Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°15°
Hotel Iberostar Sunny Beach Resort
9,1

In Bulgarije vind je Hotel Iberostar Sunny Beach Resort. Een luxe hotel met ruime familiekamers en goed en gevarieerd eten. Het animatieteam biedt de hele dag door vermaak en sluit de dag af met een professionele show. Er zijn meerdere zwembaden en restaurants. Het strand ligt op slechts 100 meter afstand en ook barretjes en winkels zijn vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

284 reviews over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in het Nederlands

Top vakantie

Kirsten
28-3-2019

Topvakantie gehad, lekker en veel gegeten, leuke plaats voor kids van 16, schoon hotel, vriendelijk personeel

Kom er absoluut weer

Jennie Diender van Dijk
2-12-2018

Gezellig, iets wat verouderd hotel maar zeer schoon, vriendelijke mensen, en goed eten.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Fantastisch hotel

Karen
2-9-2018

Bijzonder goed Hotel met een perfecte ligging. Zeer lekker gevarieerd eten, en vriendelijk, hulpvaardig personeel.

Fantastisch!

Nancy
18-8-2018

Tophotel! Vriendelijk personeel, fantastisch animatie team die iedereen de hele dag bezig houdt en in de avond geweldige shows neer zet. Mooie ruime familiekamer, met twee kamers en twee badkamers en een groot balkon. Elke dag schone handdoeken. Mooie schone zwembaden en veel ligbedden. Alleen langs het zwembad is het handdoekje leggen. Mooie schone restaurants, borden etc worden snel weggehaald. Eten is veelzijdig en erg lekker. Elke avond een ander onderdeel, tapas, verse vissooorten en andere dagen wat anders. Als je bijtijds gaat eten, dan is er plaats zat aan de tafeltjes binnen en buiten. Je kunt er drinken wat je wilt, frisdranken, koffie, thee, wijn, bier, coacktails noem maar op. In de nabije omgeving een overvloed aan winkeltjes, barretjes en gezellige uitgaansgelegenheden. Van de jongeren, waar Sunny Beach bekend om staat, heb je als gezin geen last. Kortom het is een echte aanrader!

Super

Martin
28-7-2018

Mooi hotel voor iedereen genoeg te doen .Zeer actief animatieteam . Eten is goed en in overvloed.Mooie zwembaden en het strand is binnen 100 meter loopafstand.

En voldoende ligbedjes bij de zwembaden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

fantastisch !

Lutgarde De Smet
7-11-2017

Het was een super goed hotel. Heel vriendelijk personeel, mooie kamers, mooie zwembaden, heel veel keuze bij de maaltijden. Kortom het is écht een aanrader. Volgend jaar kom ik zeker terug!

Gereisd Met partner in september 2017

Fantastisch!

Kurt en Maria
29-7-2017

Alles was goed, alleen het eten mocht soms iets warmer zijn. Premium was zeer goed niks op aan te merken. Voor ons was het drinken in glazen flesjes (bv. cola zero) in plaats van de tapkranen. Je kon er bij het eten in de premium restaurants verse sinaasappelsap vragen en ook in de premium bar Amadeus. Zelfs als je whisky cola dronk mocht je zelf kiezen welke whisky je wou, je had de keuze uit 11 bekende merken (bv. Johnnie Walker, J&B, Jameson). Dit werd door het personeel met de glimlach gegeven. Het personeel was allemaal super vriendelijk. De dessertje in het premium restaurant waren hemels lekker!!! En veel mooier en beter van smaak dan in het hoofdrestaurant. De kamer was ontzettend groot en zeer proper zelfs de airco was netjes. Als welkom stond op onze kamer een fles rode wijn en een korf met vers fruit. Er waren ook badjassen en pantoffels ter beschikking in de kamer. De ligging van het hotel is uitstekend het ligt te midden van allemaal winkeltjes. Wij gaan zeker nog terug!!!!

Gereisd Met partner in juli 2017

Fantastische plek

Bonny luyten
22-7-2017

Perfect hotel. Groot hotel maar toch altijd plaats ergens aan het zwembad. Enkel bij het avond eten is het druk. de zwembaden zijn wel te koud. Das een min puntje. Kinderanimatie en volwassenen animatie is top. Niks op aan te merken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig goed

GEHRARD
28-6-2017

Het hotel heeft mooie ruime kamers,het eten is prima veel variatie, de bedden goed. Vriendelijke bediening ,animatie team heel goed voor jong en oud .min punt vonden wij dat de strandstoelen bij het zwembad veel te dicht naast elkaar staan

Gereisd Met partner in mei 2017

Verschrikkelijk!

revolution_kenny
27-6-2017

De 1ste maal iberostar! Wij hadden premium all in geboekt en dachten zoals omschreven als vip behandeld te worden! Dit was echt groot bedrog! !

Personeel was totaal niet op de hoogte wat premium inhield. Personeel niet vriendelijk. Eten ook van zeer bedenkelijke kwaliteit! Heel vaak hetzelfde , amper groenten en alles koud. Personeel loopt maar wat door elkaar en tafels worden amper afgeruimd Het premium restaurant was wij hadden was rampzalig! Volgens de brochure van iberostar krijg je er speciaal eten en speciale lokale specialiteiten! Het eten was hetzelfde als in de main restaurant! Alleen lag het hier in zo een kleine porties dat het compleet taai en uitgedroogd was! Ook totaal geen sfeer in het restaurant en geen muziek! Premium omschreef alle merkdranken inbegrepen... ! Vergeet dit maar! Als je lang genoeg zaagde en de manager bijhaalde kreeg je het soms.. En daar betaal je dan zoveel extra voor voor altijd alles te moeten extra vragen en klagen?

"Superior" kamer zoals zij het omschrijven die we kregen bij de premium was rampzalig! Afgeleefde kamer , vuil , badkamer totaal gedateerd en er werd amper gepoetst! Het ligbed op het terras was Verschrikkelijk Vuil! overal vlekken en vies vies vies! Ook stopcontacten in het hotel hingen compleet los!! Airco zag zwart! Was zeker al jaren niet meer gereinigd!

In de week dat wij er waren klagen andere koppels net hetzelfde aan als wij! Zelf mensen uit engeland vonden het er erg!

Reisleidster heeft zowel voor ons als een ander koppel op dezelfde tijd een grote klacht ingediend voor geld terug te krijgen omdat ze het ook absoluut zei dat dit niet iberostar waardig is!

Kortom dit is de naam iberostar niet waardig! 4 sterren hotel?? Amper 2 als je dit krijgt!!

1 raad neem ander hotel in sunny beach daar waren wij vorig jaar ook en daar was het echt wel super!! Maar blijf weg van dit hotel wil je niet belazerd worden!

Gereisd Met partner in juni 2017

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.