Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

8.9Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

8.9Fantastisch

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In Bulgarije vind je Hotel Iberostar Sunny Beach Resort. Een luxe hotel met ruime familiekamers en goed en gevarieerd eten. Het animatieteam biedt de hele dag door vermaak en sluit de dag af met een professionele show. Er zijn meerdere zwembaden en restaurants. Het strand ligt op slechts 100 meter afstand en ook barretjes en winkels zijn vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

304 reviews over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

• 10Anita Oomen09-08-2015

1000 keer SUPER

Het is een perfect hotel ,Ligging goed eten goed,goede beslissing om twee grote eetzalen te maken zo dat het gezellig eten is niet met zijn alle op elkaar zitten en wachten in rijen , ,zwembaden goed ,gezellig bar, goede grote gezellige kamers muziek in de badkamer voor als je relaxed in bad lig .Alles wat je nodig heb voor een goede relaxte vakantie is aanwezig .En ja wat doe je dan als je 1000 euro kan winnen gewoon nog een keer terug gaan :)

• 8Henk Kollen 03-08-2015

Goed hotel

Wij zijn hier met 4 pubers van ca 18jaar. Wij vermaken ons super, hotel is prima het eten is gevarieerd en niet koud zoals sommige beweren. Deze mensen moeten eens verder kijken dan afdeling vleeswaren en brood. Wel problemen met dat ligbedden geclaim, mensen denken leuk te willen zijn om tegen 07.00 een handdoek te leggen en om 15.00 te gaan zwemmen. En anderen kunnen dan niet op een bedje liggen.....dus niet. Cafe en snackbar bij het zwembad zijn prima, personeel is zeer vriendelijk. Bedden in de hotelkamer zijn niet echt fijn, liggen redelijk hard en bij navraag receptie willen ze wat extra dekens op de matras leggen, wel aardig maar het slaap probleem lost niet op. Kortom prima hotel, aan kamer en bed mag wat aandacht aan besteed worden, eten prima veel variatie. Zwembad druk vooral ligbedden probleem en verder hebben wij genoten in Sunnybeach. Gedrag zon zee zuipen zijn wij niet tegen gekomen, ik denk als je het wilt opzoeken kun je het krijgen, wij vonden het een leuke stad.

Met oudere kinderen

• 8Lars18-07-2015

Heerlijke vakantieplek

Ben hierheen gegaan met 2 vrienden om uit te gaan. Het hotel ligt een minuut lopen van het centrum, ideale ligging dus. Het eten was alleen erg flauw, niet bijzonder en riep geen eetlust op bij ons. Soms zelfs ronduit vies. De snacks waren daarentegen stukken beter. Personeel is erg gemotiveerd, spreken goed Engels en doen het leuk. Kamer heel netjes schoongemaakt en opgeruimd elke keer. Zeker voor herhaling vatbaar, met uitzondering van het eten.

• 9Ester09-07-2015

Fantastisch hotel

geweldige all-in, leuk animatieteam, uitstekende ligging, vlak aan de zee, bars en winkels en de uitgangsbuurt. Het was een zeer leuke gezinsvakantie.

• 10Sonja07-07-2015

Fantastische vakantie

Wij kwamen in de avond om 22.30 aan, maar omdat we premium hadden geboekt, werden we gelijk opgevangen en naar de andere toren gebracht. Als premium gast heb je net wat extra service, eigen lift naar het premium restaurant en bar en bij de speeltuin zat ook een koffie café waar je vanaf 14.00 terecht kon voor alle drankjes en lekkers. Het eten is prima, maar helaas was het elke dag koud, dus daar zit zeker een verbeterpunt. De service is perfect. Ik heb last van hoogtevrees en dit was niet doorgekomen, en hadden dus een kamer op 7 hoog. Gelijk aangegeven en kregen een prachtige kamer op de eerste verdieping, waar we het heerlijk hebben gehad. ipv een slaapbank had ons zoontje een gewoon bed en werd door een wandje afgesloten van ons bed. Heel kindvriendelijk, en we zaten op 100 mtr van de boulevard met heel veel winkeltjes en kraampjes. Je word veel gevraagd door proppers om ergens wat te komen drinken. Maar het is gewoon erg gezellig. Er is een leuke kermis voor kinderen en volwassen.

• 9Family Angels 27-06-2015

SUPER

Het is een prachtig hotel ,met mooie kamers schoon en groot met zelfs muziek in de badkamer .Het eten is goed en lekker .Je wordt op een leuke manier bezig gehouden als je wil zowel overdag als in de avond .Nessebar een mooi stadje wat je zeker moet bezoeken .We will come back .

