Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

8.9Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

8.9Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In Bulgarije vind je Hotel Iberostar Sunny Beach Resort. Een luxe hotel met ruime familiekamers en goed en gevarieerd eten. Het animatieteam biedt de hele dag door vermaak en sluit de dag af met een professionele show. Er zijn meerdere zwembaden en restaurants. Het strand ligt op slechts 100 meter afstand en ook barretjes en winkels zijn vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

304 reviews over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

• 9Danielle Coufreur09-09-2019

Geweldig!

Het was een top vakantie Het hotel was super alles goed geregeld Privé strand en boulevard op loopafstand echt een aanrader

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Van Rossum25-08-2019

Mooi en net verzorgd complex

Mooi en net verzorgd complex . Alles keurig schoon. Zeer ruime familliekamer met 2 kamers. Elke avond is er vermaak. Enige minpunt was dat ze geen alcohol vrij bier hadden. Stond wel op een kaart maar overal waar je het vroeg kreeg je een nee als antwoord.

• 9Nathalie23-07-2019

Mooie vakantie!!

Mooi hotel, vriendelijk personeel, perfecte ligging! Dichtbij het strand en veel winkeltjes, barretjes in de buurt. We hebben ons goed vermaakt en zijn van plan om zeker weer een keer Bulgarije te bezoeken.

Geboekt bij neckermann

• 2017
    9Bonny luyten22-07-2017

Fantastische plek

Perfect hotel. Groot hotel maar toch altijd plaats ergens aan het zwembad. Enkel bij het avond eten is het druk. de zwembaden zijn wel te koud. Das een min puntje. Kinderanimatie en volwassenen animatie is top. Niks op aan te merken.

• Oude reviews

8Tessa05-09-2016

Goed hotel en super animatie

Hotelkamer was groot en mooi ingericht. Haardroger was aanwezig. Bij aankomst lagen er ook producten klaar in de badkamer. Deze werden zelfs bijgevuld waren ervan gebruikt werd (shampoo/ conditioner, douchegel, oorstokjes, douchekapje, oorstokjes, zeep,..). Handdoekenservice in de kamer alsook aan het zwembad, zelfs niet nodig om handdoeken mee te sleuren. Animatie, de beste ooit meegemaakt. Overdag voor groot en klein, voor de kids is er een mini club, maxi club en teenagers club. Extra troef voor de kids, er is achteraan het hotel een klimmuur waar 2 keer per dag met de animatie kan geklommen worden. Shows van de animatie 's avonds waren ook de moeite waard. Veel winkeltjes om in de namiddag of avond te gaan winkelen. Tocht met de tattoo boat is een leuke uitstap voor met de kids. Kan eventueel met een uitstap naar de oude stad nessebar gecombineerd worden. En de terugweg kan je dan met 2 toeristentreintjes terug doen. Enige minpuntje dat wij vonden was het eten, meer naar de engelsen gericht, aan de vettige kant, maar kinderen konden het goesting ook wel vinden in de kids corner.

• 6Gunther13-08-2016

Bulgarije , nooit meer !

Wij hebben steeds op verlof geweest naar Turkije (Antalya ) , altijd 5 sterren . Door de recente gebeurtenissen in dat land eens iets anders gedaan en volgens de touroperator was dit een aanrader . De kamer was voldoende ruim en netjes . Het restaurant was zeer slecht , ontbijt was steeds hetzelfde . Ik heb bijna 9 dagen enkel spek s' morgens gegeten , de rest was niet te eten . Middags en s' avonds was het nog erger ! De snackbar was wel goed , die had meer werk dan de koks in het hoofdrestaurant !! Als je uit gaat eten ga dan naar Djanny's , wat een service en goedkoop . We hebben via de touroperator een jeepsafari geboekt ( 214 € ) , we hebben 10 min offroad gereden en een paar dorpjes doorgereden . Het centrum was vuil en smerig , stukken glas op de grond , etensresten , braaksel , ... . Ons zien ze daar niet meer !!!

