Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

8.9Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

8.9Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In Bulgarije vind je Hotel Iberostar Sunny Beach Resort. Een luxe hotel met ruime familiekamers en goed en gevarieerd eten. Het animatieteam biedt de hele dag door vermaak en sluit de dag af met een professionele show. Er zijn meerdere zwembaden en restaurants. Het strand ligt op slechts 100 meter afstand en ook barretjes en winkels zijn vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

304 reviews over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

• 7Barbara05-08-2019

Prima maar geen 4,5 ster.

Prima hotel, eten is goed. Honger lijden hoef je niet want je kan de hele dag door eten. Van tosti’s tot pizza’s en snacks!

De mensen die er werken hebben niet een goed humeur en spreken super slecht engels. Zelfs soms bij de receptie. (behalve het animatie team).

Lig bedjes bij het zwembad moet je echt wel voor 06:30 zijn want dan zijn de beste plekjes weg en anders heb je de helft vd dag schaduw. Na 07:30 is het zoeken en schuiven naar bedjes. Ze hebben 2x onze parasol ingepikt (als zwangere is dat echt niet fijn) en ze hebben mijn parero gepikt. Dus laat je spullen niet zomaar liggen.

Super dicht bij de boulevard en het strand. prive strand is 5 min lopen waar de bedjes gratis zijn. Wij hadden eerst een kamer op de 1e verdieping, super mooie kamer maar echt last van geluidoverlast. 2 dagen later kregen we zonder problemen. Een andere kamer op de 6e verdieping. Helaas wel wat ouder & hele kleine badkamer. Maargeenoverlast

• 9Ilse savci25-06-2019

Super complex

Heerlijk eten en leuk animatie team. Prima bedden en wij hadden voldoende ligbedjes. Het ligt op een goede locatie, net iets buiten het hele drukke gedeelte Zwembad was prima alleen best veel haren erin

Geboekt bij neckermann
  • 9Leo26-05-2019

Heel goed

Het een goed hotel met een gemoedelijke sfeer waar je thuis voel goed eten ook voor mensen met dieetwensen genoeg inde omgeving te doen bevoordeelt naar nesebar ga niet terug met een van de treintjes die daar rijden die gaan niet verder dan het begin van Sonny beach dan moet nog 6 kilometer terug naar je hotel lopen of met de bus of s,avonds met taxi

Geboekt bij neckermann

• 2018
    8Jennie Diender van Dijk02-12-2018

Kom er absoluut weer

Gezellig, iets wat verouderd hotel maar zeer schoon, vriendelijke mensen, en goed eten.

• 2017
    9Lutgarde De Smet07-11-2017

fantastisch !

Het was een super goed hotel. Heel vriendelijk personeel, mooie kamers, mooie zwembaden, heel veel keuze bij de maaltijden. Kortom het is écht een aanrader. Volgend jaar kom ik zeker terug!

• 10Kurt en Maria29-07-2017

Fantastisch!

Alles was goed, alleen het eten mocht soms iets warmer zijn. Premium was zeer goed niks op aan te merken. Voor ons was het drinken in glazen flesjes (bv. cola zero) in plaats van de tapkranen. Je kon er bij het eten in de premium restaurants verse sinaasappelsap vragen en ook in de premium bar Amadeus. Zelfs als je whisky cola dronk mocht je zelf kiezen welke whisky je wou, je had de keuze uit 11 bekende merken (bv. Johnnie Walker, J&B, Jameson). Dit werd door het personeel met de glimlach gegeven. Het personeel was allemaal super vriendelijk. De dessertje in het premium restaurant waren hemels lekker!!! En veel mooier en beter van smaak dan in het hoofdrestaurant. De kamer was ontzettend groot en zeer proper zelfs de airco was netjes. Als welkom stond op onze kamer een fles rode wijn en een korf met vers fruit. Er waren ook badjassen en pantoffels ter beschikking in de kamer. De ligging van het hotel is uitstekend het ligt te midden van allemaal winkeltjes. Wij gaan zeker nog terug!!!!

• 9GEHRARD28-06-2017

Geweldig goed

Het hotel heeft mooie ruime kamers,het eten is prima veel variatie, de bedden goed. Vriendelijke bediening ,animatie team heel goed voor jong en oud .min punt vonden wij dat de strandstoelen bij het zwembad veel te dicht naast elkaar staan

• 1revolution_kenny27-06-2017

Verschrikkelijk!