• 9Anika11-02-2015

Top hotel

Top hotel met het leukste animatieteam wat ik heb meegemaakt. Hele dag wordt je vermaakt, voor jong en oud. Kinderbad is koud, maar dit komt doordat het zwembad iedere dag verschoond wordt. Als je op tijd op bent is er genoeg plek bij het zwembad. Eten is lekker en gevarieerd, ook vers en veel bijgevuld. Familiekamers zijn top en heerlijk ruim. 's nachts aangekomen en toen nog heerlijk kunnen eten in de eetzaal. Ligging is perfect, geen last van herrie en toch dichtbij het strand en het gezellige centrum waar de jeugd kan stappen en de oudere mensen kunnen winkelen. Animatieteam is top en werkt hard om het de gasten naar hun zin te maken.

• 5Erna kubben20-01-2015

nooit meer

Het eten en de kamers zijn prima.maar..... geen plaats aan het zwembad geen plaats bij de animatie avonds stoelen bewaren en handdoekje leggen. 1 zwembad ligt de hele dag in de schaduw. Veel te veel gasten. Ben van iberostar heel wat anders gewend. Zeker geen 8,6 waard kinderen konden niet zwemmen v door het koude water . Zelfs bij de kinderanimatie werden stoeltjes gereserveerd.

• 9Iris04-09-2014

geweldige vakantie gehad!

Mooi hotel, er wordt altijd en overal gepoetst, zelfs 's nachts, kamers zijn netjes en worden goed schoon gemaakt, muziek op de badkamer aangepast aan het thema van die dag, heerlijk eten vooral 's avonds veel Bulgaars, alle personeel heel erg behulpzaam en een hele grote pluim voor het 15 koppig animatieteam!!!! Gewoon super en niet te vergeten het barpersoneel! De ligging is ook super. 2 minuten van het strand en boulevard maar 'savonds geen overlast van discotheken of stappende jeugd. En het hotel personeel treed hard op tegen mensen die geluidsoverlast veroorzaakt in het hotel. Ook nog een aanrader is de trabantsafari! Gewoon super!

Met oudere kinderen

• 10Alain29-08-2014

Het beste ooit

Dit proper rustig gelegen hotel ontvangt gasten zeer vriendelijk, al het personeel van ontvangst, restaurant, bars, pool, animatieteam tot poetspersoneel zijn zeer vriendelijk. Lekker eten, verzorgd, drankjes lekker, pool proper, handdoek service goed, en een animatieteam om ' U ' tegen te zeggen. Fantastisch. Dit hotel is zijn sterren zeker en vast waard. Zeker vatbaar voor herhaling.

Anders

11 tips over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

• Kersten Theo, 24-07-2012

's avond iets meer live muziek

• g.SCHIJF, 27-08-2013

ga niet per taxi naar nessebar maar neem zo'n toeristentreintje. is de helft van het geld en nog veel leuker. let wel op :je moet een keer overstappen op een ander treintje een straatje verderop(chauffeur wijst je het straatje)

• luca , 13-06-2013

heel leuk is MORRIS ,gezellig goed eten . leuke muziek.

31 vragen over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

• Charlotte , 26-07-2019

Waterkoker

Is er een waterkoker aanwezig op de kamer? Of een mogelijkheid om een flesje melk op te warmen voor een baby?

Charlotte , 18-08-2019

Inmiddels geweest maar geen waterkoker aanwezig, mogelijkheid is er wel om beneden in het Italiaans restaurant je flesje op te warmen

• Annet, 24-06-2019

Vraag

Vraagje wij willen hier heen maar is er op het strand ook een eet of drank tentje van het hotel aanwezig ivm all inclusief en is het ver naar het strand ??

Henk., 26-06-2019

Op het strand is er niets van het hotel. Afstand: ongeveer 400 mtr.

• Marco van der Zweep, 22-08-2018

Geld wisselen

Kan je in dat hotel ook valuta wisselen van Euro's naar Bulgaarse Lev inwisselen.

Berry , 17-07-2019

Ja, dat kan tegen een ongunstige koers . U kunt beter een crown wisselkantoor opzoeken, achter het hotel zit er al één 300 meter lopen. Bulgarije heeft een vaste koers €1,00 is 1,95 Leva.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna

• ParkerenBetaald