Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag21°11°
Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

In Bulgarije vind je Hotel Iberostar Sunny Beach Resort. Een luxe hotel met ruime familiekamers en goed en gevarieerd eten. Het animatieteam biedt de hele dag door vermaak en sluit de dag af met een professionele show. Er zijn meerdere zwembaden en restaurants. Het strand ligt op slechts 100 meter afstand en ook barretjes en winkels zijn vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad in dit resort.

Marcel
21-7-2019

Super leuk resort, de mensen die er werken zijn enthousiast. Kamers een beetje gedateerd maar wel schoon. Het eten is prima maat niet geweldig. Dicht bij het privé strand. Zou dit zeker aanraden.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

prima hotel

Cor
14-6-2017

Uitstekende animatie, restaurant personeel zeer onvriendelijk en niet deskundig. Eten vaak eenzijdig en vaak niet warm, toetjes vaak wel te warm, hier wordt Rob niet vrolijk van.......

Het weer in Juni is niet fantastisch, in Juli en Augustus is het volgens medewerkers het beste, echter niet aan te raden ivm jeugd.

Sunny beach is een enorme boulevard met van alles en nog wat. Nessebar een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

Joke Flanderhijn
19-4-2017

Hotel Iberostar is een geweldig hotel, met zeer vriendelijk personeel, prachtige kamers, goede service en perfect eten. Sunny Beach is een erg leuk stadje. Er valt veel te doen voor jong en oud. We gaan daarom dit jaar voor de derde keer naar Sunny Beach toe. We zien er weer erg naar uit maar moeten nog even wachten.Wat was niet goed! Wij kunnen niets iets melden dat niet goed was.Dus Sunny Beach we komen er weer aan dit jaar.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

VDBG
15-9-2016

Er zijn privéspullen gestolen- items die je niet in een kluis hoeft te steken...............reactie hotel : spijtig .zat niet in kluis dus.. Eén kluis is € 5 per dag, begrijp voor geld, juwelen en documenten.... en twee denk niet dat het de bedoeling is dat je heel je hebben en houden in mini kluis propt ! Dit is onaanvaardbaar.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Nooit meer. Geen 4 sterren waardig!!

Nico
2-8-2016

Het personeel was onvriendelijk, kamers waren niet proper, zwembad was iets te koud. Het eten was wel lekker maar was lauw tot koud, borden waren soms vuil. Algemeen was het hotel niet proper er werd amper gekuisd of opgeruimd aan het zwembad en bar, sommige tafels aan de bar kleefden en lagen vol met etensresten.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

1000 keer SUPER

Anita Oomen
9-8-2015

Het is een perfect hotel ,Ligging goed eten goed,goede beslissing om twee grote eetzalen te maken zo dat het gezellig eten is niet met zijn alle op elkaar zitten en wachten in rijen , ,zwembaden goed ,gezellig bar, goede grote gezellige kamers muziek in de badkamer voor als je relaxed in bad lig .Alles wat je nodig heb voor een goede relaxte vakantie is aanwezig .En ja wat doe je dan als je 1000 euro kan winnen gewoon nog een keer terug gaan :)

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Heerlijke vakantieplek

Lars
18-7-2015

Ben hierheen gegaan met 2 vrienden om uit te gaan. Het hotel ligt een minuut lopen van het centrum, ideale ligging dus. Het eten was alleen erg flauw, niet bijzonder en riep geen eetlust op bij ons. Soms zelfs ronduit vies. De snacks waren daarentegen stukken beter. Personeel is erg gemotiveerd, spreken goed Engels en doen het leuk. Kamer heel netjes schoongemaakt en opgeruimd elke keer. Zeker voor herhaling vatbaar, met uitzondering van het eten.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

SUPER

Family Angels
27-6-2015

Het is een prachtig hotel ,met mooie kamers schoon en groot met zelfs muziek in de badkamer .Het eten is goed en lekker .Je wordt op een leuke manier bezig gehouden als je wil zowel overdag als in de avond .Nessebar een mooi stadje wat je zeker moet bezoeken .We will come back .

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, super ligging

Miranda
7-8-2013

We zijn voor de 4de keer in dit hotel geweest. We blijven het nog steeds een goed hotel vinden met een super ligging. Het hotel ligt dicht bij zee/strand en in het centrum. Makkelijk als je s'nachts gaat stappen. Vriendelijk personeel, goed eten (3 maal buffet en snackbar), veel soorten drankjes verkrijgbaar en geen lange wachttijden om drank te halen. Deels zelfbediening en deels bestelling aan de bar. Animatie was beter als jaren geleden. We hebben ons weer prima vermaakt en volgens horen is dit toch één van de beste hotels in Sunny Beach.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Uitstekend hotel met kleine opmerkingen

Matthias Peeters
1-7-2013

Leuke vakantie gehad met 11 vrienden. Propere kamers, zeer vriendelijk personeel, perfect gelegen,... Kan er weinig slecht over zeggen behalve,... het eten. Was zoals reeds aangegeven hier vaak lauw tot koud, weinig variatie,... Wij zijnde laatste 2 dagen van ons 8daags verblijf buiten het hotel gaan eten, omdat het er langs mijn oren uit kwam. Ontbijt wel zeer goed! Voor het overige toch nog een kleine opmerking over de cocktails aan de bar in het zwembad. Weinig lekker aan, maar wat wil je uiteindelijk met een ALL-IN formule. De echte merken zijn ook te krijgen, maar daarvoor betaal je wel een belachelijke prijs. Snacks aan het zwembad zijn in orde, en ik wil toch nog eens graag aanhalen dat het personeel in het hotel zeer vriendelijk is!

Gereisd Met vrienden in juni 2013

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.