Hotel Izola Paradise

120 reviews over Hotel Izola Paradise in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad.

Natasja Westerink
4-10-2018

Super leuk hotel 2 grote zwembaden genoeg bedjes. Goed eten elke dag wel wat anders. Leuke animatie Mia en Playmi zijn erg enthousiast. Leuke ruime hotelkamers en elke dag schone handdoeken.

Prima voor die prijs

Tjalling dijk
9-9-2018

Prima hotel. Maar verwacht geen luxe voor deze prijs. Eten smaakte prima. Kamers beetje gedateerd maar wel schoon. Elke dag werd er schoongemaakt.

Zwembad keurig schoon en groot genoeg. Ook genoeg stoeltjes rondom. S'avonds vond ik dat er weinig plek was om even te zitten. En een tip neem muggen spul mee want ze prikken je daar lek! Personeel vond ik niet netjes en heel chagrijnig vooral de dame bij de receptie raar mens. Animatie was super de 2 dames maakten er elke dag veel werk van.

Vreselijk....

Björn janssen
12-8-2018

Afgegaan op het redelijk hoge punt wat dit ressort op zoover kreeg, maar was een behoorlijke teleurstelling. Kwamen om 3 uur in de middag aan en volgens de site zouden er snacks zijn..de snacks zijn vieze droge koekjes die er de hele dag staan.dat zijn volgens mij geen snacks dus eerste teleurstelling. Kamers zijn oud en vond tussen bed veel viezigheid dus poetsen gebeurt slecht.personeel is niet vriendelijk,soms zelfs onbeschoft rond zwembad is het vies.alles plakt. Drinken in flut plastic bekers. Koffie na het eten moet je in de bar bij het zwembad halen dus nagenieten met een bakkie niet mogelijk.alle apparatuur in restaurant afgesloten. Pizza's moest je om vechten omdat er maar 1 per kwartier werd gebakken terwijl ze goed zagen dat er een lange rij stond. Ik klaag niet graag, maar wil mensen behoeden om dit ressort te boeken. De 7.5 klopt echt niet en dat is niet alleen mijn ervaring, maar bijna alle Nederlanders die ik sprak

Nooit meer....

Claudia
11-8-2018

Ik kan niet begrijpen dat dit ressort meer dan een 7 krijgt hier op Zoover.

Het was echt heel slecht.

Kamers zijn oud. Veel is kapot en vies. Koelkast en airco werkte niet. Wc pot los. Douchedeur stuk. kamers werden nauwelijks schoongemaakt. Als we zelf onze lakens bij de vuile handdoeken gooide kregen we gelukkig nieuwe die opgevouwen op bed werden gelegd en dan kon je zelf je bed opmaken. Vloer bij zwembad vies en veel schimmel. Heb in de tijd dat ik daar was niet gezien dat deze ooit is schoongemaakt. Personeel is onbeschoft.

Behandelen je letterlijk als stront. Veel Russen, Polen en bulgaren die naar mijn mening beter werden behandeld.

Eten was niet slecht, maar wel het slechtste war ik ooit heb gehad. Niet zoveel keus en veel was koud. Brood bij ontbijt was oud.

Kort gezegd. ...wij gaan hier nooit meer terug en met mijn volgens mij alle Nederlanders en Belgen die we daar hebben ontmoet.

nooit meer

AJMA van der bruggen
10-8-2018

slecht eerste ervaring.

onvriendelijk lui personeel.

kamers hebben een flinke update nodig.

bijzet bed te klein voor onze 18 jarige zoon.

doorgegeven niks meegedaan.

schimmel rondom airco.

badkamerdeur rot.

toiletpot los.

douche kop past niet in de houder.

roestvorming rondom douche bak.

kamer geen een keer schoongemaakt.

alleen handdoeken vervangen.

animatie was alleen naar een doelgroep gericht.(Bulgaren)

waarvan een meisje alles deed en de andere er maar bij hangt.

aquagym leek nergens op zomaar een beweging in het water.

het buffet was droog oud brood.

in het zwembad werd maar wat gloor bij gegooid.

in al die tijd geen een keer gecontroleerd op de waardes.

de vloer rondom zwembad smerig en plakkerig.

geen voetenbad aanwezig.

geen toezicht bij het zwembad.

de laatste dag had er iemand overgegeven in een toilet en lobby.

niemand maakte dat schoon.

terrasjes vuil door de plasticbekers.

tafels waren smerig en plakkerig.

Slechtste ressort ooit....

Charlotte gruiters
8-8-2018

Waar moet ik beginnen. ..

Heel onvriendelijk personeel.

Als je een klacht hebt die gegrond is (we konden niet meer lopen bij het zwembad omdat de vloer zo ontzettend vies en plakkerig was) krijg je eerst een ongeïnteresseerd antwoord van we ruimen het op terwijl ze niet eens de moeite n

Namen om mee te lopen om te zien waar we zaten en je voelt hem al. Na het ontbijt was er nog steeds niets gedaan. Vervolgens terug gegaan en toen kregen we een reactie van "talk to the hand ". Echt ongelooflijk en dat van het personeel achter de receptie.

Eten is niet geweldig. Heel veel hetzelfde en zelfs 1 ochtend een hele bak met beschimmeld brood aan ober gegeven.

Zwembad is vies.vloer is in 8 dagen niet 1x schoongemaakt. Snacks tussen middag zijn drogen koekjes die er al de hele dag staan.

Als de tijd om is voor het eten staat er na 1 minuut een ober te schreeuwen dat het tijd is . Echt ben niet van het klagen maar kon het nu niet laten.

fantastisch

j.kamphuis
13-7-2018

een geweldig hotel,leuk personeel,fantastisch eten,voor iedereen wat.

de animatie liet wat te wensen over dat kwam deels door het w.k. voetbal.

`s avonds na 11.00 uur was rustig in het hotel dat kwam mede door dat het hotel ongeveer 400 meter van het van dediscoteken enz.af was.nog 1 tip, behandel het personeel zoals je zelf behandeld wilt worden.

Super

Nathalie
4-7-2018

Super week vakantie gehad met vier vriendinnen in Sunny Beach. Het hotel is heel schoon en netjes. Zwembad prima. Eten zeer goed, divers en op temperatuur. Personeel is heel vriendelijk. Animatie voor kinderen was enthousiast en in meerdere talen. Hotel zit op een kleine 5 minuten lopen van Flower street en als je die straat uitloopt ben je ook zo op het strand. Tot 23:00 gratis drinken bij de bar in Izola en ‘s ochtends staat alweer een uitgebreid ontbijt klaar. Mijn vriendinnen zouden hier zeker nog een keer heengaan.

Leuk hotel

M
3-7-2018

Gewoon een erg goed hotel! Wij hebben hier een fantastische week gehad en komen zeker nog eens terug. Verwacht geen super luxe hotel maar de prijs/ kwaliteit verhouding van dit hotel is gewoon goed!

Top !!!!

Theo
30-6-2018

Was goed verzorgd en mensen zijn zeeeer vriendelijk

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Izola Paradise in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Izola Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.