Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°18°
Hotel Iberostar Sunny Beach Resort
9,4

In Bulgarije vind je Hotel Iberostar Sunny Beach Resort. Een luxe hotel met ruime familiekamers en goed en gevarieerd eten. Het animatieteam biedt de hele dag door vermaak en sluit de dag af met een professionele show. Er zijn meerdere zwembaden en restaurants. Het strand ligt op slechts 100 meter afstand en ook barretjes en winkels zijn vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in het Nederlands

Fantastische plek

Bonny luyten
22-7-2017

Perfect hotel. Groot hotel maar toch altijd plaats ergens aan het zwembad. Enkel bij het avond eten is het druk. de zwembaden zijn wel te koud. Das een min puntje. Kinderanimatie en volwassenen animatie is top. Niks op aan te merken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel en super animatie

Tessa
5-9-2016

Hotelkamer was groot en mooi ingericht. Haardroger was aanwezig. Bij aankomst lagen er ook producten klaar in de badkamer. Deze werden zelfs bijgevuld waren ervan gebruikt werd (shampoo/ conditioner, douchegel, oorstokjes, douchekapje, oorstokjes, zeep,..). Handdoekenservice in de kamer alsook aan het zwembad, zelfs niet nodig om handdoeken mee te sleuren. Animatie, de beste ooit meegemaakt. Overdag voor groot en klein, voor de kids is er een mini club, maxi club en teenagers club. Extra troef voor de kids, er is achteraan het hotel een klimmuur waar 2 keer per dag met de animatie kan geklommen worden. Shows van de animatie 's avonds waren ook de moeite waard. Veel winkeltjes om in de namiddag of avond te gaan winkelen. Tocht met de tattoo boat is een leuke uitstap voor met de kids. Kan eventueel met een uitstap naar de oude stad nessebar gecombineerd worden. En de terugweg kan je dan met 2 toeristentreintjes terug doen. Enige minpuntje dat wij vonden was het eten, meer naar de engelsen gericht, aan de vettige kant, maar kinderen konden het goesting ook wel vinden in de kids corner.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Bulgarije , nooit meer !

Gunther
13-8-2016

Wij hebben steeds op verlof geweest naar Turkije (Antalya ) , altijd 5 sterren . Door de recente gebeurtenissen in dat land eens iets anders gedaan en volgens de touroperator was dit een aanrader . De kamer was voldoende ruim en netjes . Het restaurant was zeer slecht , ontbijt was steeds hetzelfde . Ik heb bijna 9 dagen enkel spek s' morgens gegeten , de rest was niet te eten . Middags en s' avonds was het nog erger ! De snackbar was wel goed , die had meer werk dan de koks in het hoofdrestaurant !! Als je uit gaat eten ga dan naar Djanny's , wat een service en goedkoop . We hebben via de touroperator een jeepsafari geboekt ( 214 € ) , we hebben 10 min offroad gereden en een paar dorpjes doorgereden . Het centrum was vuil en smerig , stukken glas op de grond , etensresten , braaksel , ... . Ons zien ze daar niet meer !!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Van goed naar heel goed

Chef
25-8-2015

voor het tweede jaar dit hotel bezocht. Niets verminderd. Eten sterk verbeterd! Meer europeesche keuken. Animatie grandioos.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

Ester
9-7-2015

geweldige all-in, leuk animatieteam, uitstekende ligging, vlak aan de zee, bars en winkels en de uitgangsbuurt. Het was een zeer leuke gezinsvakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 02 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische vakantie

Sonja
7-7-2015

Wij kwamen in de avond om 22.30 aan, maar omdat we premium hadden geboekt, werden we gelijk opgevangen en naar de andere toren gebracht. Als premium gast heb je net wat extra service, eigen lift naar het premium restaurant en bar en bij de speeltuin zat ook een koffie café waar je vanaf 14.00 terecht kon voor alle drankjes en lekkers. Het eten is prima, maar helaas was het elke dag koud, dus daar zit zeker een verbeterpunt. De service is perfect. Ik heb last van hoogtevrees en dit was niet doorgekomen, en hadden dus een kamer op 7 hoog. Gelijk aangegeven en kregen een prachtige kamer op de eerste verdieping, waar we het heerlijk hebben gehad. ipv een slaapbank had ons zoontje een gewoon bed en werd door een wandje afgesloten van ons bed. Heel kindvriendelijk, en we zaten op 100 mtr van de boulevard met heel veel winkeltjes en kraampjes. Je word veel gevraagd door proppers om ergens wat te komen drinken. Maar het is gewoon erg gezellig. Er is een leuke kermis voor kinderen en volwassen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 29 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top hotel

Anika
11-2-2015

Top hotel met het leukste animatieteam wat ik heb meegemaakt. Hele dag wordt je vermaakt, voor jong en oud. Kinderbad is koud, maar dit komt doordat het zwembad iedere dag verschoond wordt. Als je op tijd op bent is er genoeg plek bij het zwembad. Eten is lekker en gevarieerd, ook vers en veel bijgevuld. Familiekamers zijn top en heerlijk ruim. 's nachts aangekomen en toen nog heerlijk kunnen eten in de eetzaal. Ligging is perfect, geen last van herrie en toch dichtbij het strand en het gezellige centrum waar de jeugd kan stappen en de oudere mensen kunnen winkelen. Animatieteam is top en werkt hard om het de gasten naar hun zin te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

nooit meer

Erna kubben
20-1-2015

Het eten en de kamers zijn prima.maar..... geen plaats aan het zwembad geen plaats bij de animatie avonds stoelen bewaren en handdoekje leggen. 1 zwembad ligt de hele dag in de schaduw. Veel te veel gasten. Ben van iberostar heel wat anders gewend. Zeker geen 8,6 waard kinderen konden niet zwemmen v door het koude water . Zelfs bij de kinderanimatie werden stoeltjes gereserveerd.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

chef
9-8-2014

Ontbijt goed, lunch goed, oa pizza friet burgers hotdog broodjes kip of tonijn salades. Diner viel tegen, vrij vet. Drinken goed, groot aanbod. Ruime schone kamers. Goede annimatie en shows. Strand is amper 100 mtr.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet weer

Carola
28-7-2014

Mooi hotel en mooie ruime kamers. Zwembaden zijn te vol en er zijn te weinig bedjes bij het zwembad waardoor je bedje aan bedje naast elkaar ligt zonder tussen ruimte. Door de bouw van het hotel (u-vorm) kan het geluid ook slecht weg waardoor er veel kabaal bij het zwembad is. De zee was een heel stuk rustiger. Vroeg ontbijt voor 7:30 niet mogelijk, dus zijn we met 2 kinderen om 7 uur op de bus gestapt naar het vliegveld zonder eten. De man bij de receptie was zo flexibel en meedenkend als een deurpost! Zelfs een kopje koffie en wat jus d'orange voor de kinderen was niet mogelijk!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.