Hotel iHot@l Sunny Beach

KinderhotelWeer vandaag8°3°
Hotel iHot@l Sunny Beach

We hebben een aantal aanbieders voor iHot@l Sunny Beach voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel iHot@l Sunny Beach in het Nederlands

Super leuk hotel

Johan Mulkens,
18-9-2018

Dit hotel heeft alles om van een fantastische reis te genieten. De hotelmanager, mr. Murat Cevik doet alles om je verblijf volledig naar je zin te laten verlopen!

Gereisd met partner in september 2018
Your iHot@l Team, Owner, 23-9-2018

Dear Johan Mulkens,

Thank you so much for this kind review.

We are more than glad to read that you had a great stay. Your kind words regarding our hotel and management will be shared with them.

We would love to welcome you back.

vriendelijk personeel en goed

Guidodaniels,
26-8-2018

vriendelijk personeel, maar minder goede muziek in de bar

pretty nice

Caylan coervers7,
14-8-2018

de gastvrijheid was goed alleen jammer van een werknemer die niet vriendelijk was

Dear Caylan coervers7,

Thank you for such a nice review.

It is a joy to read that you had all in all an enjoyeable stay at iHot@l!

We would love to be your host again in the near future!

Sunny regards,

top hotel!

Juul,
13-8-2018

super goede service! elke dag wordt de kamer schoon gemaakt, elke dag schone handdoeken. En zelfs elke dag een schone strandhanddoek!! Eten gevarieerd maar niet de temp die wij gewend zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Dear Juul,

We appreciate you taking the time to provide us with such great feedback about your stay.

You mentioned many positive items for which we are very grateful. We are happy to know that you had a good time with us. The satisfaction of our guests is very important to us.

We hope you will allow us the opportunity to serve you in the near future and demonstrate our superior customer service and facilities. Thank you once again for choosing our hotel.

ok

Moniquefreriks33,
8-8-2018

zeer vriendelijk personeel mooie kamers en goed eten niks negatiefs

Dear Moniquefreriks33,

Thank you so much for your lovely words and your loyalty about your stay in our hotel. We are more than happy to read that our team could offer you a wonderful time. Hopefully we can welcome you soon again and until then we wish you only the best!

topvakantie

Annemiekevanfraechem1,
25-7-2018

snackbar iets minder, restaurant heel goed

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Your iHot@l Team, Owner, 31-7-2018

Dear Annemiekevanfraechem1,

Thank you for your nice review.

We are happy that we could offer you an enjoyeable stay.

We would love to be your host again.

top ge

Boeleke1975,
24-7-2018

1 min puntje we hadden betaalt voor uitzicht op de zee maar we lagen op gelijkvloers. heel vriendelijk perzoneel, top hotel komen volgend jaar terug

Gereisd met partner in juli 2018
Your iHot@l Team, Owner, 25-7-2018

Dear Boeleke1975,

Thank you for your kind review.

We are glad to read that you had a great stay with us and would love to be your host again.

samengevat: top vakantie

Wendy lammers,
18-7-2018

zeer beleefd personeel. fijne ruime kamers.

Gereisd met vrienden in juli 2018
Your iHot@l Team, Owner, 23-7-2018

Dear Wendy lammers,

Thank you for such a nice review.

We are glad that your stay was to your fullest satisfaction and hope to welcome you back soon.

ik kom niet meer terug

Dss,
20-6-2018

aparte rokrtsruimte, niet normaal

Gereisd met partner in juni 2018
Your iHot@l Team, Owner, 21-6-2018

Dear Dss,

We deeply regret that not everything during your stay was to your fullest satisfaction. We will share this in our team to ensure standards will met all time.

Nooit meer

Sylvia,
20-6-2018

De handoeken, die je mag gebruiken om aan het zwembad te liggen, worden alleen tegen betaling ververst.

Dit is een rookvrij hotel. Dit moet duidelijk weergegeven worden bij de hotelinfo.

Op het terras bij het restaurant mag je noet roken. Nog nooit elders meegemaakt.

Ook bij de ligbedjes mag niet gerookt worden. Dit is toch buiten??

Rokers worden echt ergens in een hoekje weggemoffeld.

Roken is niet gezond, iedereen weet dat, maar ik denk niet dat het verboden is om in de buitenlucht te roken. Ik zou nooit gereserveerd hebben in dit hotel, als ik dit op voorhand wist.

Per kamer heb je recht op 2 ligbedjes en een parasol.

Dit geldt echter aan het strand (niet bij het zwembad). Aan het strand, 100m van het hotel, waar de bedjes zijn, is ook een bar, maar deze is niet inbegrepen bij de all inclusive.

Er is een zeer kleine parking, (max 15 plaatsen), en deze is dan nog betalend. (7euro per nacht), en onbewaakt!! Veel te duur!

Gereisd met partner in juni 2018
Your iHot@l Team, Owner, 21-6-2018

Dear Sylvia,

We are deeply sorry to read that not everything during your stay was not to your fullest satisfaction. But rest assure we are always looking for ways to improve guest experiences; therefore we fully understand your feedback and we will try our best for make improvements in some points because you as a guest are very important to us!

We hope that the good experiences still dominating your stay with us and we have the pleasure to welcoming you again to our property.

Neckermann

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel iHot@l Sunny Beach in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel iHot@l Sunny Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.