Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°20°
Hotel Iberostar Sunny Beach Resort
9,4

In Bulgarije vind je Hotel Iberostar Sunny Beach Resort. Een luxe hotel met ruime familiekamers en goed en gevarieerd eten. Het animatieteam biedt de hele dag door vermaak en sluit de dag af met een professionele show. Er zijn meerdere zwembaden en restaurants. Het strand ligt op slechts 100 meter afstand en ook barretjes en winkels zijn vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in het Nederlands

2008

redelijk goed hotel

laura
17-8-2008

Wij zijn 15 dagen in Iberostar sunny beach geweest en het hotel was op zicht prima, wel vond ik dat het hotel in 2 jaar tijd achter uit gegaan was 2 jaar geleden zijn wij ook in het zelfde hotel geweest en merkte dat het er heel anders aan toe ging dan 2 jaar geleden het eten was wel goed maar gewoon de hele houding van het personeel was niet te vergelijken met 2 jaar geleden. voor ons geldt dat trouwens voor heel sunny beach de mensen waren veel onvriendelijker en ze gingen zelf hun fooien inhouden nou dat was 2 jaar geleden echt niet het geval ben voor 8ste keer in bulgarije geweest en dit was voor ons echt de laatste keer het is zo achteruit gegaan dat wij het niet meer leuk vinden om daar vakantie te vieren.

Gereisd Familie in Sun Aug 17 2008 19:32:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

supervakantie!

Samantha
9-8-2008

Echt een geslaagde vakantie! supergoed eten, goede service en lekker weer. alleen een klein nadeel was dat je 's ochtends al wat vroeg je bed uit moest om wat ligstoelen in beslag te nemen.. Verder was het erg geslaagd. de omgeving was erg gezellig en er was veel te doen, zowel binnen als buiten het hotel. Het animatieteam was in 1 woord geweldig. een echte aanrader!

Gereisd Familie in augustus 2008

tegen gevallen

Bianca
7-8-2008

2 jaar geleden zijn wij ook daar geweest ander hotel tiara beach...het was super toen... Nu na een dag merkte we al....dat het eten achteruit was gegaan,bediening onervaren.(werk zelf in bediening)hotel heeft mooie ligging,was wel altijd goed schoon.maar teveel mensen voor een klein zwembad.5 uur smorgens lagen de bedden al vol handoeken.dus we zijn 15 dgn geweest en alleen maar op het strand gelegen....en de boulevaard....als je een 500 meter hebt gelopen,heb je alles gehad want alles is the same...dus voor ons was dit het laatste jaar bulgarijen.

Gereisd Familie in Thu Aug 07 2008 07:40:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preisdaler

familiekamer is aan te raden, hele ruime kamers met ideaal

M. de Ru
18-6-2008

familiekamer is aan te raden, hele ruime kamers met zeezicht, ideaal met kinderen. Goed en gevarieerd eten, ook voor kinderen. Veel kinderbaden alleen lig je wel hutjemutje langs het zwembad. Enig nadeel: de hotelrekening/bonnetjes zijn alleen in het Bulgaars, geen idee dus waar je voor tekent.

Sunny Beach zelf is een groot een uitgestrekte badplaats met een gezellige boulevard met tig winkels en restaurants. Echt de moeite waard!

Gereisd Familie in juni 2008

Blijkbaar hebben veel beoordelaars voorheen altijd een of

John en Marieke
17-6-2008

Blijkbaar hebben veel beoordelaars voorheen altijd een jeugdherberg of zo geboekt voordat zij in een echt hotel zaten, anders geef je geen absurd hoog cijfer voor dit hotel Iberostar is namelijk een heel normaal hotel met bediening en eten zoals het hoort.Eten is in buffetvorm (weinig afwisseling)bediening is vriendelijk doch vaak wat onervaren.Ik draaide mij bv een keer om en mijn halfvolle glas was al weggenomen.De ligging is goed, helaas is de bulgaarse bevolking over het algemeen niet erg goed gemanierd soms zelfs op het onbeschofte af.( snauwen , onvriendelijk, niet groeten etc)Ook berovingen schijnen erg vaak voor te komen.. Het strand is goed maar de benodigde strandstoelen zijn voor bulgaarse begrippen peperduur.(E10,- voor 2 stoelen)

