Hotel Izola Paradise

Hotel Izola Paradise
7,5

6 tips over Hotel Izola Paradise

Raymond Nieuwenburg, 19-9-2015

Ga lekker eten op de flowerstreet.

Genoeg variatie...Italiaans, bbq, Mexicaans etc.

Voor gemiddeld 40 euro met ze 2en eet je ruim met drinken erbij !

Thijs en Wilma Blatter, 12-7-2015
Nessebar! Met de boot er naar toe en de cabriobus weer terug, een hele dag mee bezig geweest, leuk! Neem niet de excursie naar de Ropotamo rivier, Bourgas en een klooster want die is enorm teleurstellend.
Johnny, 23-12-2014
Neem ondanks de all inclusive formule toch nog wat cash mee zodat je voor de afwisseling nog eens in Sunny Beach zelf kunt eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Izola Paradise voor je op een rij gezet:

Wezep , 9-8-2014
Eet buiten het hotel om en neem vooral geen all inclusive. Prima voor een half pensionnetje.
Vree, 17-8-2013
Wij raden iedereen aan om geen all-inclusive te boeken, je kunt beter zelf je eten kopen en bereiden.
Marijke en Dik, 10-8-2013
Als er bij aankomst iets in de hotelkamer kapot is,gelijk melden. Anders brengen ze het bij jou in rekening.

We hebben een aantal aanbieders voor Izola Paradise voor je op een rij gezet: