Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

8.9Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

8.9Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In Bulgarije vind je Hotel Iberostar Sunny Beach Resort. Een luxe hotel met ruime familiekamers en goed en gevarieerd eten. Het animatieteam biedt de hele dag door vermaak en sluit de dag af met een professionele show. Er zijn meerdere zwembaden en restaurants. Het strand ligt op slechts 100 meter afstand en ook barretjes en winkels zijn vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

304 reviews over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

• 9Desiree06-08-2016

Hartstikke leuk

Iberostar Sunny beach is heel leuk vertoeven. Wij reizen met kinderen van de leeftijd 8 tm 16. Voorgaande jaren zijn we naar Turkije geweest. Na het lezen van de recensies was ik bang dat het tegen zou vallen. Maar het eten is lekker. Ontbijt is gevarieerd. Vanaf 12u kan je bij de poolbar hamburgers friet pizza tosti kippenvleugeltjes hotdog etc bestellen en vanaf 13u in het restaurant weer volop keus aan vlees toetjes fruit en van alles en nog wat te eten. Avond eten is ook gewoon goed hoor. Van s'ochtends tot s'avonds is er entertainment. Het strand is 5 minuten lopen. Het strand staat los van het hotel. Dus er horen geen bedjes en restaurant bij. Maar dat geldt voor alle hotels. Rondom het hotel stap je gelijk in het centrum met alleen maar winkeltjes kraampjes barretjes en restaurants. Voor jongere kinderen vindt je overal kermis attracties. Bus en taxi hebben wij niet nodig. Alles is lopend te doen. Na alle jaren Turkije zijn wij allemaal enthousiast over Bulgarije.

Met oudere kinderen

• 3Nico02-08-2016

Nooit meer. Geen 4 sterren waardig!!

Het personeel was onvriendelijk, kamers waren niet proper, zwembad was iets te koud. Het eten was wel lekker maar was lauw tot koud, borden waren soms vuil. Algemeen was het hotel niet proper er werd amper gekuisd of opgeruimd aan het zwembad en bar, sommige tafels aan de bar kleefden en lagen vol met etensresten.

Met vrienden

• 8Devenie30-07-2016

Heerlijke vakantie in een super hotel!

Net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel. We hebben genoten van de goede service, de nette, opgeruimde kamers elke dag en het eten wat steeds varieerde en heel goed was. Kortom dit hotel is een echte aanrader voor jong en oud!

• 9Jannie Knaape01-05-2016

Super goed hotel en fijne relaxed sfeer

Goede Service en eten was ook super goed je kan gewoon koffie pakken op de gang voor op de kamer . Personeel is ook heel aardig en behulpzaam . Elke dag activiteiten voor de kinderen worden de gehele dag bezig gehouden . En s,avonds ook Entertainment voor de gasten

• 7Grouset An01-09-2015

Goed, maar

We hadden een leuke vakantie, maar zijn teleurgesteld in het restaurant en de etiquette ervan. Het was geen uitgebreid buffet en het eten dat werd gebakken was dikwijls koud. Wat betreft de etiquette van het restaurant keek men niet naar de kleding van de gasten en dat kan niet! Zo zaten er mensen s' avonds in hun bikini te eten of t-shirt met korte broek en slippers, kan niet in een restaurant!!!!

Anders

• 2Alma31-08-2015

Dit hotel nooit meer

Hotel is in realiteit niet hetzelfde als op de foto's het is oud vies en smerig, het restaurant ook vies vloer plakt en de stoelen ook, het eten voor All Inclusive is vies, oud en taai. echt geen 4 ster waard

• 9Chef25-08-2015

Van goed naar heel goed

voor het tweede jaar dit hotel bezocht. Niets verminderd. Eten sterk verbeterd! Meer europeesche keuken. Animatie grandioos.

Met jonge kinderen

• 9Piet18-08-2015

Aanrader !

Nooit naar Bulgarije geweest en had een beetje schrik van een 4 sterrenhotel in Bulgarije in tegenstelling tot 5 sterren in Turkije, maar het was een aangename verrassing. Net hotel, lekker afwisselend (warm) eten, vriendelijk personeel, in het centrum gelegen en toch vlak aan zee. Voor iedereen wat wils, drankgelegenheden, reuze Lunapark, mini-golf terreinen, uitganggelenheden, Kortom, een aanrader !

• 9biggetje18-08-2015

heerlijk

Prima kamer op een hoek en uitzicht op de zee. Op iedere verdieping koffiemachines om lekker nog op bed de dag beginnen. Minder goed was dat de saladebar iedere dag het zelfde was.

Anders

• 9Familie Speijer10-08-2015

Leuke badplaats en geweldig hotel

Het hotel is verdeeld in 2 torens, De ene toren is de all inclusive toren en de andere toren is voor de premium klanten. Wij waren dus premium. Dit beetje extra was erg fijn. kwamen om 22:30 aan en werden gelijk opgevangen en naar de kamer gebracht zonder dat we moesten wachten. De premium area is op de 1ste en 7de etage en zowel zeezicht als zwembadzicht. Wij zaten eerst op de 7de, maar toen ik aangaf dat ik last had van hoogtevrees kregen we een hele mooie suite op de 1ste etage. Met een lift konden we bij de premium bar komen en het premium restaurant(hier kon je in alle rust eten) en er is een wiener cafe en een grote speeltuin. De wifi vebinding is prima en gratis door het hele hotel. De kinderentertainment is erg leuk maar vanaf 4 jaar mag je ze achterlaten. Jonger moet je als ouder erbij blijven.

Sunny beach is erg toeristisch maar zowel geschikt voor gezinnen als voor jongeren. Mooi schoon strand en zee. Veel barretjes, restaurants en winkeltjes.

Met oudere kinderen

11 tips over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

• Kersten Theo, 24-07-2012

's avond iets meer live muziek

• g.SCHIJF, 27-08-2013

ga niet per taxi naar nessebar maar neem zo'n toeristentreintje. is de helft van het geld en nog veel leuker. let wel op :je moet een keer overstappen op een ander treintje een straatje verderop(chauffeur wijst je het straatje)

• luca , 13-06-2013

heel leuk is MORRIS ,gezellig goed eten . leuke muziek.

31 vragen over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

• Charlotte , 26-07-2019

Waterkoker

Is er een waterkoker aanwezig op de kamer? Of een mogelijkheid om een flesje melk op te warmen voor een baby?

Charlotte , 18-08-2019

Inmiddels geweest maar geen waterkoker aanwezig, mogelijkheid is er wel om beneden in het Italiaans restaurant je flesje op te warmen

• Annet, 24-06-2019

Vraag

Vraagje wij willen hier heen maar is er op het strand ook een eet of drank tentje van het hotel aanwezig ivm all inclusief en is het ver naar het strand ??

Henk., 26-06-2019

Op het strand is er niets van het hotel. Afstand: ongeveer 400 mtr.

• Marco van der Zweep, 22-08-2018

Geld wisselen

Kan je in dat hotel ook valuta wisselen van Euro's naar Bulgaarse Lev inwisselen.

Berry , 17-07-2019

Ja, dat kan tegen een ongunstige koers . U kunt beter een crown wisselkantoor opzoeken, achter het hotel zit er al één 300 meter lopen. Bulgarije heeft een vaste koers €1,00 is 1,95 Leva.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna

• ParkerenBetaald