• 9Chef25-08-2015

Van goed naar heel goed

voor het tweede jaar dit hotel bezocht. Niets verminderd. Eten sterk verbeterd! Meer europeesche keuken. Animatie grandioos.

• 9Ester09-07-2015

Fantastisch hotel

geweldige all-in, leuk animatieteam, uitstekende ligging, vlak aan de zee, bars en winkels en de uitgangsbuurt. Het was een zeer leuke gezinsvakantie.

• 10Sonja07-07-2015

Fantastische vakantie

Wij kwamen in de avond om 22.30 aan, maar omdat we premium hadden geboekt, werden we gelijk opgevangen en naar de andere toren gebracht. Als premium gast heb je net wat extra service, eigen lift naar het premium restaurant en bar en bij de speeltuin zat ook een koffie café waar je vanaf 14.00 terecht kon voor alle drankjes en lekkers. Het eten is prima, maar helaas was het elke dag koud, dus daar zit zeker een verbeterpunt. De service is perfect. Ik heb last van hoogtevrees en dit was niet doorgekomen, en hadden dus een kamer op 7 hoog. Gelijk aangegeven en kregen een prachtige kamer op de eerste verdieping, waar we het heerlijk hebben gehad. ipv een slaapbank had ons zoontje een gewoon bed en werd door een wandje afgesloten van ons bed. Heel kindvriendelijk, en we zaten op 100 mtr van de boulevard met heel veel winkeltjes en kraampjes. Je word veel gevraagd door proppers om ergens wat te komen drinken. Maar het is gewoon erg gezellig. Er is een leuke kermis voor kinderen en volwassen.

• 9Anika11-02-2015

Top hotel

Top hotel met het leukste animatieteam wat ik heb meegemaakt. Hele dag wordt je vermaakt, voor jong en oud. Kinderbad is koud, maar dit komt doordat het zwembad iedere dag verschoond wordt. Als je op tijd op bent is er genoeg plek bij het zwembad. Eten is lekker en gevarieerd, ook vers en veel bijgevuld. Familiekamers zijn top en heerlijk ruim. 's nachts aangekomen en toen nog heerlijk kunnen eten in de eetzaal. Ligging is perfect, geen last van herrie en toch dichtbij het strand en het gezellige centrum waar de jeugd kan stappen en de oudere mensen kunnen winkelen. Animatieteam is top en werkt hard om het de gasten naar hun zin te maken.

11 tips over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

• Kersten Theo, 24-07-2012

's avond iets meer live muziek

• g.SCHIJF, 27-08-2013

ga niet per taxi naar nessebar maar neem zo'n toeristentreintje. is de helft van het geld en nog veel leuker. let wel op :je moet een keer overstappen op een ander treintje een straatje verderop(chauffeur wijst je het straatje)

• luca , 13-06-2013

heel leuk is MORRIS ,gezellig goed eten . leuke muziek.

31 vragen over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

• Charlotte , 26-07-2019

Waterkoker

Is er een waterkoker aanwezig op de kamer? Of een mogelijkheid om een flesje melk op te warmen voor een baby?

Charlotte , 18-08-2019

Inmiddels geweest maar geen waterkoker aanwezig, mogelijkheid is er wel om beneden in het Italiaans restaurant je flesje op te warmen

• Annet, 24-06-2019

Vraag

Vraagje wij willen hier heen maar is er op het strand ook een eet of drank tentje van het hotel aanwezig ivm all inclusief en is het ver naar het strand ??

Henk., 26-06-2019

Op het strand is er niets van het hotel. Afstand: ongeveer 400 mtr.

• Marco van der Zweep, 22-08-2018

Geld wisselen

Kan je in dat hotel ook valuta wisselen van Euro's naar Bulgaarse Lev inwisselen.

Berry , 17-07-2019

Ja, dat kan tegen een ongunstige koers . U kunt beter een crown wisselkantoor opzoeken, achter het hotel zit er al één 300 meter lopen. Bulgarije heeft een vaste koers €1,00 is 1,95 Leva.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna

• ParkerenBetaald