Gereisd Familie in juni 2008

Hoi, Wij zijn net terug van een weekje Iberostar Sunny ons

3-6-2008

Hoi, Wij zijn net terug van een weekje Iberostar Sunny Beach. Helaas viel ons het eten wat tegen vooral voor de kinderen. Er zijn namelijk 2 restaurants in het hotel en en in welk blok je zit (het hotel heeft ook twee recepties)dan ga je ook naar die restaurant (hoort volgens mij identiek te zijn) maar er worden wel degelijk verschillende gerechten geserveerd, vandaar dat wij soms heen en weer liepen is toch ook niet echt de bedoeling. De kamers zijn heel schoon en verzorgt (baby bedje was splinternieuw).De ligging van het hotel vond ik super, dicht bij de boulevard.Iets minder aan de boulevard vond ik dat ze er met echte slangen en krokodilletjes rondlopen echt schandalig hoe die beestjes hun bek afgetaped was, verder veel schooiers,en bij ons in het hotel zijn in die week 3 echtparen berooft van hun geld, waren trouwens wel oudere mensen op leeftijd maar die waren er heel veel in het hotel. Animatie was er voldoende. Verder leuk hotel maar Nessebar echt een aanrader!

Gereisd Familie in mei 2008

2007

We zijn van 13 sept

Rien van Houten
5-10-2007

We zijn van 13 sept. tot 24 sept.in Sunny Beeach Resort geweest. Kunnen iedereen dit hotel aanbevelen. Goede service, prima eten, geweldige kamers. Ook de omgeving is de moeite waard. Het enigste wat we van Bulgarije vonden wat iets minder was, dat de meeste mensen niet erg vriendelijk waren. Dit zal hopelijk wel veranderen. Gaan zeker terug, naar dit geweldig hotel. Waar het personeel wel vriendelijk was. Groetjes, Jose, Jan, An, en Rien

Gereisd Familie in september 2007

Wij zijn van 23 juli 2007 t/m 02 aug

wibijafreli
4-10-2007

Wij zijn van 23 juli 2007 t/m 02 aug. 2007 hier in dit hotel geweest en wij hebben een super vakantie gehad. Zonnestrand is geweldig leuke boulevard geen opdringerige winkelverkopers. Het hotel zeer schoon en mooi. Het eten was goed voor ieder wat wils. Personeel zeer vriendelijk (vooral Deni het meisje bij deur van het restaurant). Animatie was een beetje eentonig, maar wel leuk. Een top hotel en zeker een aanrader.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, goede service, lekker eten

Familie Koeleman
27-9-2007

Prima hotel, goede service, lekker eten. Drie minpuntjes; de 'extra' kamer in de familiekamer bestaat uit een 3/4 muurtje waarachter de extra bedden staan. Je slaapt dus gewoon met z'n allen in één ruimte. De animatie is 's avonds redelijk luidruchtig. Dat is lastig als je met je kamer aan de 'binnenplaats' zit en twee kleine kinderen hebt die proberen te slapen. Het water in de zwembaden is niet verwarmd, ook de kinderbadjes niet (koud!). Gelukkig is er wel een binnenbad. In de omgeving is alles ingericht op toeristen, maar het wordt nergens opdringerig of vervelend. Er hangt een relaxte sfeer. Neem zelf potjes babyvoeding & luiers mee. Pampers zijn daar wel te krijgen, maar kijk uit waar je ze koopt. Prijs varieert van lev 15,- (€ 7,50) tot lev 40,- (€ 20,-) voor een minipakje van 22 stuks.

Gereisd Familie in september 2007

Prima hotel, prima eten

Monique
26-9-2007

Prima hotel, prima eten. Minpuntje is dat het water in de buitenzwembaden veels te koud was. Het zeewater was warmer dan het zwembadwater. Verder is het een top hotel, de gezellige boulevard ligt om de hoek. Zonder geluidsoverlast te hebben. Ook prima hotel om met kinderen naar toe te gaan.

Gereisd Familie in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.