Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°20°
Hotel Iberostar Sunny Beach Resort
9,4

In Bulgarije vind je Hotel Iberostar Sunny Beach Resort. Een luxe hotel met ruime familiekamers en goed en gevarieerd eten. Het animatieteam biedt de hele dag door vermaak en sluit de dag af met een professionele show. Er zijn meerdere zwembaden en restaurants. Het strand ligt op slechts 100 meter afstand en ook barretjes en winkels zijn vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

123 reviews over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in het Nederlands

Heel goed

Leo
26-5-2019

Het een goed hotel met een gemoedelijke sfeer waar je thuis voel goed eten ook voor mensen met dieetwensen genoeg inde omgeving te doen bevoordeelt naar nesebar ga niet terug met een van de treintjes die daar rijden die gaan niet verder dan het begin van Sonny beach dan moet nog 6 kilometer terug naar je hotel lopen of met de bus of s,avonds met taxi

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Kom er absoluut weer

Jennie Diender van Dijk
2-12-2018

Gezellig, iets wat verouderd hotel maar zeer schoon, vriendelijke mensen, en goed eten.

Gereisd Met partner in augustus 2018

fantastisch !

Lutgarde De Smet
7-11-2017

Het was een super goed hotel. Heel vriendelijk personeel, mooie kamers, mooie zwembaden, heel veel keuze bij de maaltijden. Kortom het is écht een aanrader. Volgend jaar kom ik zeker terug!

Gereisd Met partner in september 2017

Fantastisch!

Kurt en Maria
29-7-2017

Alles was goed, alleen het eten mocht soms iets warmer zijn. Premium was zeer goed niks op aan te merken. Voor ons was het drinken in glazen flesjes (bv. cola zero) in plaats van de tapkranen. Je kon er bij het eten in de premium restaurants verse sinaasappelsap vragen en ook in de premium bar Amadeus. Zelfs als je whisky cola dronk mocht je zelf kiezen welke whisky je wou, je had de keuze uit 11 bekende merken (bv. Johnnie Walker, J&B, Jameson). Dit werd door het personeel met de glimlach gegeven. Het personeel was allemaal super vriendelijk. De dessertje in het premium restaurant waren hemels lekker!!! En veel mooier en beter van smaak dan in het hoofdrestaurant. De kamer was ontzettend groot en zeer proper zelfs de airco was netjes. Als welkom stond op onze kamer een fles rode wijn en een korf met vers fruit. Er waren ook badjassen en pantoffels ter beschikking in de kamer. De ligging van het hotel is uitstekend het ligt te midden van allemaal winkeltjes. Wij gaan zeker nog terug!!!!

Gereisd Met partner in juli 2017

Geweldig goed

GEHRARD
28-6-2017

Het hotel heeft mooie ruime kamers,het eten is prima veel variatie, de bedden goed. Vriendelijke bediening ,animatie team heel goed voor jong en oud .min punt vonden wij dat de strandstoelen bij het zwembad veel te dicht naast elkaar staan

Verschrikkelijk!

revolution_kenny
27-6-2017

De 1ste maal iberostar! Wij hadden premium all in geboekt en dachten zoals omschreven als vip behandeld te worden! Dit was echt groot bedrog! !

Personeel was totaal niet op de hoogte wat premium inhield. Personeel niet vriendelijk. Eten ook van zeer bedenkelijke kwaliteit! Heel vaak hetzelfde , amper groenten en alles koud. Personeel loopt maar wat door elkaar en tafels worden amper afgeruimd Het premium restaurant was wij hadden was rampzalig! Volgens de brochure van iberostar krijg je er speciaal eten en speciale lokale specialiteiten! Het eten was hetzelfde als in de main restaurant! Alleen lag het hier in zo een kleine porties dat het compleet taai en uitgedroogd was! Ook totaal geen sfeer in het restaurant en geen muziek! Premium omschreef alle merkdranken inbegrepen... ! Vergeet dit maar! Als je lang genoeg zaagde en de manager bijhaalde kreeg je het soms.. En daar betaal je dan zoveel extra voor voor altijd alles te moeten extra vragen en klagen?

"Superior" kamer zoals zij het omschrijven die we kregen bij de premium was rampzalig! Afgeleefde kamer , vuil , badkamer totaal gedateerd en er werd amper gepoetst! Het ligbed op het terras was Verschrikkelijk Vuil! overal vlekken en vies vies vies! Ook stopcontacten in het hotel hingen compleet los!! Airco zag zwart! Was zeker al jaren niet meer gereinigd!

In de week dat wij er waren klagen andere koppels net hetzelfde aan als wij! Zelf mensen uit engeland vonden het er erg!

Reisleidster heeft zowel voor ons als een ander koppel op dezelfde tijd een grote klacht ingediend voor geld terug te krijgen omdat ze het ook absoluut zei dat dit niet iberostar waardig is!

Kortom dit is de naam iberostar niet waardig! 4 sterren hotel?? Amper 2 als je dit krijgt!!

1 raad neem ander hotel in sunny beach daar waren wij vorig jaar ook en daar was het echt wel super!! Maar blijf weg van dit hotel wil je niet belazerd worden!

Gereisd Met partner in juni 2017

Geweldige vakantie

Colinda Dekkers-Verbaten
4-6-2017

3 super weken beleefd in dit geweldig all-in hotel, kamers worden goed schoongehouden, iedere dag verschillende activiteiten van een zeer goed animatie team, iedere dag een andere show, eten zeer uitgebreid en lekker, cocktails zijn ook inbegrepen

Leuke plaats en hotel

Tiemen
18-5-2017

Hotel is gewoon goed niets om aan te merken eten goed , leuke animatieteam , goed schoon gemaakt , ruime kamers vriendelijk personeel. Nessebar old Town zeker een bezoekje waard

fantastisch

Verheyden-Van Aerschot Stefaan en Francine
1-10-2016

Het was onze eerste maal dat wij voor Bulgarije kozen. Voor ons was het een prachtige vakantie. Mooi weer, heel lekker eten. Vooral een zeer goed animatieteam.. Kamers waren proper. Personeel was zeer vriendelijk. Heel veel winkels Wat moet je meer hebben? Voor ons was het een supervakantie. Volgend jaar komen wij zeker weer.

mooi 6 jaar geleden ook geweest , was toen beter.

Agnes Logister
17-9-2016

Geen bediening in de eet zaal afruimen van de tafels duurde te lang , kwam rommelig over . dus haal je zelf bestek enz .meisjes waren vriendelijk en werken hard,op iedere etage waren genoeg plaatsen om koffie halen gratis .kamers zijn groot en schoon .geen last gehad in het hotel van dronken of luidruchtige gasten . geld omzetten had een gunstige koers Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.