problemen gehad met het personeel, andere jongens wel. Maar die hadden daarvoor de deur ingetrapt dusja ;-) Verder schone handdoeken genoeg wc papier en prima personeel (alleen de zwembadmeneer was altijd chagrijnig maar daar konden we ook wel om lachen).

• 9gosia14-11-2012

Świetne położenie !

Apartamenty są w Samym centrum Słonecznego Brzegu. Wszędzie jest bardzo blisko, nawet te 400 czy 500 m do plaży to nic. Bardzo fajnie urządzone są pokoje , bez zbędnego przepychu ale naprawdę w porządku. Można gotować bo jest mini kuchenka , ale po co tam gotować jak ceny w restauracjach są niższe od tych w Polsce nad morzem o jakieś 50 % - to chyba co najmniej ;-) Polecam szczególnie ze zapłaciłam za całą naszą rodzine w lipcu 2,5 tys. z dojazdem autokarem.

• 6Michael R14-08-2012

Nooit meer van me leven

Kamers zijn klein, de 2 bedden zijn zo hard als een steen. De slaapbank is helemaal een grap zijn gewoon 3 kussens. Werkster heeft in 2 weken de kamer 1x schoon gemaakt. Verder is het zwembad helemaal een grap je mag er niet inspringen, niet met een bal spelen en eigenlijk niet eens zwemmen je moet er gewoon stil in blijven liggen dan is het goed. Na 10uur moet het helemaal stil zijn er loop dan een "security" over de gang om te kijken waar die nog iets hoort om je zo een waarschuwing te kunnen geven zodat ze je borg kunnen innemen.

• 6Stefan B03-08-2011

Leuk voor 1 keer

Appartement is simpel. Ruimte is zeer beperkt. Richting centrum(flowerstreet) is het 5 min lopen. Wij zijn met drie personenen 300 euro aan borg kwijt geraakt omdat we geluidsoverlast hadden en er wat dingetjes stuk waren, onder andere bloemen waar een luchtbed op had gelegen. In het zwembad mag je GEEN bommetje maken of met een bal spelen. De "badmeester" is verder heel vriendelijk overigens.

Sunnybeach verder: discotheken zijn top! Strand is matig (vooral t water). Aquapark Nessabar is top! Bulgaarse mannen daar zijn drama, corrupt en dreigend.

Uitgaan: 70% man, 30% vrouw. Erg jammer. Al met al een top vakantie gehad, maar Sunny Beach is wel een plek van 1 keer en nooit weer. Zijn veel leukere bestemmingen dan.

• 4Silvia18-07-2011

Nooit meer

Nooit meer dit appartement voor ons. In 2009 geweest. We waren met z'n drieen, er stond een uitklapbed, als je die uitklapt kun je vervolgens niet normaal meer bij de badkamer komen, een matras zo dun als een tuinkussen. 2 stoelen op het balkon, op een balkon waar je niet normaal in je eentje kunt zitten, zo klein. Chagerijnige badmeester. Berg al je spullen op!! Per ongeluk mijn ring laten liggen, gestolen door de schoonmakers. Een keer konden we onze kamer niet in met de sleutel, naar de receptie, kregen we een andere sleutel konden we er opeens wel in.... heeeeeeeel vreemd!

Appartement Jasmine & Rose Residence info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    SUNNY BEACH, 8240