Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°22°
Hotel Iberostar Sunny Beach Resort
9,3

In Bulgarije vind je Hotel Iberostar Sunny Beach Resort. Een luxe hotel met ruime familiekamers en goed en gevarieerd eten. Het animatieteam biedt de hele dag door vermaak en sluit de dag af met een professionele show. Er zijn meerdere zwembaden en restaurants. Het strand ligt op slechts 100 meter afstand en ook barretjes en winkels zijn vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

286 reviews over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in het Nederlands

Goed hotel en super animatie

Tessa
5-9-2016

Hotelkamer was groot en mooi ingericht. Haardroger was aanwezig. Bij aankomst lagen er ook producten klaar in de badkamer. Deze werden zelfs bijgevuld waren ervan gebruikt werd (shampoo/ conditioner, douchegel, oorstokjes, douchekapje, oorstokjes, zeep,..). Handdoekenservice in de kamer alsook aan het zwembad, zelfs niet nodig om handdoeken mee te sleuren. Animatie, de beste ooit meegemaakt. Overdag voor groot en klein, voor de kids is er een mini club, maxi club en teenagers club. Extra troef voor de kids, er is achteraan het hotel een klimmuur waar 2 keer per dag met de animatie kan geklommen worden. Shows van de animatie 's avonds waren ook de moeite waard. Veel winkeltjes om in de namiddag of avond te gaan winkelen. Tocht met de tattoo boat is een leuke uitstap voor met de kids. Kan eventueel met een uitstap naar de oude stad nessebar gecombineerd worden. En de terugweg kan je dan met 2 toeristentreintjes terug doen. Enige minpuntje dat wij vonden was het eten, meer naar de engelsen gericht, aan de vettige kant, maar kinderen konden het goesting ook wel vinden in de kids corner.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Goed hotel, kamers schoon, een beetje gedateerd.

groenheyde
29-8-2016

alles in de omgeving is top,uitgaan super, eten buiten het hotel is erg goedkoop 4 personen goed eten 50,- met drinken. all in in het hotel is vrij goed, gaat wel vervelen na een paar dagen, zelfde kostje telkens.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Bulgarije , nooit meer !

Gunther
13-8-2016

Wij hebben steeds op verlof geweest naar Turkije (Antalya ) , altijd 5 sterren . Door de recente gebeurtenissen in dat land eens iets anders gedaan en volgens de touroperator was dit een aanrader . De kamer was voldoende ruim en netjes . Het restaurant was zeer slecht , ontbijt was steeds hetzelfde . Ik heb bijna 9 dagen enkel spek s' morgens gegeten , de rest was niet te eten . Middags en s' avonds was het nog erger ! De snackbar was wel goed , die had meer werk dan de koks in het hoofdrestaurant !! Als je uit gaat eten ga dan naar Djanny's , wat een service en goedkoop . We hebben via de touroperator een jeepsafari geboekt ( 214 € ) , we hebben 10 min offroad gereden en een paar dorpjes doorgereden . Het centrum was vuil en smerig , stukken glas op de grond , etensresten , braaksel , ... . Ons zien ze daar niet meer !!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Hartstikke leuk

Desiree
6-8-2016

Iberostar Sunny beach is heel leuk vertoeven. Wij reizen met kinderen van de leeftijd 8 tm 16. Voorgaande jaren zijn we naar Turkije geweest. Na het lezen van de recensies was ik bang dat het tegen zou vallen. Maar het eten is lekker. Ontbijt is gevarieerd. Vanaf 12u kan je bij de poolbar hamburgers friet pizza tosti kippenvleugeltjes hotdog etc bestellen en vanaf 13u in het restaurant weer volop keus aan vlees toetjes fruit en van alles en nog wat te eten. Avond eten is ook gewoon goed hoor. Van s'ochtends tot s'avonds is er entertainment. Het strand is 5 minuten lopen. Het strand staat los van het hotel. Dus er horen geen bedjes en restaurant bij. Maar dat geldt voor alle hotels. Rondom het hotel stap je gelijk in het centrum met alleen maar winkeltjes kraampjes barretjes en restaurants. Voor jongere kinderen vindt je overal kermis attracties. Bus en taxi hebben wij niet nodig. Alles is lopend te doen. Na alle jaren Turkije zijn wij allemaal enthousiast over Bulgarije.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer. Geen 4 sterren waardig!!

Nico
2-8-2016

Het personeel was onvriendelijk, kamers waren niet proper, zwembad was iets te koud. Het eten was wel lekker maar was lauw tot koud, borden waren soms vuil. Algemeen was het hotel niet proper er werd amper gekuisd of opgeruimd aan het zwembad en bar, sommige tafels aan de bar kleefden en lagen vol met etensresten.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Heerlijke vakantie in een super hotel!

Devenie
30-7-2016

Net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel. We hebben genoten van de goede service, de nette, opgeruimde kamers elke dag en het eten wat steeds varieerde en heel goed was. Kortom dit hotel is een echte aanrader voor jong en oud!

Gereisd Met partner in juli 2016

Super goed hotel en fijne relaxed sfeer

Jannie Knaape
1-5-2016

Goede Service en eten was ook super goed je kan gewoon koffie pakken op de gang voor op de kamer . Personeel is ook heel aardig en behulpzaam . Elke dag activiteiten voor de kinderen worden de gehele dag bezig gehouden . En s,avonds ook Entertainment voor de gasten

Gereisd Met partner in september 2015

Goed, maar

Grouset An
1-9-2015

We hadden een leuke vakantie, maar zijn teleurgesteld in het restaurant en de etiquette ervan. Het was geen uitgebreid buffet en het eten dat werd gebakken was dikwijls koud. Wat betreft de etiquette van het restaurant keek men niet naar de kleding van de gasten en dat kan niet! Zo zaten er mensen s' avonds in hun bikini te eten of t-shirt met korte broek en slippers, kan niet in een restaurant!!!!

Gereisd Anders in augustus 2015

Dit hotel nooit meer

Alma
31-8-2015

Hotel is in realiteit niet hetzelfde als op de foto's het is oud vies en smerig, het restaurant ook vies vloer plakt en de stoelen ook, het eten voor All Inclusive is vies, oud en taai. echt geen 4 ster waard

Gereisd Met partner in augustus 2015

Van goed naar heel goed

Chef
25-8-2015

voor het tweede jaar dit hotel bezocht. Niets verminderd. Eten sterk verbeterd! Meer europeesche keuken. Animatie grandioos.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.