Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°20°
Hotel Iberostar Sunny Beach Resort
9,4

In Bulgarije vind je Hotel Iberostar Sunny Beach Resort. Een luxe hotel met ruime familiekamers en goed en gevarieerd eten. Het animatieteam biedt de hele dag door vermaak en sluit de dag af met een professionele show. Er zijn meerdere zwembaden en restaurants. Het strand ligt op slechts 100 meter afstand en ook barretjes en winkels zijn vlakbij.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Sunny Beach Resort voor je op een rij gezet:

285 reviews over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in het Nederlands

heerlijk

biggetje
18-8-2015

Prima kamer op een hoek en uitzicht op de zee. Op iedere verdieping koffiemachines om lekker nog op bed de dag beginnen. Minder goed was dat de saladebar iedere dag het zelfde was.

Gereisd Anders in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke badplaats en geweldig hotel

Familie Speijer
10-8-2015

Het hotel is verdeeld in 2 torens, De ene toren is de all inclusive toren en de andere toren is voor de premium klanten. Wij waren dus premium. Dit beetje extra was erg fijn. kwamen om 22:30 aan en werden gelijk opgevangen en naar de kamer gebracht zonder dat we moesten wachten. De premium area is op de 1ste en 7de etage en zowel zeezicht als zwembadzicht. Wij zaten eerst op de 7de, maar toen ik aangaf dat ik last had van hoogtevrees kregen we een hele mooie suite op de 1ste etage. Met een lift konden we bij de premium bar komen en het premium restaurant(hier kon je in alle rust eten) en er is een wiener cafe en een grote speeltuin. De wifi vebinding is prima en gratis door het hele hotel. De kinderentertainment is erg leuk maar vanaf 4 jaar mag je ze achterlaten. Jonger moet je als ouder erbij blijven.

Sunny beach is erg toeristisch maar zowel geschikt voor gezinnen als voor jongeren. Mooi schoon strand en zee. Veel barretjes, restaurants en winkeltjes.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

1000 keer SUPER

Anita Oomen
9-8-2015

Het is een perfect hotel ,Ligging goed eten goed,goede beslissing om twee grote eetzalen te maken zo dat het gezellig eten is niet met zijn alle op elkaar zitten en wachten in rijen , ,zwembaden goed ,gezellig bar, goede grote gezellige kamers muziek in de badkamer voor als je relaxed in bad lig .Alles wat je nodig heb voor een goede relaxte vakantie is aanwezig .En ja wat doe je dan als je 1000 euro kan winnen gewoon nog een keer terug gaan :)

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Goed hotel

Henk Kollen
3-8-2015

Wij zijn hier met 4 pubers van ca 18jaar. Wij vermaken ons super, hotel is prima het eten is gevarieerd en niet koud zoals sommige beweren. Deze mensen moeten eens verder kijken dan afdeling vleeswaren en brood. Wel problemen met dat ligbedden geclaim, mensen denken leuk te willen zijn om tegen 07.00 een handdoek te leggen en om 15.00 te gaan zwemmen. En anderen kunnen dan niet op een bedje liggen.....dus niet. Cafe en snackbar bij het zwembad zijn prima, personeel is zeer vriendelijk. Bedden in de hotelkamer zijn niet echt fijn, liggen redelijk hard en bij navraag receptie willen ze wat extra dekens op de matras leggen, wel aardig maar het slaap probleem lost niet op. Kortom prima hotel, aan kamer en bed mag wat aandacht aan besteed worden, eten prima veel variatie. Zwembad druk vooral ligbedden probleem en verder hebben wij genoten in Sunnybeach. Gedrag zon zee zuipen zijn wij niet tegen gekomen, ik denk als je het wilt opzoeken kun je het krijgen, wij vonden het een leuke stad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijke vakantieplek

Lars
18-7-2015

Ben hierheen gegaan met 2 vrienden om uit te gaan. Het hotel ligt een minuut lopen van het centrum, ideale ligging dus. Het eten was alleen erg flauw, niet bijzonder en riep geen eetlust op bij ons. Soms zelfs ronduit vies. De snacks waren daarentegen stukken beter. Personeel is erg gemotiveerd, spreken goed Engels en doen het leuk. Kamer heel netjes schoongemaakt en opgeruimd elke keer. Zeker voor herhaling vatbaar, met uitzondering van het eten.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Fantastisch hotel

Ester
9-7-2015

geweldige all-in, leuk animatieteam, uitstekende ligging, vlak aan de zee, bars en winkels en de uitgangsbuurt. Het was een zeer leuke gezinsvakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 02 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische vakantie

Sonja
7-7-2015

Wij kwamen in de avond om 22.30 aan, maar omdat we premium hadden geboekt, werden we gelijk opgevangen en naar de andere toren gebracht. Als premium gast heb je net wat extra service, eigen lift naar het premium restaurant en bar en bij de speeltuin zat ook een koffie café waar je vanaf 14.00 terecht kon voor alle drankjes en lekkers. Het eten is prima, maar helaas was het elke dag koud, dus daar zit zeker een verbeterpunt. De service is perfect. Ik heb last van hoogtevrees en dit was niet doorgekomen, en hadden dus een kamer op 7 hoog. Gelijk aangegeven en kregen een prachtige kamer op de eerste verdieping, waar we het heerlijk hebben gehad. ipv een slaapbank had ons zoontje een gewoon bed en werd door een wandje afgesloten van ons bed. Heel kindvriendelijk, en we zaten op 100 mtr van de boulevard met heel veel winkeltjes en kraampjes. Je word veel gevraagd door proppers om ergens wat te komen drinken. Maar het is gewoon erg gezellig. Er is een leuke kermis voor kinderen en volwassen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 29 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

SUPER

Family Angels
27-6-2015

Het is een prachtig hotel ,met mooie kamers schoon en groot met zelfs muziek in de badkamer .Het eten is goed en lekker .Je wordt op een leuke manier bezig gehouden als je wil zowel overdag als in de avond .Nessebar een mooi stadje wat je zeker moet bezoeken .We will come back .

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top hotel

Anika
11-2-2015

Top hotel met het leukste animatieteam wat ik heb meegemaakt. Hele dag wordt je vermaakt, voor jong en oud. Kinderbad is koud, maar dit komt doordat het zwembad iedere dag verschoond wordt. Als je op tijd op bent is er genoeg plek bij het zwembad. Eten is lekker en gevarieerd, ook vers en veel bijgevuld. Familiekamers zijn top en heerlijk ruim. 's nachts aangekomen en toen nog heerlijk kunnen eten in de eetzaal. Ligging is perfect, geen last van herrie en toch dichtbij het strand en het gezellige centrum waar de jeugd kan stappen en de oudere mensen kunnen winkelen. Animatieteam is top en werkt hard om het de gasten naar hun zin te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

nooit meer

Erna kubben
20-1-2015

Het eten en de kamers zijn prima.maar..... geen plaats aan het zwembad geen plaats bij de animatie avonds stoelen bewaren en handdoekje leggen. 1 zwembad ligt de hele dag in de schaduw. Veel te veel gasten. Ben van iberostar heel wat anders gewend. Zeker geen 8,6 waard kinderen konden niet zwemmen v door het koude water . Zelfs bij de kinderanimatie werden stoeltjes gereserveerd.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Sunny Beach Resort in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Sunny Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.