Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°20°
Hotel Iberostar Sunny Beach Resort
9,4

In Bulgarije vind je Hotel Iberostar Sunny Beach Resort. Een luxe hotel met ruime familiekamers en goed en gevarieerd eten. Het animatieteam biedt de hele dag door vermaak en sluit de dag af met een professionele show. Er zijn meerdere zwembaden en restaurants. Het strand ligt op slechts 100 meter afstand en ook barretjes en winkels zijn vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in het Nederlands

Top vakantie

Kirsten
28-3-2019

Topvakantie gehad, lekker en veel gegeten, leuke plaats voor kids van 16, schoon hotel, vriendelijk personeel

Fantastisch hotel

Karen
2-9-2018

Bijzonder goed Hotel met een perfecte ligging. Zeer lekker gevarieerd eten, en vriendelijk, hulpvaardig personeel.

Fantastisch!

Nancy
18-8-2018

Tophotel! Vriendelijk personeel, fantastisch animatie team die iedereen de hele dag bezig houdt en in de avond geweldige shows neer zet. Mooie ruime familiekamer, met twee kamers en twee badkamers en een groot balkon. Elke dag schone handdoeken. Mooie schone zwembaden en veel ligbedden. Alleen langs het zwembad is het handdoekje leggen. Mooie schone restaurants, borden etc worden snel weggehaald. Eten is veelzijdig en erg lekker. Elke avond een ander onderdeel, tapas, verse vissooorten en andere dagen wat anders. Als je bijtijds gaat eten, dan is er plaats zat aan de tafeltjes binnen en buiten. Je kunt er drinken wat je wilt, frisdranken, koffie, thee, wijn, bier, coacktails noem maar op. In de nabije omgeving een overvloed aan winkeltjes, barretjes en gezellige uitgaansgelegenheden. Van de jongeren, waar Sunny Beach bekend om staat, heb je als gezin geen last. Kortom het is een echte aanrader!

Super

Martin
28-7-2018

Mooi hotel voor iedereen genoeg te doen .Zeer actief animatieteam . Eten is goed en in overvloed.Mooie zwembaden en het strand is binnen 100 meter loopafstand.

En voldoende ligbedjes bij de zwembaden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Goed hotel, kamers schoon, een beetje gedateerd.

groenheyde
29-8-2016

alles in de omgeving is top,uitgaan super, eten buiten het hotel is erg goedkoop 4 personen goed eten 50,- met drinken. all in in het hotel is vrij goed, gaat wel vervelen na een paar dagen, zelfde kostje telkens.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Hartstikke leuk

Desiree
6-8-2016

Iberostar Sunny beach is heel leuk vertoeven. Wij reizen met kinderen van de leeftijd 8 tm 16. Voorgaande jaren zijn we naar Turkije geweest. Na het lezen van de recensies was ik bang dat het tegen zou vallen. Maar het eten is lekker. Ontbijt is gevarieerd. Vanaf 12u kan je bij de poolbar hamburgers friet pizza tosti kippenvleugeltjes hotdog etc bestellen en vanaf 13u in het restaurant weer volop keus aan vlees toetjes fruit en van alles en nog wat te eten. Avond eten is ook gewoon goed hoor. Van s'ochtends tot s'avonds is er entertainment. Het strand is 5 minuten lopen. Het strand staat los van het hotel. Dus er horen geen bedjes en restaurant bij. Maar dat geldt voor alle hotels. Rondom het hotel stap je gelijk in het centrum met alleen maar winkeltjes kraampjes barretjes en restaurants. Voor jongere kinderen vindt je overal kermis attracties. Bus en taxi hebben wij niet nodig. Alles is lopend te doen. Na alle jaren Turkije zijn wij allemaal enthousiast over Bulgarije.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Leuke badplaats en geweldig hotel

Familie Speijer
10-8-2015

Het hotel is verdeeld in 2 torens, De ene toren is de all inclusive toren en de andere toren is voor de premium klanten. Wij waren dus premium. Dit beetje extra was erg fijn. kwamen om 22:30 aan en werden gelijk opgevangen en naar de kamer gebracht zonder dat we moesten wachten. De premium area is op de 1ste en 7de etage en zowel zeezicht als zwembadzicht. Wij zaten eerst op de 7de, maar toen ik aangaf dat ik last had van hoogtevrees kregen we een hele mooie suite op de 1ste etage. Met een lift konden we bij de premium bar komen en het premium restaurant(hier kon je in alle rust eten) en er is een wiener cafe en een grote speeltuin. De wifi vebinding is prima en gratis door het hele hotel. De kinderentertainment is erg leuk maar vanaf 4 jaar mag je ze achterlaten. Jonger moet je als ouder erbij blijven.

Sunny beach is erg toeristisch maar zowel geschikt voor gezinnen als voor jongeren. Mooi schoon strand en zee. Veel barretjes, restaurants en winkeltjes.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Goed hotel

Henk Kollen
3-8-2015

Wij zijn hier met 4 pubers van ca 18jaar. Wij vermaken ons super, hotel is prima het eten is gevarieerd en niet koud zoals sommige beweren. Deze mensen moeten eens verder kijken dan afdeling vleeswaren en brood. Wel problemen met dat ligbedden geclaim, mensen denken leuk te willen zijn om tegen 07.00 een handdoek te leggen en om 15.00 te gaan zwemmen. En anderen kunnen dan niet op een bedje liggen.....dus niet. Cafe en snackbar bij het zwembad zijn prima, personeel is zeer vriendelijk. Bedden in de hotelkamer zijn niet echt fijn, liggen redelijk hard en bij navraag receptie willen ze wat extra dekens op de matras leggen, wel aardig maar het slaap probleem lost niet op. Kortom prima hotel, aan kamer en bed mag wat aandacht aan besteed worden, eten prima veel variatie. Zwembad druk vooral ligbedden probleem en verder hebben wij genoten in Sunnybeach. Gedrag zon zee zuipen zijn wij niet tegen gekomen, ik denk als je het wilt opzoeken kun je het krijgen, wij vonden het een leuke stad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

geweldige vakantie gehad!

Iris
4-9-2014

Mooi hotel, er wordt altijd en overal gepoetst, zelfs 's nachts, kamers zijn netjes en worden goed schoon gemaakt, muziek op de badkamer aangepast aan het thema van die dag, heerlijk eten vooral 's avonds veel Bulgaars, alle personeel heel erg behulpzaam en een hele grote pluim voor het 15 koppig animatieteam!!!! Gewoon super en niet te vergeten het barpersoneel! De ligging is ook super. 2 minuten van het strand en boulevard maar 'savonds geen overlast van discotheken of stappende jeugd. En het hotel personeel treed hard op tegen mensen die geluidsoverlast veroorzaakt in het hotel. Ook nog een aanrader is de trabantsafari! Gewoon super!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Goed Hotel, zeer aan te raden

Jeffrey
16-8-2013

Dit hotel ligt vlakbij het centrum en op een paar minuten lopen van het strand. Schoon, vriendelijk personeel en een geweldig animatie team voor zowel de allerkleinsten, als voor de jeugd en volwassenen. Eten is prima, goed op temperatuur en volop keus, enig minpuntje zou kunnen zijn dat in de 2e week het eten hetzelfde is als in de 1e week. De kamers zijn mooi en ruim, zeker de familiekamer die wij hadden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.