De 1ste maal iberostar! Wij hadden premium all in geboekt en dachten zoals omschreven als vip behandeld te worden! Dit was echt groot bedrog! !

Personeel was totaal niet op de hoogte wat premium inhield. Personeel niet vriendelijk. Eten ook van zeer bedenkelijke kwaliteit! Heel vaak hetzelfde , amper groenten en alles koud. Personeel loopt maar wat door elkaar en tafels worden amper afgeruimd Het premium restaurant was wij hadden was rampzalig! Volgens de brochure van iberostar krijg je er speciaal eten en speciale lokale specialiteiten! Het eten was hetzelfde als in de main restaurant! Alleen lag het hier in zo een kleine porties dat het compleet taai en uitgedroogd was! Ook totaal geen sfeer in het restaurant en geen muziek! Premium omschreef alle merkdranken inbegrepen... ! Vergeet dit maar! Als je lang genoeg zaagde en de manager bijhaalde kreeg je het soms.. En daar betaal je dan zoveel extra voor voor altijd alles te moeten extra vragen en klagen?

"Superior" kamer zoals zij het omschrijven die we kregen bij de premium was rampzalig! Afgeleefde kamer , vuil , badkamer totaal gedateerd en er werd amper gepoetst! Het ligbed op het terras was Verschrikkelijk Vuil! overal vlekken en vies vies vies! Ook stopcontacten in het hotel hingen compleet los!! Airco zag zwart! Was zeker al jaren niet meer gereinigd!

In de week dat wij er waren klagen andere koppels net hetzelfde aan als wij! Zelf mensen uit engeland vonden het er erg!

Reisleidster heeft zowel voor ons als een ander koppel op dezelfde tijd een grote klacht ingediend voor geld terug te krijgen omdat ze het ook absoluut zei dat dit niet iberostar waardig is!

Kortom dit is de naam iberostar niet waardig! 4 sterren hotel?? Amper 2 als je dit krijgt!!

1 raad neem ander hotel in sunny beach daar waren wij vorig jaar ook en daar was het echt wel super!! Maar blijf weg van dit hotel wil je niet belazerd worden!

• 10Colinda Dekkers-Verbaten04-06-2017

Geweldige vakantie

3 super weken beleefd in dit geweldig all-in hotel, kamers worden goed schoongehouden, iedere dag verschillende activiteiten van een zeer goed animatie team, iedere dag een andere show, eten zeer uitgebreid en lekker, cocktails zijn ook inbegrepen

• 9Tiemen18-05-2017

Leuke plaats en hotel

Hotel is gewoon goed niets om aan te merken eten goed , leuke animatieteam , goed schoon gemaakt , ruime kamers vriendelijk personeel. Nessebar old Town zeker een bezoekje waard

11 tips over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

• Kersten Theo, 24-07-2012

's avond iets meer live muziek

• g.SCHIJF, 27-08-2013

ga niet per taxi naar nessebar maar neem zo'n toeristentreintje. is de helft van het geld en nog veel leuker. let wel op :je moet een keer overstappen op een ander treintje een straatje verderop(chauffeur wijst je het straatje)

• luca , 13-06-2013

heel leuk is MORRIS ,gezellig goed eten . leuke muziek.

31 vragen over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

• Charlotte , 26-07-2019

Waterkoker

Is er een waterkoker aanwezig op de kamer? Of een mogelijkheid om een flesje melk op te warmen voor een baby?

Charlotte , 18-08-2019

Inmiddels geweest maar geen waterkoker aanwezig, mogelijkheid is er wel om beneden in het Italiaans restaurant je flesje op te warmen

• Annet, 24-06-2019

Vraag

Vraagje wij willen hier heen maar is er op het strand ook een eet of drank tentje van het hotel aanwezig ivm all inclusief en is het ver naar het strand ??

Henk., 26-06-2019

Op het strand is er niets van het hotel. Afstand: ongeveer 400 mtr.

• Marco van der Zweep, 22-08-2018

Geld wisselen

Kan je in dat hotel ook valuta wisselen van Euro's naar Bulgaarse Lev inwisselen.

Berry , 17-07-2019

Ja, dat kan tegen een ongunstige koers . U kunt beter een crown wisselkantoor opzoeken, achter het hotel zit er al één 300 meter lopen. Bulgarije heeft een vaste koers €1,00 is 1,95 Leva.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna

• ParkerenBetaald